Презентація до уроку №26 з ОМЗ для 11 класу на тему: «Підсумковий урок».

Про матеріал
Перевірити рівень знань, практичних умінь та навичок здобувачів освіти; удосконалювати в процесі виконання роботи навички узагальнення, систематизації, аналізу отриманих знань; виховувати самостійність, почуття відповідальності; розвивати уважність, зосередженість, уміння аналізувати ситуацію, визначати небезпеки й діяти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Повторення і контроль знань Матеріали підготувала Скляренко Ольга Анатоліївна – учитель зарубіжної літератури та основ медичних знань ОЗО «Балаклеївський ліцей імені Євгенії Гуглі» Балаклеївської сільської ради Черкаської області

Номер слайду 2

Мета уроку: Навчальна: перевірити рівень знань, практичних умінь та навичок здобувачів освіти; удосконалювати в процесі виконання роботи навички узагальнення, систематизації, аналізу отриманих знань; виховна: виховувати самостійність, почуття відповідальності; розвивальна: розвивати уважність, зосередженість, уміння аналізувати ситуацію, визначати небезпеки й діяти.

Номер слайду 3

Мотивація навчальної діяльності Екстрений випадок викликає сильний стрес, причому і в того, хто надає допомогу, і в потерпілого. Надзвичайна ситуація потребує від рятувальника комплексного використання знань, швидкої реакції. Чи було знайдено правильне рішення, рятувальник дізнається згодом, він ризикує і діє.

Номер слайду 4

Виконання завдань Варіант 1 Із запропонованих речей оберіть ті, що потрібно скласти у тривожну валізу: ліхтарик, набір для макіяжу, манікюрний набір, бинти, електричний чайник, копії документів, годинник, компас, металева кружка, шкарпетки, шарф, купальник. Оберіть із переліку всі твердження, де йдеться про дії рятувальника у випадку утоплення: а) перемістити потерпілого в затінок; б) під голову покласти валик з одягу; в) очистити ротову порожнину; г) накрити тіло вологим прохолодним простирадлом; д) прикладати до лоба і під потилицю холодні компреси; е) звільнити дихальні шляхи та шлунок від води, нахиливши постраждалого через коліно; ж) дати прохолодне пиття, міцний чай або каву; з) дати понюхати нашатирного спирту; і) здійснювати реанімаційні заходи (штучне дихання та непрямий масаж серця) до приїзду швидкої; к) забезпечити теплом і напоями. Варіант 2 Із запропонованих речей оберіть ті, що потрібно скласти у тривожну валізу: компас, ніж, аптечка, переносна електроплита, карта місцевості, годинник, сірники, металева миска, комплект спідньої білизни, подушка, комплект батарейок, ноутбук, коробка прального порошку. Оберіть із переліку всі твердження, де йдеться про дії рятівника у випадку отруєння: а) поставити гірчичники на ікри, ступні, кисті, потилицю; б) під голову покласти валик з одягу; в) очистити ротову порожнину; г) накрити тіло вологим прохолодним простирадлом, занурити кінцівки у холодну воду; д) прикласти до лоба і під потилицю холодні компреси; е) звільнити дихальні шляхи; ж) обливати тіло холодною водою; з) дати прохолодне пиття, міцний чай або каву; і) терміново промити шлунок; к) здійснювати реанімаційні заходи (штучне дихання та непрямий масаж серця) до приїзду «швидкої»; л) дати активоване вугілля.

Номер слайду 5

Виконання завдань Варіант 1 Запропонуйте алгоритм дій у разі укусу шершня. Знайдіть спільне і відмінне у наданні першої допомоги потерпілим при термічному та хімічному опіках. Назвіть свої основні дії у разі початку артобстрілу. Які методи розшуку постраждалих застосовують? Складіть кросворд до слова «Реанімація». Варіант 2 Запропонуйте алгоритм дій у разі укусу гадюки. Знайдіть спільне і відмінне у наданні першої допомоги потерпілим при ураженні електричним струмом та блискавкою. Назвіть основні свої дії у разі знаходження у неконтрольованому натовпі. Які основні тактики розшуку постраждалих у зоні НС? Складіть кросворд до слова «Постраждалі».

Номер слайду 6

Домашнє завдання 1. Повторити вивчене.

Номер слайду 7

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Література Захист Вітчизни. Основи медичних знань. Рівень стандарту : підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / А.А. Гудима, А.О. Пашко, І.М. Герасимів, М.М. Фука. – Тернопіль : Астон, 2019. – 240 с. : іл. Інтернет-ресурси https://www.google.com.ua/search?rlz=1C1VLSB_enUA754UA754&q=%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82+%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83+% https://pomi4.blogspot.com/2014/11/blog-post_904.html http://lysachenko.blogspot.com/2015/11/blog-post_52.html http://school89.ucoz.ua/publ/uroki/zakhist_vitchizni_10kl/urok_33/8-1-0-202 http://lysachenko.blogspot.com/2015/11/blog-post_52.html

ppt
До підручника
Захист Вітчизни (рівень стандарту, академічний, профільний, для дівчат – Основи медичних знань) 11 клас (Гудима А.А., Пашко К.О., Герасимів І.М., Фука М..М.)
Додано
10 серпня 2022
Переглядів
410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку