Презентація до уроку алгебри у 8 класі Тема: Розв’язування квадратних рівнянь

Про матеріал
Презентація до уроку Тема: Розв’язування квадратних рівнянь Мета: Сформувати в учнів навички розв’язування квадратних рівнянь; вчити аналізувати, знаходити раціональні способи їх розв’язування. Тип уроку: Урок застосування знань, умінь і навичок
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА: Розв’язування квадратних рівнянь

Номер слайду 2

ЗНАТИ: формули дискримінанта, коренів квадратного рівняння, залежність між значенням дискримінанта та кількістю коренів

Номер слайду 3

ВМІТИ: розв’язувати квадратні рівняння за загальною формулою та використовуючи деякі інші властивості цих рівнянь

Номер слайду 4

Девіз уроку : Математика цікава тоді, коли дає поживу нашій винахідливості й здатності до міркувань. Д.Пойа

Номер слайду 5

1 2 5 10 8 7 6 4 3 9

Номер слайду 6

1) Рівність, яка містить невідоме 2) Число, яке задовольняє рівняння 3) Степінь квадратного рівняння 4) Вираз b24ac для квадратного рівняння 5) Параметри a, b і c у квадратному рівняння 6) Квадратне рівняння, перший коефіцієнт якого дорівнює одиниці 7) Скільки коренів має квадратне рівняння, якщо його дискримінант додатний 8) Скільки є видів неповних квадратних рівнянь 9) Графік функції y=x2 10) Наука, яка багато століть розвивалась як наука про рівняння

Номер слайду 7

Р І В Н Я Н Н Я

Номер слайду 8

Р І В Н Я Н Н Я К О Р І Н Ь

Номер слайду 9

Р І В Н Я Н Н Я К О Р І Н Ь Д Р У Г И Й

Номер слайду 10

Р І В Н Я Н Н Я К О Р І Н Ь Д Р У Г И Й Д И С К Р И М І Н А Н Т

Номер слайду 11

Р І В Н Я Н Н Я К О Р І Н Ь Д И С К Р И М І Н А Н Т Д Р У Г И Й К О Е Ф І Ц І Є Н Т И

Номер слайду 12

Р І В Н Я Н Н Я К О Р І Н Ь К О Е Ф І Ц І Є Н Т И Д И С К Р И М І Н А Н Т Д Р У Г И Й З В Е Д Е Н Е

Номер слайду 13

Р І В Н Я Н Н Я К О Р І Н Ь К О Е Ф І Ц І Є Н Т И З В Е Д Е Н Е Д И С К Р И М І Н А Н Т Д Р У Г И Й Д В А

Номер слайду 14

Р І В Н Я Н Н Я К О Р І Н Ь К О Е Ф І Ц І Є Н Т И Д В А З В Е Д Е Н Е Д И С К Р И М І Н А Н Т Д Р У Г И Й Т Р И

Номер слайду 15

Р І В Н Я Н Н Я К О Р І Н Ь К О Е Ф І Ц І Є Н Т И Т Р И Д В А З В Е Д Е Н Е Д И С К Р И М І Н А Н Т Д Р У Г И Й П А Р А Б О Л А

Номер слайду 16

Р І В Н Я Н Н Я К О Р І Н Ь К О Е Ф І Ц І Є Н Т И Т Р И Д В А З В Е Д Е Н Е Д И С К Р И М І Н А Н Т Д Р У Г И Й П А Р А Б О Л А А Л Г Е Б Р А

Номер слайду 17

Р І В Н Я Н Н Я К О Р І Н Ь К О Е Ф І Ц І Є Н Т И А Л Г Е Б Р А Т Р И Д В А З В Е Д Е Н Е Д И С К Р И М І Н А Н Т Д Р У Г И Й П А Р А Б О Л А

Номер слайду 18

Відомий французький математик, якого називали “батьком алгебри”. Увів термін “коефіцієнт”. Відкрив теорему про залежність між коренями і коефіцієнтами рівняння Франсуа Вієт (1540-1603)

Номер слайду 19

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Гра «Поле чудес»

Номер слайду 20

Картка №1 • Розв'язати рівняння: х2-11х+30=0

Номер слайду 21

Картка №2,№12 * Розв'язати рівняння: 5х2+4= 6х +3

Номер слайду 22

Картка №3 ◦ Розв'язати рівняння: х2+6х+9=0

Номер слайду 23

Картка №4 ◦ Розв'язати рівняння: х2-7х +12=0

Номер слайду 24

Картка №5 ◦ Розв'язати рівняння: 2х2-5х +2=0

Номер слайду 25

Картка №6 • Розв'язати рівняння: 3х2+х - 4=0

Номер слайду 26

Картка №7 • Розв'язати рівняння: 5х2-9х - 2=0

Номер слайду 27

Картка №8,№11,№14 * Розв'язати рівняння: (х2-1)/2= 11(х +1)

Номер слайду 28

Картка №9 • Розв'язати рівняння: х2-8 = 4-4х

Номер слайду 29

Картка №10 ◦ Розв'язати рівняння: 2х2=0

Номер слайду 30

Картка №13 ◦ Розв'язати рівняння: х2-13х =0

Номер слайду 31

Гра «Поле чудес» №1 – (5;6)-П, №2, №12- (0,2;1)- Р №3 - (-3) - А №4 – (3;4) - Ц №5 – (0,5;2)- Ю №6 – (4/3; 1) – Є №7 – (-0,2; 2) – М №8, №11,№14 – (-1;23) –О №9 – (-2;6) - Т №10 – (0) –В №13-(0;13) - Ч  

Номер слайду 32

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 П Р А Ц Ю Є М О Т В О Р Ч О

Номер слайду 33

Картка - опора 1 ax2 +bx+c=0 D = b2 -4ac X1=(–b–√D )/(2a) X2=(–b+√D )/(2a) Якщо D›0 – 2 корені Якщо D=0 – 1корінь Якщо D‹0 – не має коренів

Номер слайду 34

Картка – опора 2 1) ax2 =0 2) ax2 +bx=0 3) ax2+c=0 x= 0 x(ax+b)=0 ax2=-c x1=0; ax+b=0 x2=-c /a ax=-b якщо √-c /a›0 x=-b/a x 1=- √-c /a x 2= √-c /a якщо √-c /a‹0 рівняння не має розв'язку

Номер слайду 35

ax2 +bx+c=0 якщо a+b+c=0, a-b+c=0, то x=1; x=c/a то x=-1; x=-c/a

Номер слайду 36

Картка самоконтролю Я допомагав(ла) іншим учням у підготовці до уроку, заохочував(ла) їх до роботи ------. Я вносив(ла) вдалі пропозиції, які були враховані в ході розв’язування ------. Я активно виконував(ла) вправи творчого характеру ------. Я узагальнював(ла) думки інших та просував(ла) роботу класу вперед ------.

ppt
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Презентації
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 3. Квадратні рівняння
Додано
13 січня
Переглядів
336
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку