Презентація до уроку Буду я природі другом.
Дмитро Павличко"Птиця“
Вчити дітей описувати весняну природу, правильно і влучно висловлювати свої думки, удосконалювати уміння інтонувати вірші відповідно до зображених почуттів, розширити і поглибити знання дітей про птахів.
Розвивати мислення, уяву, фантазію, діалогічне і монологічне мовлення, навички читання.
Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до її багатства.Сонячний промінець заглянув у барліг до ведмедя, і той запитав здивовано: -Весна? Зачувши це, дятел спокійно і впевнено сказав: -Весна. - Ой –ой –ой!.. Прошепотів зайчик занепокоєно: -Весна. Треба швиденько міняти кожушок. А синичка радісно проспівала: -Весна! Підсніжник посміхнувся сонечку і ніжно протягнув: -Весна... Інтонаційний етюд
Ковзне читання Тріпоче серце вільної птиці, в руках моїх не чує доброти. Хіба потоки загубили воду, Хіба в полях уже зерна нема?! Я дам тобі водиці і пшениці, Моя пташино, тільки не лети! Пусти мене, мій друже, на свободу, І все, що треба, я знайду сама. Пусти мене! Мені, дитино мила, дорожче зерно, ніж воля твоя! Моя рука ніколи і нікому ні кривди, ні біди не принесе!
Вчися розуміти природу, стань її другом, захисником. Радій кpaci природи, не зашкодь їй своїм недбалим ставленням. В природi поводься тихо непомітно, дивись, слухай, не галасуй. Користуйся будь-якою нагодою, щоб зробити для природи щось корисне. Будь другом вcix живих істот, не муч i не вбивай тварин. Стеж за чистотою природного середовища, не залишай за собою слiдiв перебування в ньому. Допомагай тим, хто турбується про природу. Захищай її.
Назвіть автора вірша «Птиця»? а) Н.Забіла б) Д.Павличко в) Г.Бойко Як хлопчик умовляв пташку? а) «Я поселю тебе в золоту клітку» б) «Я дам тобі сальця і хлібця» в) «Я дам тобі пшениці і водиці» Що просила пташка? а) «Пусти мене мій хлопче у ліс погуляти» б) «Зроби мені дитино, дерев'яну клітку » в) «Пусти мене мій хлопче на свободу» Що відповів хлопчик? а) «Нізащо я тебе не відпущу» б) «Залишайся, я буду тебе годувати» в) «Лети! Співай у небі гомінкому.»