Презентація до уроку алгебри 11 клас "„Застосування визначеного інтегралу до розв’язування прикладних задач”.

Про матеріал
Презентація до уроку алгебри 11 клас "„Застосування визначеного інтегралу до розв’язування прикладних задач”. Мацелюк М.І
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Застосування інтеграла до розв'язування прикладних задач

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання

Номер слайду 3

Номер слайду 4

галілео Галілей„Філософія написана в тій книзі, яка завжди відкрита в нас перед очима (я маю на увазі Всесвіт), але яку неможливо зрозуміти, якщо заздалегідь не вивчити її мову”.

Номер слайду 5

Альберт Енштейн„Наш досвід переконує нас, що природа – це реалізація найпростіших математичних ідей”.

Номер слайду 6

„Той, хто серйозно прямує до пізнання істини, не повинен займатися якоюсь однією наукою, бо всі вони взаємозв’язані” Рене декарт

Номер слайду 7

Анрі Пуанкаре„Математика є спосіб називати різні речі одним ім’ям”

Номер слайду 8

Мета уроку:узагальнити і систематизувати знання учнів про визначений інтеграл; закріпити навички обчислювати визначений інтеграл, показати його місце і значення при розв´язуванні задач фізичного, економічного і геометричного змісту; розвивати логічне мислення, інтелектуальні здібності, вміння чітко формулювати свою думку;виховувати інтерес до науки та вміння раціонально використовувати робочий час.

Номер слайду 9

Вставте пропущені символи

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Застосування визначеного інтеграла в геометрії

Номер слайду 13

Застосування визначеного інтеграла в фізиці

Номер слайду 14

m =А =А =q=Q =v=

Номер слайду 15

Фізики. Для кращого обслуговування заїзду гонок серії „Формула-1” майстри визначили найкращий закон зміни швидкості руху автомобіля прямою трасою: v(t) = 2·(t+2)5/2. Який шлях проїде пілот цієї гонки за 7 с від початку руху? Який шлях він проїде за сьому секунду?

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Археологи. Нещодавно археологи при розкопуванні стародавніх поселень знайшли жертовне місце, яке їх дуже зацікавило. Після досліджень було з’ясовано, що це тіло, утворене обертанням плоскої фігури, обмеженої параболою у = – х2 + 2х + 3 та лініями у=0, х=0, навколо осі Ох (х вчені вимірювали в метрах). Причому виготовлений він був з каменю густиною 2500 кг/м3. Яку масу каменю використали на виготовлення цього жертовника стародавні майстри?

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Фінансисти. Експериментально встановлено, що продуктивність праці робітника наближено виражається функцією f(x)=-0,0033t²-0,089t+20,96,де t – робочий час робітника у годинах. Обчислити обсяг випуску продукції за квартал, вважаючи робочий день восьмигодинним, а кількість робочих днів у кварталі 62.

Номер слайду 20

Обчислення інтеграла в програмі Solver 1.1

Номер слайду 21

Оцінювання (середнє арифметичне)Оцінка за д/з. Самооцінка учня за урок. Оцінка вчителя за урок.

Номер слайду 22

Домашнє завдання Практичне: розв'язати на картці задачу практичного змісту із застосуванням визначеного інтегралу. Творче: написати твір про застосування визначеного інтегралу в житті людини.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
20 січня 2019
Переглядів
3964
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку