Презентація з громадянської освіти - "Як себе контролювати"

Презентація до уроку громадянської освіти - "Як себе контролювати"

Про матеріал

Мультимедійну презентація "Як себе контролювати" можна використати для старшокласників, класних керівників при підготовці корекційно-виховних занять. Презентація допомагає у вирішення проблемних ситуацій, виховання свідомості та почуття патріотизму, толерантне ставлення один до одного. Така презентація про себе дозволить краще розібратися у собі та порозумітися з іншими. 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тренінгове заняття Заступник директора з НВР Марївського НВК Соломка М.М.

Номер слайду 2

Мета: Формування емоційної компетентності з точки зору співвідношення зовнішніх умов (середовище, діяльність, процес навчання) і внутрішніх чинників (емоційні властивості, життєва позиція, компетентність у часі, тип мислення, суб’єктивність контролю, комунікативний потенціал, соціальна чуйність, мотивація досягнень, ассертивність поведінки тощо). *

Номер слайду 3

№ п/п Види роботи Орієнтовна тривалість, хв. Ресурсне забезпечення 1 Вступне слово 2 Запис на дошці 2 Вправа «Корабель і вітер» 3 3 Вправа «Правила співпраці» 2 4 Визначення очікувань учасників групи Вправа “Очікування” 4 Стікери, плакат з намальованим сонечком 5 Вправа«Міні-дискусія» 10 Запис на дошці 6 Вправа «Візуалізація» 5 Музичний супровід 7 Вправа «Склянка» 5 Одноразові стакани 8 Вправа «Дихання» 5 9 Вправа Шерінг 5 Ситуації, музика 10 Вправа «Обговорення» 5

Номер слайду 4

Мета: закріплення правил і розвиток почуттявідповідальності . • цінувати час; • бути уважними і присутніми «тут і тепер»; • позитивно мислити, висловлюватися в категоріях бажань, а не страхів (без часток «НЕ»); • персоніфікувати висловлювання «А я думаю так…»; • акцентувати мову почуттів; • надавати конструктивний зворотний зв’язок; • правило «Стоп»; • дослідницька позиція; • конфіденційність.

Номер слайду 5

Людство вступило в еру надзвичайно емоційних навантажень. Ми можемо протистояти цьому лише, виховуючи волю, навчившись керувати емоціями і розумно переборювати так звані емоційні стреси. П.К. Анохін

Номер слайду 6

Найбільш успішні у своїй діяльності ті люди, які вміло поєднують розум і емоції. Саме люди з високим емоційним інтелектом: швидше приймають рішення ефективніше діють у критичних ситуаціях краще керують своїми підлеглими, що відповідно і сприяє їх кар’єрному зростанню і процвітанню тієї структури, у якій вони працюють

Номер слайду 7

Здатність захищати й відстоювати власні права й інтереси Здатність формулювати й відстоювати власну думку, навіть якщо це сполучено з якими-небудь труднощами Здатність вільно виражати свої почуття й емоції.

Номер слайду 8

Особистісні навички: Самосвідомість: Емоційне самосвідомість: аналіз власних емоцій і усвідомлення впливу на нас; використання інтуїції при прийнятті рішень. Точна самооцінка: розуміння власних сильних сторін і меж своїх можливостей. Впевненість у собі: почуття власної гідності і адекватна оцінка своєї обдарованості.  Самоконтроль Приборкання емоцій: вміння контролювати руйнівні емоції і імпульси. Відкритість: прояв чесності і прямоти: надійність. Адаптивність: гнучке пристосування до мінливої ситуації і подолання перешкод. Воля до перемоги: наполегливе прагнення покращувати продуктивність заради відповідності внутрішнім стандартам якості. Ініціативність: готовність до активних дій і вміння не упускати можливості. Оптимізм: вміння позитивно дивитися на речі.

Номер слайду 9

Соціальні навички: Соціальна чуйність: Співпереживання: вміння прислухатися до почуттів інших людей, розуміння їх позиції і активний прояв співчутливого ставлення до їх проблем. Ділова поінформованість: розуміння поточних подій, ієрархії відповідальності і політики на організаційному рівні. Запобігливість: здатність визнавати і задовольняти потреби підлеглих, клієнтів або покупців. Управління відносинами: Наснага: вміння вести за собою, малюючи захоплюючу картину майбутнього. Вплив: володіння низкою тактик переконання. Допомога у самовдосконаленні: заохочення розвитку здібностей інших людей за допомогою відгуків і повчань. Сприяння змінам: здатність ініціювати перетворення, удосконалювати методи управління і вести працівників у новому напрямку. Врегулювання конфліктів: дозвіл розбіжностей. Зміцнення особистих взаємин: культивація і підтримка соціальних зв’язків. Командна робота і співробітництво: взаємодія з іншими працівниками і створення команди.

Номер слайду 10

Зберігайте баланс Зупиніться та подумайте Уникайте емоційного перевантаження Практикуйте глибоке дихання Думайте про рішення, а не про проблему

Номер слайду 11

Номер слайду 12

ppt
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
1286
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку