Ттпптттлпклолкомль. Життя- це ряд зусиль. Ми бачимо мету,але не завжди бачимо дорогу. Місце для фото. Тема: “Вибір професії або як діяти, щоб не помилитися”
Номер слайду 3
РОБОТА МРІЇ
Номер слайду 4
Вправа “ Знайомство “Мета: познайомити учнів, створити у групі привітну, доброзичливу атмосферу. Місце для фото
Номер слайду 5
Місце для фото. Вправа “ Правила “ Мета: визначити правила роботи групи, які будуть діяти протягом тренінгу
Номер слайду 6
Місце для фото. Вправа “Очікування “Мета: визначити очікування учасників від роботи під час заняття
Номер слайду 7
Місце для фото. Вхідне анкетування. Мета: вивчити рівень професійного розвитку старшокласників, заповнивши анкету “ Мої професійні плани “Місце для фото
Номер слайду 8
Вправа “ Знайди невідоме “Мета: стимулювати пізнавальні можливості старшокласників
Номер слайду 9
Вправа “ Ланцюжок завданнь “Мета: навчати старшокласників планувати і корегувати перспективи свого професійного розвитку
Вправа ”Типи професій”Мета: ознайомити учнів зі світом професій. Класифікація професій(Є. Клімова) за якою всі професії об’єднанні у 5 груп за об’єктом праціМісце для фото
Номер слайду 12
Вправа “ Загальний ритм”Мета: згуртувати учасників та дати їм можливість розім’яти м’язи й відпочити
Номер слайду 13
Вправа “ Картка пріоритетів “Мета: стимулювати потребу старшокласників у самопізнанні та самовихованні,сприяти залученню батьків до професійного визначення дітей
Номер слайду 14
Діагностика “ ДДО “ ( методика “ Диференційно-діагностичний опитувальник” )Мета: визначити професійні інтереси старшокласників
Номер слайду 15
Діагностика “ Привабливе професійне середовище “Мета: визначити типи привабливих професійних середовищ За допомогою “ Опитувальника професійної спрямованості Д. Голанда“Якісь зображення. Якісь зображення
Номер слайду 16
Місце для фото. Темперамент і професія. Мета: знайомити учнів з фізіологічними аспектами вибору професії; діагностувати темпераментальні характеристики старшокласників
Номер слайду 17
ggggg. Творимо щастя власними руками. ВИ МОЛОДЬ УКРАЇНИ, ЗА ВАМИ МАЙБУТНЄ