Презентація до уроку алгебри в 9 класі "Геометрична прогресія. Розв'язування прикладних задач" Мета уроку: розвивати навички застосування формули обчислення суми геометричної прогресії до розв'язування прикладних задач.
Геометрична прогресія. Розв’язування прикладних задач Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про геометричну прогресію; -розвивати навички застосування формули обчислення суми геометричної прогресії до розв’язування прикладних задач; -виховувати інтерес до математики;сприяти творчому розвит-ку учнів.Створювати ситуацію успіху для кожного учня.
Задача.Продавець продав коня за 156 крб. Але покупець передумав і повер-нув його господарю, кажучи: “Нема ме-ні користі купувати за таку ціну коня, який таких грошей не вартий”. Тоді продавець запропонував інші умови: “Купи лише цвяхи для підков, а коня одержиш на додачу. Цвяхів у кожній підкові 6. За перші дай мені всього 0,25 крб, за другий-0,5 крб, за третій-1крб і т.д. Покупець, спокусившись низькою ціною та бажаючи безплатно пидбати коня, прийняв його умови. На скільки проторгувався покупець?
Задача 1. Індійський принц Сідам (VIст) запропонував винахіднику шахів таку винагороду, яку тільки той захоче. Винахідник попросив, щоб на першу клітинку шахової дошки йому дали одну пшеничну зернину, за другу - дві, за третю - чотири і т.д. за кожну наступну у Два рази більше, ніж за попередню. Чи можна було виконати таке прохання?