Аудіювання "Некоронована королева" Євген Шморгун

Про матеріал
Даний матеріал повністю підходить для перевірки аудіативних умінь учнів 3 класу.
Перегляд файлу

                                                         АУДІЮВАННЯ                       II семестр       

НЕКОРОНОВАНА КОРОЛЕВА

 Неподалік від будяка росла кропива. Дівчинка вмить спіткнулася на ній очима, і якось аж зіщулилася, бо вже не раз мала нагоду переконатися, як обпікає її волохате листя. Та жалючка раптом привітно звернулася до неї:

  • Як тобі, дівчинко, подобається моє королівство?

Світланка була дуже здивована.

  • Яке королівство?.. Ти що, себе королевою вважаєш?..
  • Усі так вважають.
  • А троянда ж тоді хто? – кольнула її Світланка.
  • Троянда – королева серед квітів. А в дикому світі королева – я.
  • Так, вона правду каже, - в один голос мовили рослини.
  • А за що ж їй така шана? – недовірливо глянула на них дівчинка.

І рослини навперебій почали розповідати.

  • Ранньої весни, - пояснював спориш, - коли земля ще гола, а кропива

вже зеленіє, з неї можна зварити борщ, салати готувати.

  • Із кропиви, -  підхопив подорожник, - тканину можна ткати, сітки в'яза-

ти, вірьовки вити. У деяких країнах з неї папір виготовляють, а листя її на фарбу годиться…

 Ромашка запашна почала розхвалювати цілющі властивості кропиви.

 І тут дівчина пригадала випадок, коли кропива стала у пригоді їй з татком.

 Якось татко їхав на ставок рибалити. Далеченько, за кільканадцять кілометрів. Взяв тоді він із собою Світланку. Впіймали вони чимало карасів та коропців. Зібралися іти додому, а татко й бідкається, що риба зіпсується в дорозі! Почув їх якийсь рибалка й порадив випотрошити коропців і карасиків та перекласти листям кропиви. Татко так і зробив. І що ж? Доправили їх додому свіжісінькими!

  • Ти, кропиво, й справді заслуговуєш, щоб тебе королевою величали, - згодилася дівчинка.                                              Євген Шморгун

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ДО ТВОРУ

1.Яку рослину вважають королевою в дикому світі?

А) ромашку                       Б) будяк                 В) кропиву

2. Як звернулася жалюча до дівчини?

А) привітно                        Б) зневажливо       В) грубо

3. Про що розповіли рослини Світланці?

А) про своє лісове життя

Б) про користь кропиви

В) про ставлення людей до них

4. Про який випадок згадала дівчинка?

А) як із татком ходили по гриби

Б) як із татком їздили до бабусі   

5. Навіщо батько переклав рибу кропивою?____________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Як люди використовують кропиву?__________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Яким було ставлення дівчинки до кропиви на початку твору? ___________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Чому ставлення Світланки до кропиви змінилося?_____________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________          

docx
Додано
2 лютого 2022
Переглядів
3940
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку