Мета: Познайомити учнів з загальної схемою розв`язування тригонометричних рівнянь, які зводяться до алгебраїчних; формувати у учнів уміння зводити тригонометричні рівняння до алгебраїчних; формувати уміння « бачити» тригонометричні рівняння, які можна розв`язати шляхом зведення до квадратних.
К настоящему моменту мы знаем, что: Якщо |a|≤1, то рішення рівняння cosx=a має вигляд: x=±arccosa+2πn, nєZ; Якщо |a|≤1, то рішення рівняння sinx=a має вигляд x=(-1)n arcsina+πn, nєZ; або у вигляді сукупності: x1=arcsina+2πk, kєZ x2=π-arcsina+2пk, kєZ; Якщо |a|>1, то рівняння cosx=a, sinx=a не мають розв`язків ; Рішення рівняня tgx=a для любого значення a мают вигляд: x=arctga+πn, nєZ.
Види та способи розв`язування тригонометричних рівнянь Розкладання на множники (винесення спільного множника за дужки, формули скороченного множення та інше.) Рівняння, що зводяться до квадратних Однорідні рівняння За допомогою введення допоміжного кута. За допомогою тригонометричних формул (додавання, суми і різниці, подвійного кута та інше.)