Презентація до урок української мови в 7 класі з теми "Правопис не з дієсловами".
Мета: поглибити знання учнів про написання не з дієсловами; повторити раніше вивчений матеріал про написання частки не з іменником та прикметником, сформувати загальнопізнавальні вміння правильно писати дієслова з вивченою орфограмою, навчити обґрунтовувати свій вибір відповідними правилами; розвивати орфографічні навички, спостережливість, пам'ять, логічне мислення, вміння використовувати дієслова в усному та писемному мовленні, творчі здібності; виховувати у дітей любов до рідної мови, культуру спілкування.
Тип: урок формування практичних умінь і навичок.
Форма: урок-телепередача.
Методи й прийоми: бесіда, інтерактивна вправа «Пісочний годинник», мозковий штурм, робота з сигнальними картками, гра «Хто уважний?», випереджувальне завдання, робота в парах, робота з підручником, таблицею, релаксація, орфографічний практикум, дубль-диктант, лексичне дослідження, редагування, гра «Одним словом», тест «Доповни кадр».
Соціокультурна змістова лінія: я і ми. Взаємини між людьми. Культура спілкування.
Міжпредметні зв'язки: культура мовлення, усна народна творчість.
Обладнання: технічні засоби (комп'ютер, проектор, екран), мультимедійна презентація, відео для релаксації, наочність (роздрукована кінокамера, кінострічки, назва телепередачі «Найцінніший скарб», таблиця «Не з дієсловами», пісочний годинник), роздатковий матеріал (сигнальні картки, картка для індивідуальної роботи, роздрукований тест «Доповни кадр»).