Епіграф до уроку. Має значення тільки те знання, яке використовується на практиці Гордон Драйден, новозеландський письменник, видавець та дослідник
Номер слайду 7
Працювати разом - це успіх! Група 1. Конструктори. Виготовити модель за допомогою насіння квасолі. 1. Чиста речовина . 2. Однорідна суміш . 3. Неоднорідна суміш. Група 2. Теоретики . Створити кластер , доповнивши інформацію “Чисті речовини. Суміші». Група 3. Практики - аналітики .«Екскурсія до бабусиної кухні». Завдання . Допоможіть бабусі розставити банки у різні лотки , з однорідними та неоднорідними сумішами. Поясніть за якими ознака ви це зробили. Група 4. Практики- експериментатори. Розділіть суміш заліза, сірки та піску.
Номер слайду 8
Незакінчене речення. Найбільше мені сподобалось…Мені ці знання знадобляться…Мені б хотілося дізнатися ще про…Урок важливий, тому що…На сьогоднішньому уроці для мене найважливішим відкриттям було…Найбільші труднощі я відчув... Я змінив своє ставлення до...chemist.at.ua13style.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrr
Номер слайду 9
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. Повторити §8,9 та за опорним конспектом; вправи 7,8 стор.50chemist.at.ua12style.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrr
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Гра «Хто я?Речовина - права рука Матеріал - обидві руки. Фізичне тіло - тупнути ногою -