Конспект уроку "Безпека оселі"

Про матеріал
Розкрита змістова лінія проведення уроку у 7 класі на тему "Безпека оселі". Урок доцільно проводити разом із відеопрезентацією., матеріали використанні із інформаційно-просвітницької сторінки ДСНС УКраїни.
Перегляд файлу

Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІступенів №25

 

 

 

Урок на тему

«Безпека оселі.»

 

 

З досвіду роботи

вчителя основ здоров’я

ТЗОШ І-ІІІ ступенів №25,

Атаманчука Михайла Степановича                                                        

 

 

 

Тернопіль.

Тема: Безпека оселі

Мета: Розвивати здоров’язбережувальні компетентності шляхом набуття учнями правил  безпеки під час роботи з горючими речовинами і паливними газами ; формувати навички безпечної поведінки для життя і здоров’я;  навчати учнів правилам користування пічним опалення, розширити уявлення про ситуації, в яких можна отруїтися чадним газом.

Обладнання: Підручник, проектор, стікери, роздатковий матеріал, класний зошит, олівці, аркуші А4, засоби побутової хімії (пусті упаковки), дерев’яні будиночки.

Тип уроку:  Урок застосування знань, умінь та навичок

Хід уроку

І.  Організаційний момент

(учні сидять за столами у трьох локаціях)у групах( три групи по вісім дітей)

   1. Привітання, створення позитивного настрою

Привітно подивіться на сусіда по парті. Скажіть одне одному: «Доброго дня!»

  

ІІ. Перевірка домашнього завдання

(оцінювання на уроці:  за правильну відповідь учень отримує ключик, додаючи до оцінки за роботу у групах, приклеюють їх на оціночний бланк)

Фронтальне опитування

  • Від чого залежить безпечний рух транспортних засобів?
  • Що таке ДТП
  • Які порушення здоров`я можливі в разі ДТП?
  • Види ДТП
  • Яку допомогу можуть надати учні 7 класу постраждалим в ДТП?
  • Назвіть правила поведінки пасажира у разі ДТП?
  • Розкажіть про результати вашого моніторингу щодо інтенсивності руху авто по вашій вулиці.
  • 1.Вправа «Незакінчене речення»
  • «ДТП не станеться, якщо…» (усі учасники дорожнього руху дотримуватимуть, транспортні засоби будуть справними тощо).
  •  

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Обговорення ситуації

(Яна допомагала батькам — фарбувала віконну раму. Потім подруги покликали її гуляти, i дівчинка побігла на вулицю, покинувши відкриту банку фарби в кімнаті. Як ви гадаєте, до чого це може призвести?

Зранку  проснувшись ви прийшли на кухню і відчули якийсь сторонній різкий запах, якими будуть ваші дії?

Учитель вислуховує школярів і звертає увагу на те, що ми у своїй оселі можемо опинитися в різних небезпечних ситуаціях)

Ми всі з вами чули вислів: «Моя оселя – моя фортеця».

Як ви гадаєте, що це означає?

Ви абсолютно праві, лише вдома людина може почуватися в повній безпеці.

А що таке безпека?

Це коли ніщо не загрожує життю, здоров`ю та майну людини. От сьогодні ми з вами і поговоримо про безпеку нашої оселі.

IV. Вивчення нового матеріалу.

       Безпека оселі.

Що ви очікуєте, чого хочете дізнатися знаючи тему сьогоднішнього уроку

На стікерах  із піктограмою ключа напишіть свої очікування

(учитель вибірково пропонує учням зачитати – 6 учнів – зачитавши вони прикріплюють біля будиночка на дошці).

V.Робота в групах.

Об’єднуємо у три групи, «паливні гази», «побутова хімія», «пічне опалення», у вас під кріслами приклеєні стікери із з певними піктограмами, прошу знайти їх і об’єднатися  у  відповідні групи і зайняти робочі місця. Вчитель роздає кейси із піктограмами.

Завдання: використовуючи кейси, підручники та інтернет ресурси, дослідити , які небезпеки можуть очікувати нас при користуванні … яких правил необхідно дотримуватись, щоб уникнути небезпеки, а також презентувати свою роботу іншим групам. Після виступу групи вчитель підсумовує, а учні записують у зошитах визначення і окремі тези.

V.  Підбиття підсумків кроку

1. Бліц турнір.

  • Чому всі засоби побутової хімії необхідно зберігати в оригінальній упаковці?
  • Чому всі засоби побутової хімії необхідно зберігати в недоступному для дітей місці?
  • За необхідності лак чи фарбу можна розігріти на плиті?
  • Чому неможна користуватися печами, які мають тріщини?
  • Навіщо чистити піч і димохід від сажі?
  • Навіщо під грубою металева бляха?
  • Навіщо у ванній кімнаті резиновий килим?
  • Чому краще користуватися електронним термометром, а ніж ртутним?
  • Пізно ввечері прийшовши на кухню ви відчули запах газу, що не слід робити?
    1. 2. Обговорення змісту висловів учених.
  •    Як ви розумієте вислів М, В, Ломоносова: «Широко простягла хімія руки свої у справи людські»? 

 Оцінювання роботи групи, збір оціночної відомості учнів.

VI.Зворотній зв`язок.

 (Учні, очікування яких здійснилися, виходять та кріплять свої кольорові стікери на зображення будиночка: вгорі – повністю справдилися, посередині – частково, на низу  – майже не здійснилися).

VІІ. Домашнє завдання

 Опрацювати матеріал підручника параграф 7; розробити пам`ятку «Безпека оселі».

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
2056
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку