Презентація до уроку метою якого є -узагальнення і систематизація умінь та навичок розв'язувати задачі на використання фізичного та геометричного змісту похідної,розвивати в учнів навички систематичної роботи, опрацьовувати додаткову літературу, вміння проводити аналогію, робити узагальнення, висновки.
Функція f має в точці x похідну: Фізичний зміст похідної: Геометричний зміст похідної: Функція f диференційована в точці x: Функція f неперервна в точці x Арифметичні операції над диференційованими функціями u I v: Похідна складеної функції y=f(u), u=ф(x): Похідна оберненої функції x=ф(y): Таблиця похідних Похідні вищого порядку: Похідна та диференційованість функції
І.Ньютон сформулював дві основні проблеми математичного аналізу: 1). Довжина шляху, який долається, є постійною(тобто в будь-який момент часу); необхідно знайти швидкість руху у пропонований час; 2). Швидкість руху постійно дана; необхідно знайти довжину пройденого у запропонований час шляху.