Мета подорожі : Визначити умови горіння твердих речовин Ознайомитися з розподілом твердих тіл на горючі і негорючі Розвивати уміння використовувати отриману інформацію в практичній діяльності Виховувати обережне ставлення до горючих речовин як до небезпечних для життя людини Закріпити знання про фізичні властивості твердих тіл
Правила безпеки під час проведення дослідів . 1. Будь максимально обережним під час виконання будь-яких експериментальних робіт. Пам'ятай, що неохайність, неуважність можуть спричинити нещасний випадок. 2. Виконуй тільки досліди під наглядом вчителя. 3. Будь особливо обережний під час роботи з нагрівними приладами. 4. Гарячі предмети став на керамічну плитку або спеціальну підставку. 5. Під час роботи із сухим спиртом покладіть його на підставку, а після закінчення роботи погасіть, накривши ковпачком .
Дослід 2. Взяти смушку з картону. Піднесіть до полум'я. Мета: Перевірити чи загориться дана тверда речовина і що для цього потрібно. Висновки : У природі існують тверді речовини, які при запалюванні горять. Щоб запалити тверду речовину в повітрі, її потрібно спочатку нагріти до певної температури, яку називають температурою займання.
Висновки: 1. В природі існують горючі і негорючі тверді речовини. 2. Щоб викликати горіння, потрібно нагріти речовину до певної температури і забезпечити доступ повітря. 3. Щоб перервати процес горіння потрібно охолодити речовину нижче від температури займання або перекрити доступ повітря.
Проблемна ситуація : Прийшовши зі школи і зайшовши в кімнату, семикласник Іванко побачив , що залишений з ранку ним телевізор чомусь почав диміти. Іванко розгубившись, занімів на місці. А з телевізора вже пробивалося полум’я. І тут хлопчик згадав урок фізики на якому розглядалася тема : горючі та негорючі тверді речовини. Іванко мерщій взяв відро з водою і вилив його на телевізор.