Урок математики у 5 класі на тему "Множення десяткового дробу на натуральне число"

Про матеріал

Поширений план уроку математики у 5 класі з діяльнісним підходом та формуванням ключових компетентностей

Перегляд файлу

Урок математики для 5 класу на тему

 «Множення десяткового дробу на натуральне число»

За підручником з математики для 5 класу авт. Скворцова С.О.

Мета уроку: ознайомити учнів із множенням десяткового дробу на натуральне число; формувати вміння усного та письмового прийомів множення десяткового дробу на число; повторити правила запису та округлення десяткових дробів; розвивати зорову та слухову пам'ять, увагу, логічне мислення; виховувати наполегливість, віру у власні сили та ЗСУ. 

Обладнання і матеріали: електронна картка із правильними відповідями математичного диктанту, конверти із задачами.

Хід уроку:

І. Організаційний момент

Привітання класу. Перевірка готовності учнів до уроку. Створення сприятливої для навчання атмосфери.

ІІ. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань.

 ● Математичний диктант: записати числа у вигляді десяткового дробу

1 ціла і 2 десятих; 23 цілих і 18 сотих; 3 цілих і 7 сотих; 0 цілих і 55 тисячних;

0 цілих і 9 тисячних; 170 цілих і 357 десятитисячних.

Додаткове завдання: округліть найбільший дріб до сотих, а найменший – до десятих. На дошці з’являються правильні відповіді, учні виконують самоперевірку.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми й цілей уроку.

 Створення проблемної ситуації

 Учні отримують конверти із практичною задачею, зміст якої  однаковий у всіх, але із різними числовими даними та героєм сюжету. У підсумку уроку клас визначатиме чий персонаж задонатив найбільшу суму.

 Задача. Валентина Олексіївна вирішила обміняти американські долари на гривні за вигідним курсом, щоб задонатити певну суму на ЗСУ. Яку суму грошей вона отримає, якщо обміняє 150 доларів за курсом 1Символ доллара — Википедия = 37,83 грн ? Яку суму грошей задонатили усі разом?

IV. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу.

 ● Множення десяткового дробу на число

 Перемножити множники як натуральні числа. Відділити комою в добутку справа наліво стільки цифр, скільки знаків у дробовій частині десяткового дробу.  

● Колективна робота з підручником № 978

● Фізкультхвилинка

V. Закріплення знань.

● Самостійна робота з підручником № 981 або № 982.

● Повертаємося до задачі у конверті. Діти обчислюють суму грошей та роблять висновок про те, у кого найбільше число у гривнях.

VІ. Підсумки уроку.

Доповнити речення

На сьогоднішньому занятті я зрозумів(-ла) …

Мені сподобалося …

Отримані знання мені знадобляться у …

VІІ. Домашнє завдання.

 Виконати № 980 або № 981 у будиночках.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
1 листопада 2023
Переглядів
291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку