Презентація до твору Г.К. Андерсена "Непохитний олов'яний солдатик"

Про матеріал
Презентація до уроку "Г.К. Андерсен "Непохитний олов'яний солдатик" є корисним матеріалом на урок і допоможе краще пізнати світ казкових героїв Г.К. Андерсена
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ганс Крістіан Андерсен Hans Christian Andersen (1805 – 1875 р.р.)

Номер слайду 2

Г.Х.Андерсен. “Непохитний олов'яний солдатик”. Характеристика образів казки. Світ людей

Номер слайду 3

«...Я твердо вирішив писати казки!» Г.-К. Андерсен Ганс - Крістіан Андерсен видатний датський казкар, романіст, поет і драматург.

Номер слайду 4

Мета: розкрити гуманістичний зміст казки, моральні цінності, втілені в ній, схарактеризувати героїв та світ людей

Номер слайду 5

Встановіть правильну послідовність. 1. Олов’яний солдатик падає з вікна. 2. У шлунку риби. 3. Чудовий палац і маленька дама. 4. Гном з табакерки погрожує солдатику. 5. Небезпечні пригоди солдатика. 6. Трагічна загибель солдатика і балерини. 7. Подарунок хлопчикові на день народження. 8. Знову вдома.

Номер слайду 6

Казка “Непохитний олов'яний солдатик”

Номер слайду 7

Складання анімаційного ролика. Вікторина “ Чи уважний ти читач?”

Номер слайду 8

- Що подарували хлопчику на день народження?

Номер слайду 9

- Скільки олов'яних солдатиків жило у коробці?

Номер слайду 10

- Чим відрізнявся двадцять пятий солдатик від своїх братів?

Номер слайду 11

- Чому автор називає солдатиків “рідними братиками”?

Номер слайду 12

- Яка іграшка найбільше впала в око олов'яному солдатику?

Номер слайду 13

- Про що подумав солдатик, побачивши балерину?

Номер слайду 14

- Хто вискочив із табакерки?

Номер слайду 15

- Як відреагував солдатик на погрози гнома?

Номер слайду 16

- Куди вранці діти поставили героя?

Номер слайду 17

- Що ж сталось із ним на вікні?

Номер слайду 18

- Хто шукав іграшку на бруківці?

Номер слайду 19

- Чому солдатик не закричав: “ Я тут”?

Номер слайду 20

- Що зробили хлопчаки, знайшовши іграшку?

Номер слайду 21

- Хто підстерігав олов'яного солдатика під мостом?

Номер слайду 22

- Яка небезпека чекала на героя попереду?

Номер слайду 23

- Як поводився солдатик , коли човен почав тонути?

Номер слайду 24

- Що сталося з героєм далі?

Номер слайду 25

- Куди потрапив хоробрий солдатик після звільнення з риб'ячого живота?

Номер слайду 26

- Як закінчилась казка? Чи перемогло добро у казці?

Номер слайду 27

1. Непохитність - вміння впевнено стояти на одній нозі. 2. Непохитність - це сила духу. Події в казці дитячі, а почуття справжні, гідні поваги. І читач разом з олов'яним солдатиком долає, перемагає в собі слабкість. Душа очищається, стає сильнішою.

Номер слайду 28

Тема казки : розповідь про історію трагічного кохання непохитного олов’яного солдатика і балерини.

Номер слайду 29

Ідея : 1) добро перемогає зло, бо заздрісного гнома ніхто не поважає і не пам’ятає, а серце і троянда залишилися символом кохання і краси; 2) утвердження сили кохання й відданості, бо справжні почуття не піддаються дії злих гномів, а кохання – вічне.

Номер слайду 30

Головна думка: людина не повинна втрачати мужності і сміливості заради досягнення свого щастя. Щастя може бути скороминущим, як у солдатика, але він сміливо витримав усі випробування долі і мужньо впорався з усіма перешкодами.

Номер слайду 31

«КОШИК»: егоїзм, любов, доброта, корисливість, жертовність, жорстокість, мужність, стійкість, бездушність, лінощі, справедливість, милосердя, відданість.

Номер слайду 32

Герої Г.Х.Андерсена на вулицях міст

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Навіки разом в порцеляні

Номер слайду 35

«МІКРОФОН»: Чи схожі між собою герой і автор? Чому Андерсена можна вважати «стійким олов’яним солдатиком»? Мої очікування справдилися, тому що… Казка навчає мене…

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Г.Х.Андерсен- знаменитий казкар

Номер слайду 38

Великий Казкар З 1835 р. друкує казки, яких за 40 років написав 156. “Казки, розказані дітям” зажили всесвітньої слави.

Номер слайду 39

“Нові казки” У 1843 р. Андерсен змінив назву своїх казок на “Нові казки”.

Номер слайду 40

Список використаних джерел Література: Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Світова література. 5-9 класи.- Ніколенко О.М., Таранік- Ткачук К.В., Фоміна С.П. та ін. Ніколенко О.М., КонєваТ.М., Орлова О.В., Зуєнко М.О., Кобзар О.І. Світова література. 5 клас.- К.: Грамота, 2013 Інтернет-ресурси: http://detbok.ru/category/new http://babybest.ru www/bankrecehtov.ru http://www.livinternet/ru http://www.mirfilmow.ru http://sovetskiemultfilmy.com http://wearforkids.cjm/news/ru http://www.litmir.net http://tattoo.lviv.ua http://yasko.livejournal.com http://wwwlrelancejob.ru http://yarportal.ru

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.3
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Тяпкова Ольга Анатоліївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чередніченко Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Костюк Світлана Олександрівна
    Дякую за презентацію. Є все, що потрібно для уроку. Творчих успіхів.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
7 листопада 2019
Переглядів
8259
Оцінка розробки
4.8 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку