Презентація до уроку "Формування здоров’язбережувальної компетентності – шлях до здорового способу життя"

Про матеріал
Презентація до уроку з основ здоров'я на тему "Формування здоров’язбережувальної компетентності – шлях до здорового способу життя"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Щоб бути здоровим, потрібні власні зусилля,постійні та значні. Замінити їх не можна нічим. М. М. Амосов. Тема уроку: “Формування здоров’язбережувальної компетентності – шлях до здорового способу життя”

Номер слайду 2

: Мета:розвиток основних компетентностей учнів,а саме Уміння вчитися упродовж життя, розвивати свідоме ставлення до здорового способу життя, уміння підтримувати його впродовж усього життя;Основні компетентності у природничих науках і технологіях: формувати уміння застосовувати знання в реальних життєвих умовах для розв’язку практичних завдань та здатності визначати й обґрунтовувати власну життєву позицію. Соціальна та громадська: налаштовувати учнів на готовність, здатність та потребу жити за загальнолюдськими законами, відповідального ставлення до свого здоров’я, інших людей, виховувати почуття за своє здоров’я та здоров’я оточуючих, працювати у команді. Екологічна грамотність і здорове життя.

Номер слайду 3

Форми роботиіндивідуальна;групова;колективна

Номер слайду 4

Структура уроку Організаційна частина. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльностіОсновна частина уроку. Презентація проекту”Здоровий спосіб життя”Заключення і узагальнення. Домашнє завдання. Висновок

Номер слайду 5

Здоров’я – це стан повного фізичного, духовного і соціального благополуччя, а не лише відсутність хвороб або фізичних вад, один із основних показників цивілізованості держави

Номер слайду 6

Модель здоров’я

Номер слайду 7

Чинники ,від яких залежить здоров’я людини. ПриродніСонячна активність. Зміна атмосферного тиску. Зміна температури,вологості,повітря

Номер слайду 8

Головні умови, що впливають на здоров’я: Якість життя: Харчування. Відпочинок. Праця. Навчання. Рівень життя: Рівень емоційного благополуччя. Умови проживання. Матеріальне благополуччя. Стиль життя: Особливості побудови особистого життя. Тривалість та наповненість життя: Повнота соціального,психічного,духовного і фізіологічного життя людини

Номер слайду 9

Прислів’я. У здоровому тілі – здоровий дух!!!Здоров’я народу – багатство країни!!!

Номер слайду 10

Чинники, пов’язані з діяльністю людини: Забруднення отруйними речовинами води,повітря,грунтів, продуктів харчування Постійна нервова напруга. Негативний вплив на здоров’я засобів масової інформаціїСпадковість

Номер слайду 11

Здоровий спосіб життя- це все у людській життєдіяльності, що сприяє формуванню, збереженню і відновленню здоров’я та забезпечує людині успішний життєвий шлях

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Чинники ризику, пов’язані зі способом життя. Куріння,вживання алкоголю,наркотики. Низький рівень культури. Нераціональне харчування. Негативне ставлення до близьких,агресивність. Нехтування режимом дня,особистою гігієною. Недостатня фізична активність

Номер слайду 14

Гіподинамія

Номер слайду 15

Фізкультурна хвилинка

Номер слайду 16

Структура проекту. Тема проекту: “Здоровий спосіб життя: твій вибір – твоє майбутнє”

Номер слайду 17

Мета:формувати навички пошуково-дослідницької діяльності на основі спільної праці; формувати відповідальне ставлення до свого здоров’я сприяти набуттю досвіду й життєвих установок на здоровий спосіб життя і безпечну поведінку; формувати свідоме ставлення до здорового способу життя,уміння підтримувати його впродовж усього життя.

Номер слайду 18

Актуальність. Проблема здорового способу життя й зміцнення здоров’я є однією з найактуальніших ,тому даний пошуково-дослідницький проект присвячується саме цій проблемі. Провідною ідеєю цієї роботи є пошук і дослідження групами. Актуальним є питання здоров’язбережувальної компетентності як здорового способу життя,підвищення навчальних досягнень школярів з основ здоров’я. Сприяє формуванню креативного способу життя:самореалізації,розкриттю творчого потенціалу,підвищенню інтелектуальних здібностей.

Номер слайду 19

Орієнтовні напрями реалізації проекту. Об’єднати учнів у групи з урахуванням здібностей, нахилів,інтересів:“Дослідники”“Юні спортсмени”“Психологи”“Порадники”

Номер слайду 20

Група “Дослідники” Завдання:провести моніторинг стану здоров’я учнів школи за три останні роки(2016-2017-2018);найпоширеніші захворювання;дослідити оздоровлення дітей влітку(2016-2018);Провести моніторинг щодо захворюваності вчителів (2016-2018);аналіз і рекомендації подати групі “Порадники”

Номер слайду 21

Група “Юні спортсмени”Завдання:аналізувати і провести моніторинг складу учнів у групах із фізичного виховання, скласти таб. №4;скласти таб. №5 щодо відвідування учнями спортивних секцій,спортивних клубів,провести моніторинг;визначити види травм (таб. №6) під час навчання та на перервах;аналіз і пропозиції подати групі “Порадники”.

Номер слайду 22

Група “Психологи”Завдання: -провести моніторинг(анкетуваня) для учнів 7-А, 7-Б, 8-А,10 класів “Рівень інформованості учнівської молоді щодо формування навичок здорового способу життя”;-провести профілактичний тренінг “Здоровий спосіб життя-твій вибір, твоє майбутнє”

Номер слайду 23

Група “Порадники” Завдання: -провести аналіз пропозицій, які надали групи “Дослідники”, “Юні спортсмени”, “Психологи”; -підготувати рекомендації на основі пропозицій груп щодо здорового способу життя

Номер слайду 24

Очікувані результати. Залучення учнів до аналітичної роботи творчих проектів,робота в групах сприятимуть збереженню здоров’я,безпеці,розвитку й життєвому успіху;Формування здоров’язбережувальної компетентності - шлях до здорового способу життя,навичок самостійної роботи з додатковими джерелами інформації з запровадження сучасних підходів в навчальний процес є результатом навчання.

Номер слайду 25

Методи реалізації проекту. Полягають у чіткому плануванні заходів,спрямованих на ефективний результат:глибоке вивчення проблем здоров’я серед підлітків;діагностування,анкетування,моніторинг,індивідуальні бесіди учасників проекту(експеримент);аналіз результативності, виявлених змін серед молоді щодо свого здоров’я і здоров’я оточуючих ;організація роботи консультативного центру для тих,кому допомога потрібна терміново.

Номер слайду 26

Етапи реалізації проекту

Номер слайду 27

Підготовчий етап Уроки з основ здоров’я, фізичної культури;тематичні години спілкування,позакласні години;розучування комплексу вправ ранкової гімнастики ;заучування фізкультурних хвилинок;Пропаганда здорового способу життя через ЗМІ шкільного парламенту.

Номер слайду 28

Основний етап. Презентація проекту :групи “Дослідники”;групи “Юні спортсмени”;групи “Психологи”;групи “Порадники”.

Номер слайду 29

Підсумки та узагальнення:-організувати роботу клубу “Діалог” для підлітків;-видати шкільну газету “Твоє здоров’я у твоїх руках”, “Здоров’я очима дітей”;-виготовлення мультимедійної презентації підготовлених матеріалів.

Номер слайду 30

Учасники проекту. Учні 7-А,7-Б,8-А,10 класів ЗОШ I- III ст. №11 м. Коростеня

Номер слайду 31

Тип проекту: пошуково-дослідницький, груповий.

Номер слайду 32

Презентація проекту “Здоровий спосіб життя”(результати проекту)

Номер слайду 33

Презентація результатів роботи групи “Дослідники”

Номер слайду 34

Хвороби учнів за період 2016-2018 рр.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ п/п. Хвороби. Кількість учнів4-5 класи5-6 класи6-7 класи. Разом1 Ендокринна система61017322 Кров і кровотворні органи34293 Органи зору111317414 Нервова система252015605 Органи дихання191820576 Органи травлення172015527 Статево-видільна система1176248 Система органів кровообігу161418489 Шкіра1541010 Опорно-рухова система39475113711 Вегето-судинна дистонія з гіпотонічним типом7682112 Вегето-судинна дистонія з гіпертонічним типом6561713 Хірургічна патологія1011113214Інші захворювання24191962 Разом195199209595

Номер слайду 35

Кількість учнів в 4-7 класах за період 2016-2018 рр.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}2015-2016 рр. Всього учнів2016-2017 рр. Всього учнів2017-2018 рр. Всього учнів4 клас425 клас416 клас415 клас406 клас407 клас42 Всього82 Всього81 Всього83

Номер слайду 36

Оздоровлення дітей улітку в період 2016-2018 рр.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ п/п. Місце відпочинку2015-2016 н. р.4-5 класи2016-2017 н. р.5-6 класи2017-2018 н. р.6-7 класи1 Мовний табір “Веселка”38-46,3%39-48,1%-2 З допомогою церкви-2-2,47%6-7,2%3 З батьками45-54,8%27-33,3%11-1,2%4 У Карпатах-15-18,5%13-15,6%5 На морі з батьками1-1,21%8-9,9%9-10,8%6 За кордоном3-3,66%11-13,6%7-8,4%7 У селі71-86,6%77-95,1%80-96,4%Разом158-51,9%179-45,2%126-65,9%

Номер слайду 37

Стан здоров’я вчителів{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Скільки разів за рік2015-2016 н. р.2016-2017 н. р.2017 р16 вчителів16 вчителів16 вчителів25 вчителів6 вчителів9 вчителів35 вчителів3 вчителі4 вчителі46 вчителів4 вчителі1 вчитель57 вчителів4 вчителі4 вчителі61 вчитель1 вчитель4 вчителі71 вчитель1 вчитель-8--1 вчитель91 вчитель1 вчитель9 вчителів10---11---12-1 вчитель-131 вчитель--Разом33 вчителі37 вчителів48 вчителів

Номер слайду 38

Кожна людина має 9 лікарів, даних природою: Сонячне світло. Свіже повітря. Чиста вода. Незабруднені грунти. Природна їжа. Фізичні вправи. Відпочинок. Правильна постава. Розум.

Номер слайду 39

«Існує тисячі хвороб, але здоров’я – єдине!» - Карл Берне.

Номер слайду 40

Презентація результатів роботи групи “Юні спортсмени”

Номер слайду 41

Групи фізичного виховання, які відвідують учні{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Групи2016-2017 рр. Всього 470 уч.2017-2018 рр. Всього 477 уч.2018-2019 рр. Всього 470 уч. Основна162-34,5%225-47,2%201-42,7%Підготовча178-37,9%130-27,2%172-36,6%Спеціальна129-27,4%122-26,0%96-20,4%Звільнено від фізкультури1-0,1%-1-0,3%

Номер слайду 42

Участь учнів у спортивних секціях, клубах за місцем проживання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Спортивні заклади2016-20174-5 класи2017-20185-6 класи2018-20196-7 класи. ДЮСШ:- легка атлетика-22- футбол368- баскетбол--5- волейбол-34 Дитячі спортивні клуби:- шашки212- шахи122- важка атлетика-23- вільна боротьба-22- спортивні танці557 Оздоровчі дитячіплощадки:- футбол-38- баскетбол--5- фітнес-клуби з батьками171513 Разом28-31,4%41-50,6%61-73,5%

Номер слайду 43

Травми, які отримали учні на уроках за 2016 р.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва Клас. Забій голови, струс мозку4 Забій мізинця правої руки5 Перелом променевої кістки3 Забій ліктьового суглоба6 Забій правої руки7 Забій гомілки лівої ноги9 Розсічення нижньої губи6 Перелом великого пальця правої руки8 Всього (чоловік)8

Номер слайду 44

Травми, які отримали учні на уроках за 2017 р.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва Клас. Травма променезап’ясткового суглоба10 Розтяг зв’язки щиколотки лівої нижньої кінцівки9 Забій гомілки правої нижньої кінцівки7 Перелом великого пальця лівої верхньої кінцівки6 Забій голови5 Розсічення верхньої губи та носа8 Всього (чоловік)6

Номер слайду 45

Травми, які отримали учні на уроках за 2018 р.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва Клас. Перелом кисті правої верхньої кінцівки7 Забій плечового відділу правої верхньої кінцівки7 Травма колінного суглоба лівої нижньої кінцівки10 Розтяг зв’язки плечового суглоба9 Всього (чоловік)4

Номер слайду 46

Кількість травм, які отримали учні на перервах{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рік. Кількість травм201652017820184 Всього17

Номер слайду 47

Будьте сильні, здорові – це найбільшарадість у світі! Усім, усім – міцного здоров’я!!!

Номер слайду 48

Презентація результатів роботи групи “Психологи”

Номер слайду 49

Предмет дослідження Рівень інформованості учнів 7-А, 7-Б, 8-А, 10 класів про здоровий спосіб життя

Номер слайду 50

Мета дослідження. Визначити рівень знань учнів із питань формування здорового способу життя

Номер слайду 51

Завдання дослідження. Анкетування та його моніторинг. Проведення психолого-профілактичного тренінгу “Здоровий спосіб життя – твій вибір – твоє майбутнє. Профілактика вживання наркотичних речовин”

Номер слайду 52

Результати дослідження7-Аклас. Всього учнів – 24 Брало участь – 20,з них: дівчат – 9,хлопців – 11.

Номер слайду 53

7-Б клас. Всього учнів – 22 Брало участь – 22,з них: дівчат – 9,хлопців – 13.

Номер слайду 54

8-А клас. Всього учнів – 23 Брало участь – 22,з них: дівчат – 12,хлопців – 10.

Номер слайду 55

10 клас. Всього учнів – 25 Брало участь – 23,з них: дівчат – 11,хлопців – 12.

Номер слайду 56

Рівень інформованості учнів щодо формування навичок здорового способу життя

Номер слайду 57

Дотримання учнями складових здорового способу життя

Номер слайду 58

Кількість учнів, що мають шкідливі звички

Номер слайду 59

Хто здоровий – той сміється, Все йому в житті дається. Він долає всі вершини – Це ж чудово для людини!Усмішок! Гарного настрою!

Номер слайду 60

Презентація результатів роботи групи “Порадники”

Номер слайду 61

Поради щодо здорового способу життя. Своєчасно, якісно та раціонально харчуватися. Загартовуватися (регулярно виконувати загартовувальні процедури за допомогою води, повітря, сонячних ванн). Регулярно виконувати фізичні вправи (робити ранкову гімнастику, відвідувати спортивні секції,більше ходити й бігати). Дотримуватися режиму навчання та відпочинку (активно відпочивати під час рухливих ігор на свіжому повітрі, їзди на велосипеді, цікавих екскурсій на природі, це сприятиме підвищенню успішності в школі і здоровому сну). Додержуватися правил особистої гігієни, стежити за чистотою свого одягу. Активно виробляти у себе корисні звички й викорінювати шкідливі. Розумно поєднувати фізичне навантаження з розумовою працею. Доброзичливо ставитися до людей, які вас оточують. Це забезпечить вам хороший настрій та добре ставлення до себе. Більше всміхатися,більше позитивних емоцій у школі, на вулиці та вдома. Любіть і цінуйте себе. Налаштовуйтесь прожити довге, здорове й щасливе життя.

Номер слайду 62

«Здоров’я – це нічого, а без здоров’я все – ніщо» - Сократ. Посміхніться один одному й будьте здорові!!!

Номер слайду 63

Побажання учням. Намагайтеся, щоб знання і здоровий спосіб життя стали вашими переконаннями, щоб бажання дбати про своє здоров’я стало повсякденною корисною звичкою. Зміцнюйте своє здоров’я. Виховуйте силу волі і радійте кожній дрібниці. Будьте здорові!!!

Номер слайду 64

Домашнє завдання1. Намалювати «Дерево життя»:на зелених листочках запишіть дії, що зміцнюють ваше здоров’я, впливають позитивно на організм;на жовтих – дії, що послабляють здоров’я, впливають на організм негативно;на коренях – успадковані від батьків;на стовбурі – найважливіші в житті дії, над якими потрібно працювати.2. Написати твір-роздум на тему: «Здоров’я очима дітей» або «Я вибрав здоровий спосіб життя».

Номер слайду 65

Висновок«Здоров’я так переважає всі інші блага життя, що істинно здоровий жебрак щасливіший за хворого короля», хочеться побажати: Будьте всі здорові!!!І пам’ятайте: Найбільше щастя у житті – здоров’я!!! 

pptx
Додано
30 січня 2020
Переглядів
3411
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку