Презентація уроку алгебри в 9 класі з теми "Функція та її властивості. Перетворення графіків функції"

Про матеріал
Ця презентація розроблена для уроку повторення та систематизації навчального матеріалу з теми "Функція та її властивості. Перетворення графіків функції" (алгебра, 9 клас). Представлені такі форми роботи: робота в групах (усно), письмове завдання на дослідження графіка функції, а також, що є не менш важливим, побудова графіка з використанням компютера в програмі Advanced Grapher 2.11. Сподіваюсь, що даний матеріал стане Вам в нагоді!!!
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА: ФУНКЦІЯ ТА ЇЇ ВЛАСТИВОСТІ, ПЕРЕТВОРЕННЯ ГРАФІКІВ ФУНКЦІЙ(Урок повторення та систематизації навчального матеріалу)МЕТА: Повторити , систематизувати знання учнів про функцію, її властивості, види перетворень; відпрацювати вміння та навички виконання перетворень графіків функції, її дослідження і знаходження точок перетину декількох графіків, використовуючи інтерактивну програму Advanced Grapher 2.11

Номер слайду 2

Девіз уроку: Предмет математики такий серйозний, що варто скористатися нагодою зробити його трохи цікавішим. Б. Паскаль

Номер слайду 3

y= 𝒙+𝟑 y= 𝒙 −𝟔 

Номер слайду 4

Робота в групах(усно):

Номер слайду 5

І група Графіком функції у = х є: А. Парабола Б. Гіпербола. В. Пряма Г. Вітка параболи

Номер слайду 6

ІІ група. Графіком функції є: А. Гіпербола Б. Парабола В. Пряма Г. Вітка параболи.

Номер слайду 7

І група2) Областю визначення функції є: А. Усі дійсні числа Б. Усі невід’ємні числа В. Проміжок (- ∞; 0) Г. Усі додатні числа

Номер слайду 8

ІІ група2) Областю значень функції є: А. Усі дійсні числа, крім нуля Б. Усі невід’ємні числа В. Проміжок (- ∞; 0) Г. Проміжок [0;+ ∞)

Номер слайду 9

І група3) Функція зростає на проміжку : А. (-∞; 0) Б. (-∞; +∞ ) В. [0; +∞) Г. [0; 1]

Номер слайду 10

ІІ група3) Функція спадає на проміжку : А. (-∞; 0) Б. (-∞; +∞ ) В. [0; +∞) Г. [0; 1].

Номер слайду 11

І група4) Як треба паралельно перенести графік функції , щоб отримати графік функції ? А. На 2 одиниці вниз. Б. На 2 одиниці вправо. В. На 2 одиниці вліво. Г. На 2 одиниці вгору

Номер слайду 12

ІІ група4) Як треба паралельно перенести графік функції , щоб отримати графік функції ? А. На 3 одиниці вліво. Б. На 3 одиниці вправо. В. На 3 одиниці вниз. Г. На 3 одиниці вгору

Номер слайду 13

xy0123-1-2-314-1-2456-3-4-5-6456231. Записати формулу функції, графік якої зображено, знаючи, що початковою була функція у = х22. Вказати назву графіка функції3. Вказати види перетворень графіка функції y= х2 4. Вказати координати вершини (екстремум)5. Вказати область визначення і область значень функції6. Вказати нулі функції7. Вказати проміжки зростання та спадання Письмове завдання

Номер слайду 14

x1. у = (𝒙−𝟐)𝟐 - 6;2. Парабола3. Паралельне перенесення вправо на 2 одиниці і вниз на 6 одиниць4. (2;-6) - екстремум функції5. (-∞; +∞ ) – обл. визначення і [-6; +∞ ) – обл. значень6. х1= -0,5 , х2= 4,5 - нулі функції7. (-∞; 2]– спадання і [2; +∞) - зростання ВІДПОВІДІy0123-1-2-314-1-2456-3-4-5-645623

Номер слайду 15

Працюємо за комп’ютером. Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. Урок №10 Вікно програми, основні об‘єкти вікна та дії з ними

Номер слайду 16

Картка відповідей. Учня (учениці) 9 класу Мирнівської ЗШ І-ІІ ст.. ____________________Оцінювання практичної частини: завдання №1 - №6 по 2 бали;  Завдання, які виконуються в програмі Advanced Grapher 1. Побудувати графік функції у=(х−𝟑)𝟐−𝟓 (І) , у=(х−𝟑)𝟐 −𝟏 (ІІ) - графіком є________________________________________________________ Вказати назви перетворень ___________________________________________________________________________________________________________2. Знайти нулі даної функції:_______________________________________3. Знайти значення даної функції в точках: х1=3; х2=-7; х3=0; х4=-4;У1=_____; У2=_______ ; У3=_______ ; У4=_______;4. Вказати екстремум даної функції___________________________________5. Побудувати графік функції у = 2х+1 (І) , у = х (ІІ) - графіком є_________________________________________________________________6. Записати точки перетину обох графіків функцій______________________Бали за практичну частину__________________________________________________________________________________________________________ 

Номер слайду 17

ВІДПОВІДІ І варіантІІ варіант

Номер слайду 18

Домашнє завдання: Повторити: §13 (способи розв’язування систем рівнянь з двома змінними) № 458 (3; 6);

Номер слайду 19

Давня китайська мудрість. Скажи мені - і я забуду,Покажи мені - і я запам’ятаю,зацікав мене – і я зрозумію

pptx
До підручника
Алгебра 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 2. Квадратична функція
Додано
25 січня 2019
Переглядів
1820
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку