Презентація до уроку " Букви и та і в кінці прислівників"

Про матеріал

Мета: вчити учнів пошуково-дослідним шляхом самостійно здобувати знання, висловлювати і обґрунтовувати власну думку, сприяти зміцненню навичок правопису прислівників з відповідною орфограмою, удосконалювати вміння визначати стилі в тексті, тему, основну думку, знаходити художні засоби, складати план, мікротеми; розвивати допитливість, спостережливість, уважність, кмітливість, творчі вміння зіставляти, порівнювати мовні явища; познайомити з найвідомішими культурними пам'ятками України; виховувати пізнавальний інтерес до мови, мистецтва, естетичний смак, патріотичні почуття, бережливе ставлення до культурної спадщини свого народу.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Магдалинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів *

Номер слайду 2

Не/мічний чоловік; сильний не/жить; не/швидкий,а повільний; спіткнутись не/нароком; не/приказка,а прислів’я, не/бійся сильного; не/хтувати правилами; не/хтуючи правилами; не/зовсім вдалий; ні/хто; ні/коли; ні/з/ким. *

Номер слайду 3

Разом Окремо немічний чоловік сильний нежить спіткнутись ненароком нехтувати правилами нехтуючи правилами ніхто ніколи не швидкий,а повільний не приказка, а прислів’я не бійся сильного не зовсім вдалий ні з ким *

Номер слайду 4

Проблема уроку: Довести, що в кінці прислівників в одних випадках пишемо и, а в інших - і *

Номер слайду 5

*

Номер слайду 6

  Софіївський собор *

Номер слайду 7

*

Номер слайду 8

  Андріївська церква *

Номер слайду 9

*

Номер слайду 10

  Києво-Печерська лавра *

Номер слайду 11

*

Номер слайду 12

  Майдан Незалежності *

Номер слайду 13

*

Номер слайду 14

  Золоті ворота *

Номер слайду 15

Дослідження - порівняння по - ведмежи по - дитячи по - заячи уночі насторожі двічі *

Номер слайду 16

Дослідження - зіставлення Київ, стоячи на схилах Дніпра,багато розповідає нам про своє минуле. Гімн України слухають стоячи.

Номер слайду 17

з буквою и з буквою і безвісти взнаки восени догори зсередини навіки узнаки навскоси завтовшки подекуди увечері угорі вкупі уночі врешті усередині доволі опівдні зарані напровесні віднині *

Номер слайду 18

Епітети: «Вічної юності», «славна історія», «теплого каміння», «сивої давнини». Метафори: «історія нараховує», «легенди й дійсність живуть», «новобудови обступили». *

Номер слайду 19

Тема : розповідь про Золоті ворота як пам'ятку історії та культури. Основна думка: кожна людина повинна знати і берегти культурні надбання свого народу. *

Номер слайду 20

Мікротеми План 1.Місто вічної юності. 2.Походження епітета «золоті». 3.Історичне минуле. 4.Опис будівлі. 5.Збереження культурної спадщини. 1.Славна історія міста Києва. 2.Яку таємницю приховують Золоті ворота? 3.Зведення та руйнування пам'ятки. 4.Зовнішній і внутрішній вигляд воріт. 5.Кожний повинен берегти культуру. *

ppt
Додано
12 січня 2019
Переглядів
1084
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку