Технологія: «Закінчи речення»1. Якщо α = 210°, то кут α є кутом ІІІ чверті.2. Якщо α = 150°, то кут α є кутом ІІ чверті.3. Якщо α = π/3, то кут α є кутом І чверті.4. Якщо α = -2π/5, то кут α є кутом ІV чверті.5. Якщо градусна міра кута 120°, то його радіанна міра дорівнює 2π/3.6. Якщо радіанна міра кута 7π/6, то його градусна міра 210°.
Очікувані результати: учням необхідно знати: - основні тригонометричні функції; - мнемонічне правило формул зведення; -алгоритм користування цим правилом; вміти: - переходити від радіанної міри кута д градусної й навпаки;-свідомо користуватися основними тригонометричними тотожностями та правилом формул зведення для тотожних перетворень виразів та обчислень; ▪ розпізнавати: - графіки тригонометричних функцій
Знайти відповідність:1) y=sinx перенести на 2 од. вгору2) y=sinx перенести на 2 од. вниз3) y=sinx перенести на π/3 праворуч4) y=sinx перенести на π/3 ліворуч5) y=sinx перенести на π/3 праворучі розтягнути вздовж осі Оу у 2 рази6) y=sinx перенести на π/3 ліворуч і стиснути вздовж осі Ох у 2 разиу=sinx+2у=sinx–2 у=sin(2x+π/3)у=sin(x+π/3) у=2sin(x-π/3)у=sin(x-π/3)
Тригонометрія в мистецтві та архітектуріВ архітектурі більшість композиційних рішень і побудов малюнків проходило саме за допомогою тригонометрії. Культові будівлі в усьому світі були спроектовані завдяки математиці, яка може вважатися генієм архітектури. Будинок Міла, Барселона 1910р. Дитяча школа Гауді у Барселоні
Продовжіть речення:1. Сьогодні я дізналася…2. Було цікаво…3. Було важко…4. Я зрозуміла, що…5. Тепер я можу…6. Я навчилась…7. У мене вийшло…8. Я змогла….9. Мене здивувало… Підведення підсумків заняття (Рефлексія)style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type