Презентація до уроку Буду я природі другом. Дмитро Павличко"Птиця“

Про матеріал

Презентація до уроку Буду я природі другом.

Дмитро Павличко"Птиця“

Вчити дітей описувати весняну природу, правильно і влучно висловлювати свої думки, удосконалювати уміння інтонувати вірші відповідно до зображених почуттів, розширити і поглибити знання дітей про птахів.

Розвивати мислення, уяву, фантазію, діалогічне і монологічне мовлення, навички читання.

Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до її багатства.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Читання 3 клас Презентацію підготувала вчитель вищої категорії Тартаківського НВК Михайлюк Н.Б.

Номер слайду 2

Я – учень. Я- учениця. Я ходжу до школи. Мене вчать вчитися. Я все розумію, я хочу все знати.

Номер слайду 3

Яким має бути наш урок? Якими мають бути учні на уроці?

Номер слайду 4

Складемо гасло уроку рідної розуміти красу серцем природи вчусь

Номер слайду 5

Гасло уроку: Красу рідної природи розуміти серцем вчусь

Номер слайду 6

зи ма сер це крив да сво бода доб рота Вправи на розширення кута зору

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Сонячний промінець заглянув у барліг до ведмедя, і той запитав здивовано: -Весна? Зачувши це, дятел спокійно і впевнено сказав: -Весна. - Ой –ой –ой!.. Прошепотів зайчик занепокоєно: -Весна. Треба швиденько міняти кожушок. А синичка радісно проспівала: -Весна! Підсніжник посміхнувся сонечку і ніжно протягнув: -Весна... Інтонаційний етюд

Номер слайду 10

Дихальні вправи Як дме весняний вітерець? Як пахнуть перші весняні квіти? Як гудуть бджілки, вилетівши з вулика?

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Закликання Весни Прилинь, прилинь, чаронько, весна красная, Як легенька хмаронька в небі ясная.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Будуяприродідругом

Номер слайду 15

Буду я природі другом

Номер слайду 16

- Чим відомий Дмитро Васильович Павличко? - Коли і де народився поет? - Для кого пише твори? - Що надихає поета? -Скільки років Д. Павличку зараз?

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

несправедливий вчинок, робити шкоду. який багато говорить, видає звуки, шумить. часто і посилено б’ється серце. струмки зі швидкою течією.

Номер слайду 20

жорстоко

Номер слайду 21

Гомінкий- Кривда- Потоки- гомінливий, галасливий, балакучий. несправедливість, робити шкоду. струмок, ручай.

Номер слайду 22

Як ставився хлопчик до птиці? Що просила пташка у хлопчика?

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Гімнастика для очей “Гойдалка” – рух очей вправо, вліво. “Ланцюжок” “Рух по колу”

Номер слайду 26

Ковзне читання Тріпоче серце вільної птиці, в руках моїх не чує доброти. Хіба потоки загубили воду, Хіба в полях уже зерна нема?! Я дам тобі водиці і пшениці, Моя пташино, тільки не лети! Пусти мене, мій друже, на свободу, І все, що треба, я знайду сама. Пусти мене! Мені, дитино мила, дорожче зерно, ніж воля твоя! Моя рука ніколи і нікому ні кривди, ні біди не принесе!

Номер слайду 27

Художній аналіз вірша Птиця- Небо- Руки- Знайдіть прикметники і порівняння піймана гомінке легенькі

Номер слайду 28

Читання в особах У яких словах висловлено головну думку вірша? Подумайте: ці слова автор спрямовує тільки пташці? А кому ще? Що залишилось від твору у вашій душі? Що ми можемо прочитати між рядками?

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Гра “Золота пташка”

Номер слайду 31

Робота в групах Правила роботи у групах. 1. Уважно слухай того, хто говорить. 2. Не принижуй! Не критикуй! 3. Поважай інших. 4. Взаємна допомога. 5. Стеж за часом.

Номер слайду 32

Предмет Ознака предмета Дія предмета Підсумок Весна Сонце Природа

Номер слайду 33

Інсценізація

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Вчися розуміти природу, стань її другом, захисником. Радій кpaci природи, не зашкодь їй своїм недбалим ставленням. В природi поводься тихо непомітно, дивись, слухай, не галасуй. Користуйся будь-якою нагодою, щоб зробити для природи щось корисне. Будь другом вcix живих істот, не муч i не вбивай тварин. Стеж за чистотою природного середовища, не залишай за собою слiдiв перебування в ньому. Допомагай тим, хто турбується про природу. Захищай її.

Номер слайду 36

Назвіть автора вірша «Птиця»? а) Н.Забіла б) Д.Павличко в) Г.Бойко Як хлопчик умовляв пташку? а) «Я поселю тебе в золоту клітку» б) «Я дам тобі сальця і хлібця» в) «Я дам тобі пшениці і водиці» Що просила пташка? а) «Пусти мене мій хлопче у ліс погуляти» б) «Зроби мені дитино, дерев'яну клітку » в) «Пусти мене мій хлопче на свободу» Що відповів хлопчик? а) «Нізащо я тебе не відпущу» б) «Залишайся, я буду тебе годувати» в) «Лети! Співай у небі гомінкому.»

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

ppt
Додано
23 липня 2018
Переглядів
1741
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку