Дана презентація є доповненням до конспекту уроку "Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів." Це допомагає учням краще зрозуміти процеси, які відбуваються у дихальній системі.
Дихати потрібно так, щоб було присутнє бажання вдихнути ще глибше. Люди стали дихати занадто глибоко, від чого страждає якість крові. В результаті пізніше з'являються такі неприємні наслідки, як спазм судин і бронхів, порушення в роботі кишечника… М. Амосов
Номер слайду 2
“Впізнай орган – вкажи функцію”
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
“Розгадай кросворд - дізнаєшся тему уроку”
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Тема. Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів. Завдання уроку: розглянути дихальні рухи - вдих і видих та перевірити як вони здійснюються; охарактеризувати життєву ємність легень;- розкрити нейрогуморальну регуляцію дихальних рухів.
Номер слайду 11
Дихальні рухи: вдих видих
Номер слайду 12
ЗЄЛ = ЖЄЛ + ЗО У спортсменів ЖЄЛ більше, ніж у нетренованих: у важкоатлетів вона складає близько 4000 мл, у футболістів – 4200 мл, у плавців – 4900, у веслувальників – 5500 мл і більше. 1 – глибокий вдих; 2 – спокійний вдих; 3 – спокійний видих; 4 – глибокий видих; 5 – залишковий об’єм. ЖЄЛ = ДО + РОвд.+ РОв.