Презентація до уроку літературного читання складена за підручником О. Я. Савченко та за Типововою освітньою програмою, під керівництвом О. Я. Савченко. Містить різноманітні види роботи на уроці.
А. Дімаров «Для чого людині серце»Урок читання в 3 класі
Номер слайду 2
Робота із скоромовкою
Номер слайду 3
Робота із скоромовкою
Номер слайду 4
ПОЛЕШКОЛАКАРТАВІКНОКВІТИДРУЖБАНОВИНИГОСТИНИТИХЕНЬКИЙТЕМНЕНЬКИЙПЕРЕЛЯКАНИЙСПОДОБАЛОСЯВправа для розвитку швидкості читання
Номер слайду 5
Чарівна скринька. Що ви скажете, про визначення «Усна народна творчість»?
Номер слайду 6
Чарівна скринька
Номер слайду 7
Повідомлення теми і мети урокуІ що воно таке — ота казка? Жила-була вона з прадавніх часів, про які вже й стародавні книги не пам'ятають. І тепер живе вона в народі і творчості письменників, в кіно та в мультиках. Бо вона — чудо із чудес! Казку люблять усі, бо в ній можна почути таке, чого й на світі немає! А ще казка примушує задуматись, як ти живеш...
Номер слайду 8
Робота із загадкою
Номер слайду 9
Робота із загадкою
Номер слайду 10
Робота із загадкою. Серце – це мотор людини. Воно завбільшки, як стиснутий кулачок лівої руки. Маса серця дорослої людини – 250-300 г. У дорослої людини серце робить 72 удари за хвилину. Воно за хвилину може перекачати від 5 до 30 літрів крові. Серце – це орган, який починає працювати першим ще в зародка, а помирає останнім. Воно може битися, якщо навіть відокремити його від тіла, до тих пір, поки буде отримувати необхідну кількість кисню.
Номер слайду 11
Анатолій. Дімаровукраїнський письменник-прозаїк
Номер слайду 12
Перегляд мультфільму «Деревʹяні чоловічки»
Номер слайду 13
Перевірка первинного сприймання. Чи сподобалась вам казка? Назвіть дійові особи. Як закінчується казка?
Номер слайду 14
Перевірки розуміння побаченого.- Де відбулися події?- Кого дівчинка зустріла в лісі?- Чому дерев’яні чоловічки не мали жодних почуттів?- Як ви зрозуміли слова лікаря про те, що люди мають різні серця?- Як змінилося життя дерев’яного чоловічка, коли лікар вставив йому серце доброї людини?
Номер слайду 15
Словникова робота ліс від любити людей корінням почував здивована незвичайно назбиралося одноплемінників погодилася докоряти поміняти сказати серця не дано собі один
Номер слайду 16
Робота з ілюстраціями. Розгляньте малюнки до казки, що у підручнику. До яких уривків казки є ілюстрації?
Номер слайду 17
Гра "Кидок-засічка"Діти читають тричі по 30с за командами учителя. с.93, 95, 96
Номер слайду 18
Хто з дійових осіб казки вам сподобався? За що? Чиї вчинки ви не схвалюєте? Хто вас здивував своєю поведінкою? Чому? Кого з героїв вам жаль? - Кому хочете дати пораду? Яку саме?
Номер слайду 19
План тексту Плем’я дерев’ яних чоловічків. Розповідь лікаря. Смерть заради життя. Загадкова гостя. Співчутливий чоловічок. Подорож до лікаря.
Номер слайду 20
Що у цій казці схвалюється, а що — засуджується?Чи можна цю казку назвати чарівною? Доведіть свою думку. Прочитайте прислів'я. До кого з героїв казки воно відноситься?Робиш добро — не кайся, робиш зло — зла й сподівайся.