Презентація до уроку біології у 8 класі за темою: «Серцево-судинні хвороби та їх профілактика. Перша домедична допомога при кровотечах»

Про матеріал
Урок з використанням інтерактивних навчальних технологій «Перевернутий клас», «Світове кафе».
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Майже кожна хребетна тварина, яка має кров, має серце. Це сильний, потужний двигун, який викидає у кровоносне русло кров з поживними речовинами і газами та допомагає переносити їх до кожної клітини організму.

Номер слайду 5

Енциклопедичний словник стверджує: «Серце — центральний орган системи кровообігу людини. Воно перекачує кров судинами». Серце — складний і неймовірно сильний орган. Один його удар може підкинути склянку води на один метр.

Номер слайду 6

Вправа «Донор» 1. Хто такий донор?2. Чому у донорів кров беруть із вени, а не з артерії ?3. Кого називають універсальними донорами? Чому?4. Як називають людей, яким переливають кров донора? 5. Кого називають універсальними реципієнтами?

Номер слайду 7

Вчений урівноважив людину на горизонтальній платформі вагів і попросив: 1) помножити два числа; 2) порухати пальцями ніг. Кількість крові в організмі може перерозподілятись. Під час розв’язування задачі кров «прилила» до головного мозку, т.я. активізувалась його діяльність й тому ваги перехилились. Куди буде йти приток крові коли людина обідає? робить зарядку?Дослід Анджело Моссо

Номер слайду 8

Вправа «Сімейний лікар»

Номер слайду 9

Шановний лікарю! Мій артеріальний тиск становить 120 на 70 мм. рт. ст. я працюю водієм шкільного автобусу. Мені 35 років. Дуже полюбляю каву. Які серцево-судинні захворювання у мене можуть проявитися?Мені 14 років. Я мрію прожити довге (років 80) плідне життя (мати сім’ю, 3 дітей, гарну роботу) . Що робити , щоб в майбутньому мене серце не турбувало?Я нещодавно потрапила у неприємну ситуацію. Під час прогулянки лісом моя подруга спіткнулася та впала на каміння, порізала руку. Було багато крові. Вона плакала, а я дивилася та не знала що робити. Але на наше щастя неподалік були молоді люди – учні Біловодської гімназії. Вони зупинили кровотечу та надали першу домедичну допомогу. Мені соромно я не знала, як поводитись в такій ситуації. Поясніть, будь ласка, що треба і як було зробити?

Номер слайду 10

???

Номер слайду 11

Перша домедична допомога при кровотечах

Номер слайду 12

Метою нашого уроку є:сформувати поняття про причини та види порушень, які виникають у серцево-судинній системі ; показати вплив факторів, що діють негативно на серце та судини; довести важливість здорового способу життя та рухової активності; ознайомитися зі способами профілактики захворювань кровоносної системи;вчитися самостійно працювати з додатковою літературою, підручником, розвивати вміння учнів робити самостійні висновки з відомих фактів, підводити підсумки ; узагальнити і систематизувати набуті знання; виховувати бережливе ставлення до власного організму та здоров'я оточуючих людей.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

РОБОТА В ГРУПАХ(за технологією «Перевернутий клас» та «Світове кафе»)КАРДІОХІРУРГИСУДИННІ ХІРУРГИТРАВМАТОЛОГИВАЛЕОЛОГИ

Номер слайду 16

СЕРЦЕВО-СУДИННІ ЗАХВОРЮВАННЯІНФАРКТ МІОКАРДААРИТМІЯІШЕМІЧНА ХВОРОБА СЕРЦЯСТЕНОКАРДІЯХВОРОБИ СУДИНХВОРОБИ СЕРЦЯХВОРОБИАРТЕРІЙАТЕРОСКЛЕРОЗІНСУЛЬТДИСТОНІЯГІПЕРТОНІЧНА ХВОРОБАХВОРОБИВЕНТРОМБОФЛЕБІТВАРИКОЗНЕ РОЗШИРЕННЯ ВЕН

Номер слайду 17

Номер слайду 18

КРОВОТЕЧАЗОВНІШНЯ АРТЕРІАЛЬНА КАПІЛЯРНА ВЕНОЗНА ВНУТРІШНЯ

Номер слайду 19

Рольова гра «У кабінеті лікаря»Хворий 1. Лікарю, обстеження показали, що в цього хворого спостерігається часткове змертвіння частин м'язових клітин серця, а також порушений кровообіг у судинах серця, що й призвело до змен­шення постачання його клітин киснем та поживни­ми речовинами і часткового їх змертвіння. ІНФАРКТ МІОКАРДА

Номер слайду 20

Рольова гра «У кабінеті лікаря»Хворий 2. Лікарю, у цього хворого спостерігаєть­ся гостре порушення мозкового кровообігу, на­слідком якого є крапкові розлади його функцій. Одним із наслідків цієї хвороби може бути розрив кровоносних судин, що супроводжується кровови­ливами в мозок. ІНСУЛЬТ

Номер слайду 21

Рольова гра «У кабінеті лікаря»Хворий 3. Лікарю, у цього хворого підвищений артеріальний тиск. Його основна робота пов'язана з перевантаженням, негативними емоціями та на­пруженою розумовою працею. ГІПЕРТОНІЯ

Номер слайду 22

Рольова гра «У кабінеті лікаря»Хворий 4. Лікарю, при огляді хворого виявлено нерівномірне розширення вен. Причиною цього є вроджена слабкість венозних стінок і непов­ноцінність їхніх клапанів, що утруднює рух крові й підвищує внутрішній тиск. ВАРИКОЗНЕ РОЗШИРЕННЯ ВЕН

Номер слайду 23

Висновок: Для попередження хвороб серця і су­дин необхідні достатні фізичні навантаження, до­тримання режиму праці та відпочинку, правильне харчування, відмова від шкідливих звичок. Програма здорового серця (За Полем Бреггом) – витяги Не пити і не палити. Сон - основа здорового серця. Вживати натуральну їжу, не переїдати! Фрукти і овочі повинні становити 50% їжі. Повільно і ретельно пережовувати їжу. Регулярно займатися фізичними вправами. Ходити! Дихати глибоко. Не вступати в емоційні дискусії. Відомий американський учений Бол Вайт ска­зав, що якби ми використовували свій розум і свої ноги більше, а будильник і шлунок менше, то рідше страждали б від хвороб серця.

Номер слайду 24

Вправа «Трансплантація серця»

Номер слайду 25

Висновок Всі люди мають однакове право на життя і лікарі повинні проводити операції у порядку зарахування хворих до клініки (якщо серед них немає тих, кому потрібна термінова операція). В знаменитій клятві Гіппократа головна думка – не завдати шкоди хворому, особливо коли йдеться про кардіохірургію, адже серце є непарним органом і виконує надзвичайно важливу функцію в організмі.

Номер слайду 26

Закінчити речення: «Мені хотілося б крикнути «Еврика!» тоді, коли ми на уроці……»

Номер слайду 27

Т-схема «Я знав, я дізнався»Я знав про серцево-судинну систему. Я дізнався про серцево-судинну систему  

Номер слайду 28

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯОпрацювати матеріал в підручнику2) Підготуйте повідомлення «Зелена аптека», «Негативний вплив нікотину і алкоголю на серцево-судинну систему» 3) Розробіть листівки або плакати по профілактиці хвороб серця і судин.

Номер слайду 29

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

pptx
Додано
16 лютого 2019
Переглядів
1639
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку