Презентація до уроку-дослідження "Найголовніше — подолати себе, свій страх, свій біль (за оповіданням Джека Лондона «Жага до життя»)

Про матеріал

Презентація до уроку-дослідження "Найголовніше — подолати себе, свій страх, свій біль (за оповіданням Джека Лондона «Жага до життя»). Методична ремарка: робота на уроці здійснюється у творчих дослідницьких групах, які доповнюють одна одну. Групи отримали випереджальні завдання: скласти порівняльну таблицю стану головного героя та природи; прорекламувати оповідання «Жага до життя» Джека Лондона, створивши рекламний ролик; зняти навчально-пізнавальний фільм про Аляску; написати пам'ятку людині, яка опинилась в екстремальній ситуації; написати акровірші та синквейни. Методичні стратегії: інтерактивні прийоми: «Гронування», «Обери свою позицію», «Синквейн», «Незакінчене речення»; написання пам'ятки; складання опорних схем, таблиць.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Двадцяте січня. Класна робота. Урок-дослідження. Найголовніше — подолати себе, свій страх, свій біль(за оповіданням Джека Лондона «Жага до життя»)Вчитель – Мукан Наталя Михайлівна

Номер слайду 2

Наскільки людина перемагає страх, настільки вона людина. Томас Корнель, англ. письменник

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Як ви розумієте поняття «екстремальна ситуація»?

Номер слайду 5

“Гронування”Джек Лондон

Номер слайду 6

“Коло Венна”Головний герой. Джек Лондон

Номер слайду 7

Відділ реклами

Номер слайду 8

Завдання: правильно визначити перебіг подій в оповіданні1. «Зрада Білла».2. «Помилка рибалки».3. «Боротьба з голодом».4. «Фінал життя Білла». 5. «Зустріч із ведмедем».6. «На китобійному судні».7. «Поєдинок із вовком».

Номер слайду 9

Теоретична скарбничка Сюжет (франц. sujet — предмет, тема) - це перебіг дії та послідовність її розвитку, що служить у творі формою розгортання й конкретизації його фабули.— Як будується сюжет твору?

Номер слайду 10

Елементи сюжету оповідання. Експозиція. Зав’язка. Розвиток дій. Кульмінація. Розв’язка.

Номер слайду 11

Туристична агенція“Пілігрим”

Номер слайду 12

Дослідницька робота в групах

Номер слайду 13

1. Робота з групою «Герой і Білл» Як ви оцінюєте вчинок Білла?Що допомогло герою вижити?Словникова робота. Жага — велике бажання пити; спрага. Нестримне бажання чого-небудь, до володіння чим-небудь, до досягнення якоїсь мети. Асоціативний ланцюжок. Жага-

Номер слайду 14

Чи можна вважати головного героя сильною людиною? Які труднощі долає герой?Знайдіть у тексті зображення обох героїв. Здавалося, що у такий момент вони мали підтримати один одного, але що ми бачимо?

Номер слайду 15

Проблемне питання. Як ви оцінюєте поведінку Білла? Так кого ж можна назвати справжнім другом?Справжній друг

Номер слайду 16

Чому Білл зрадив друга?Як він поплатився за зраду?Чому герой не взяв золото товариша?Порівняйте ставлення до золота у Д. Дефо «Робінзон Крузо» та у Джека Лондона.

Номер слайду 17

Прийом «Займи особисту позицію»Чому загинув Білл?Я стверджую, його роздерли вовки. Чи згодні ви із цим твердженням?

Номер слайду 18

Прийом «Обери позицію»Завдання: дайте характеристику головному герою і Біллу, заповніть обидва поля, аргументуйте свій вибір. Білл. Я?Головний герой. Чи могли б ви вчинити, як Білл? Чиє поле вам ближче?

Номер слайду 19

2. Робота з групою «Герой і Вовк»Які почуття викликає у героя Вовк?Чому Людина перемагає?Якими зображено у тексті Вовка та Людину? Що символізує вовк? Що допомогло людині дістати перемогу над твариною?Що таке сила духу? Чому Людина виявилась сильнішою за тварину?Чи є в тексті моменти, де Людина нагадує нам тварину?Отже, що відрізняє людину від звіра?

Номер слайду 20

3. Робота з групою «Герой і природа»Дослідіть за текстом, як опис природи підсилює самотність героя. Яка роль пейзажу в оповіданні? Які символічні образи допомагають нам зрозуміти підтекст оповідання?Знайдіть і зачитайте уривки з тексту про природу Півночі. Робота з таблицею{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Стан героя. Стан природи

Номер слайду 21

Поетична хвилинка. Складання акровіршів (зрада, доля), сінквейнів (герой, Білл, вовк).

Номер слайду 22

«Незакінчене речення»1. Для мене було цікавим…2. Урок змусив мене замислитися над…3. Після цього уроку я зможу…

Номер слайду 23

Домашнє завдання. Напишіть твір-мініатюру на одну з обраних тем: «Мої враження від оповідання Джека Лондона «Жага до життя»,«Що допомогло вижити герою оповідання Джека Лондона «Жага до життя», «Чи повернеться герой оповідання за золотом?»

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Олексієнко Жанна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
21 січня 2018
Переглядів
5918
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку