Уяви, що ти опинився у тропічному лісі. Тобі дуже хочеться їсти, проте навколо не бачиш нічого їстівного. Раптом в поле твого зору потрапляють одразу два види плодів: незвичайно красиві блискучі ягоди та величезні плоди-їжачки з дуууже неприємним запахом. Твій друг точно пам’ятає, що лише один із цих плодів є їстівним, але забувся який саме. Який вид плодів ти їстимеш? Чому? Яким чином можна дізнатися інформацію про ці плоди? Текст. Подумай
Текст. Testetarial (land)Практичне дослідження. Тобі знадобляться: довідкові видання про природу (енци клопедії, словники, географічні атласи, атласи-визначники рослин і тварин тощо), пристрій з доступом до інтернету. Послідовність виконання дослідження. Крок 1. З’ясуй такі характеристики довідкових видань: як називаються, яку інформацію містять, кому адресовані (для школярства, учительства, науковців, широкого кола читачівтощо). Отримані відомості оформ занеси до таблиці.{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}Як називається. Яку інформацію містить. Кому адресований (для школярства, учительства, науковців, широкого кола читачів тощо)
Текст. Testetarial (land)Практичне дослідження. Крок 2. Обери два тіла чи явища природи, про які бажаєш дізнатися. Відшукай необхідну інформацію в інтернеті, скориставшись пошуковою системою (Google, Ukr.net тощо), або на сайтах, запропонованих учителькою/учителем. Запиши, що нового вдалося дізнатися та назви використаних інтернет-ресурсів.
Текст. Testetarial (land)Практичне дослідження. Крок 3. Відвідай сайт Національного науково-природничого музею Національ-ної академії наук України за посиланням: https://museumkiev.org/. Ознайомся із загальною інформацією про музей, його експонатами. За посиланням:https://cutt.ly/n. Idlo. Tc здійсни 3 D-тур музеєм. Що цікавого і корисного для тебе було в цьому турі? Обміняйся враженнями з однокласницями/однокласниками.
Текст. Testetarial (land)Практичне дослідження. Крок 4. Зроби висновок, письмово в зошиті з виконаного дослідження, у якому зазнач:нові для тебе джерела інформації про природу;джерела інформації, які запропонуєш для ознайомлення ровесницям/ ровесникам;Яку інформацію тобі вдалося з’ясувати під час дослідження.