Презентація до урок української мови в 7 класі з теми "Правопис не з дієсловами".

Про матеріал

Презентація до урок української мови в 7 класі з теми "Правопис не з дієсловами".

Мета: поглибити знання учнів про написання не з дієсловами; повторити раніше вивчений матеріал про написання частки не з іменником та прикметником, сформувати загальнопізнавальні вміння правильно писати дієслова з вивченою орфограмою, навчити обґрунтовувати свій вибір відповідними правилами; розвивати орфографічні навички, спостережливість, пам'ять, логічне мислення, вміння використовувати дієслова в усному та писемному мовленні, творчі здібності; виховувати у дітей любов до рідної мови, культуру спілкування.

Тип: урок формування практичних умінь і навичок.

Форма: урок-телепередача.

Методи й прийоми: бесіда, інтерактивна вправа «Пісочний годинник», мозковий штурм, робота з сигнальними картками, гра «Хто уважний?», випереджувальне завдання, робота в парах, робота з підручником, таблицею, релаксація, орфографічний практикум, дубль-диктант, лексичне дослідження, редагування, гра «Одним словом», тест «Доповни кадр».

Соціокультурна змістова лінія: я і ми. Взаємини між людьми. Культура спілкування.

Міжпредметні зв'язки: культура мовлення, усна народна творчість.

Обладнання: технічні засоби (комп'ютер, проектор, екран), мультимедійна презентація, відео для релаксації, наочність (роздрукована кінокамера, кінострічки, назва телепередачі «Найцінніший скарб», таблиця «Не з дієсловами», пісочний годинник), роздатковий матеріал (сигнальні картки, картка для індивідуальної роботи, роздрукований тест «Доповни кадр»).

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Доброго дня! Рада вітати вас на 7 каналі! В ефірі – телепередача «Найцінніший скарб»

Номер слайду 2

Тема передачі«Правопис не з дієсловами»7 канал

Номер слайду 3

Мета передачіпоглибити знання учнів про написання не з дієсловами; повторити раніше вивчений матеріал про написання частки не з іменником та прикметником, сформувати загальнопізнавальні вміння правильно писати дієслова з вивченою орфограмою, навчити обґрунтовувати свій вибір відповідними правилами; розвивати орфографічні навички, спостережливість, пам’ять, логічне мислення, вміння використовувати дієслова в усному та писемному мовленні, творчі здібності; виховувати у дітей любов до рідної мови, культуру спілкування, за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу підвищувати мовний етикет семикласників.

Номер слайду 4

Вправа-очікування «Пісочний годинник»Я очікую, що …

Номер слайду 5

Запитання до гостей у студіїЯк ви вважаєте, чи актуальною є тема передачі?Чи зможете ви використовувати у житті інформацію, яку отримаєте сьогодні?

Номер слайду 6

Рубрика. Хочу запитати

Номер слайду 7

Робота з сигнальними картками

Номер слайду 8

Рубрика. Екскурс у минуле

Номер слайду 9

Рубрика. В гостях у казки

Номер слайду 10

Робота в парах

Номер слайду 11

Рубрика. Всезнайко

Номер слайду 12

Робота з таблицею

Номер слайду 13

Рекламна пауза

Номер слайду 14

Рубрика. Орфографічний практикум

Номер слайду 15

1) Сьогоднішньої роботи на завтра (не)відкладай 2) (Не)називай сяким, бо станеш таким. 3) (Не)кажи поганого про людину, вона скаже це ж саме й про тебе. 4) (Не) заживає рана від лихого слова. 5) (Не)досолить — (не)доїсть 6) У чужому оці й порошинку бачить, а в своєму і сучка (не)добачає 7) Язик кісток (не)має, але кістки ламає. 8) Лихому слову (не)завадиш вернутися до тебе знову. 9) (Не)дочув глухий, що (не)добачив сліпий, як утікав кривий. 10) Хто (не)вміє робити, любить поговорити

Номер слайду 16

Дубль-диктант. Не пам’ятати, неволити, недоїдати, ненавидіти,незчутися, хлопчик не має друзів, у нього немає друзів, не зберегти, недооцінити, не пишеться, не вивчити, недописати.

Номер слайду 17

Рубрика. Лінгвістичне дослідження

Номер слайду 18

Пояснювальна записка. Шановна Ірино Володимирівно!Я, Петренко Михайло, був відсутній сьогодні на зйомках телепередачі «Найцінніший скарб». Я не нездужав, а просто проспав. Мені прикро, і до того ж я не хочу неславити наш канал, тому прошу мене вибачити і допустити до наступного ефіру. Мої батьки дуже непокоїться щодо цієї ситуації.10.09.2015р. Петренко Михайло

Номер слайду 19

Я - РЕДАКТОРНевідкладати на завтра; недочути головного; ніколи негорювати; не боятися перешкод, дитина нездужає підняти таку вагу, незважитися подивитися на сонце, не навидіти брехню.

Номер слайду 20

Рубрика. Одним словом

Номер слайду 21

Рубрика. Корисні поради

Номер слайду 22

Тест “Доповни кадр”Не з дієсловами найчастіше пишеться…Слова (не)навидіти, не(хтувати) пишуться… Дієслова з префіксом недо, який вказує на неповноту дії, пишуться…У реченні «(Не)має кращої мови, фукраїнська» слово «(не)має» пишеться… У реченні «7 телеканал (не)має поганих співробітників» слово «(не)має» пишеться… У реченні «Режисер сьогодні (не)здужає» слово «(не)здужає» пишеться…

Номер слайду 23

Перевір себе. Увага! Правильні відповіді: 1 – окремо, 2 – разом, 3 - разом, 4 – разом, 5 – окремо, 6 - разом.

Номер слайду 24

Рефлексія. Чи справдились ваші очікування від передачі?Яка з рубрик сподобалась найбільше? Чому?Яке практичне значення для вас мають отримані знання?…

Номер слайду 25

Програму завершено. Ваші оплески! Ви були чудовими гостями в нашій студії! До нових зустрічей в ефірі!

Номер слайду 26

Домашнє завдання: Опрацювати теоретичний матеріал підручника, вивчити правила, виконати вправу__. Додаткове завдання: скласти текст, усі слова якого б починалися з не.

Номер слайду 27

Дякую за увагу!

pptx
Додано
20 липня 2018
Переглядів
4398
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку