Презентація до уроку "Екологія. Професія-еколог"

Про матеріал
Під час проведення уроку з використанням поданої презентації метою роботи є -Формувати розуміння поняття «екологія», відновлюваності і вичерпності ресурсів, ознайомлення з професією «еколог» - формувати технологічні компетенції в процесі креслення і виготовлення паперового стаканчика - формувати компетенції у сфері інженерії (моделювати процеси очищення води, забрудненого грунту за допомогою інженерних рішень) - математичні компетенції під час розв’язання екологічних задач , пов’язаних з побутом.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Екологія. Екологічні рішення у повсякденному житті. Професія- еколог»4 класядс, математика, технології Бондаренко Альона Костянтинівна, вчитель початкових класів ліцею №31 «Пріоритет» , м. Дніпро

Номер слайду 2

Презентація цілей. Здобувачі набуваютьуявлення про поняття «екологія», відновлюваності і вичерпності ресурсів, знайомство з професією «еколог», формуються технологічні компетенції Результати навчання- розуміння змісту та шляхів роз’вязання екологічних проблем. Застосування у реальному житті- навичики сортування сміття, створення фільтрів для води, еко посуду.

Номер слайду 3

Проблема-ми живемо у природі , користуємося її благами, і разом з тим забруднюємо її . Як зменшити негативний вплив на природу? Саме ці питання розглядає екологія.

Номер слайду 4

Отже, еколог – професія, представник якої вивчає закономірності взаємозв'язків організмів із навколишнім середовищем, знаходить інженерні рішення, що зменшують шкідливий вплив людини на природу

Номер слайду 5

Наш дім – це наша планета Земля. Технологія «Фішбоун»Як діяльність людини впливає на природу?

Номер слайду 6

-Проблема (як діяльність людини впливає на природу?)Причини (господарська діяльність, викиди газів )Наслідки (засмічена планета, брудна вода…)Відповідь(необхідність екологічних рішень у повсякденні)

Номер слайду 7

Хто такі екологи?Складаємо хмару слів з назв професій, що пов’язані з природою. Еколог

Номер слайду 8

Технологія «Світлофор»- корисне,нейтральне, шкідливе у діяльності людини по відношенню до природи. Пові-тря. ВодаҐрунт. Рос-лини. Тва-ри-ни

Номер слайду 9

- «Світлофор» - поділимося на групи . утворимо екологічний світлофор. Зелений-діяльність людини, що корисна для природи. Жовтий –нейтральна діяльність. Червоний-діяльність людини. що може зашкодити.

Номер слайду 10

Проведення досліджень тамоделювання роботи еколога за принципами STEM у групах (питна вода, грунт, світовий океан) -

Номер слайду 11

Група 1. Забруднення питної води(створення фільтру для очищення води)

Номер слайду 12

- Моделювання фільтра для води• На дно пляшки поклади фільтр-пакет для кави. • Зверху поклади подрібнене вугілля.• Закрий марлею.• Першу воду треба злити. Поясни, чому вона брудна.• Спробуй очистити воду від дрібних часточок.

Номер слайду 13

Група 2.Ґрунт, сортування сміття

Номер слайду 14

-Розподіл сміття.• Над аркушем картону закріпи магніт• Проведи магнітом над забрудненим металевими відходами грунтом.• Прибери картон, що ти помітив?Чи вдалося тобі очистити грунт?

Номер слайду 15

Група 3. Проблеми Світового океану.

Номер слайду 16

Які екологічні рішення ми можемо впровадити у повсякденному житті?(чек-лист «Я-еколог»)

Номер слайду 17

Екологічна математика. Стаканчик для кави розкладається 50 років. У нашому класі 20 учнів- скільки стаканчиків ми зекономимо за 35 навчальних тижнів, якщо перестанемо їх використовувати?

Номер слайду 18

Практична робота- вироблення та дизайн паперового стаканчику

Номер слайду 19

Рефлексія. Що нового дізналися сьогодні?Які питання змусять тебе змінити свою щоденну поведінку?Чи хотів би ти у майбутньому бути екологом?Які якості та знання для цього потрібні?

Номер слайду 20

Літератураhttps://dovidka.biz.ua/virshi-pro-ekologiyu/Конспекти уроків «Я досліджую світ, 3 клас» І. Грущинськоїhttps://www.google.com/search?q=%D1%84%D0%BE%D0%BD+%D0%B4%D0%BB%D1%8 F+%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97+%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0&sxsrf=ALe. Kk00 E8c_EGJlyq-Cxuglw. P7 Fzd9 Suyw:1616955085710&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ah. UKEwj. E_4 CMy9 Pv. Ah. Xvxo. UKHczr. Cg. UQ_AUo. AXo. ECAEQAw&biw=1366&bih=600#imgrc=wj. K1 Qn7q. V4 Bf. GM

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Презентації
НУШ
Додано
15 грудня
Переглядів
46
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку