30.10.2023 Сьогодні Емоційне налаштування та мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів. Сьогодні ми будемо працювати не тільки з діями додавання та віднімання. Тому ви маєте бути дуже уважними, працювати сумлінно, щоб жодна деталь не залишилася непоміченою. Ви маєте зрозуміти суть ще однієї дії та навчитися знаходити її результат.
30.10.2023 СьогодніЗавдання 3. Зістав задачі. Чим схожі? Чим вони відрізняються? Як ця відмінність вплине на розв'язання? До розв'язання кожної задачі склади вираз. Зошит. Сторінка41) Діти будували замок. Перша вежа складається з 25 деталей, друга – з 14 деталей, а третя – з 36. Скільки всього деталей конструктора витратили діти на вежі в замку?2) Діти будували замок. Кожна вежа складається з 25 деталей. Скільки всього деталей вони витратили на 3 такі вежі замку?
30.10.2023 СьогодніЗавдання. Розв'яжи задачу. Зошит. Сторінка4 Діти будували замок. Перша вежа складається з 25 деталей, друга – з 14 деталей, а третя – з 36. Скільки всього деталей конструктора витратили діти на вежі в замку?І вежа – 25 д.25 + 14 +36 = 75 (д.)Відповідь: 75 деталей конструктора витратили діти.ІІ вежа – 14 д.ІІІ вежа – 36 д.? д. Задача
30.10.2023 СьогодніЗавдання 2. Розв'яжи задачу. Зошит. Сторінка4 Діти будували замок. Кожна вежа складається з 25 деталей. Скільки всього деталей витратили діти на 3 такі вежі замку?1 вежа – 25 д.25 + 25 +2 5 = 75 (д.)Відповідь: 75 деталей конструктора витратили діти на 3 такі вежі замку.3 вежі – ?, по25 взяти 3 р. Задача