Мета: Розширити знання учнів з теми «Функції, многочлени, рівняння, нерівності», вчити застосовувати набуті знання, розвивати логічне мислення, практичні навички у нестандартних ситуаціях, формувати математичні компетентності.
Функції, многочлени, рівняння та нерівностіЯкщо запастися терпінням і проявити старання, по посіяне насіння знання неодмінно дасть добрі сходи. Леонардо да Вінчі
Номер слайду 2
ДПА : 30% - рівняння, нерівності та їх системи. ЗНО: 18,75% рівняння, нерівності та їх системи;18,75% - функції та їх властивості.«Не кажи — не вмію, а кажи — навчусь!»
Номер слайду 3
Знайдіть дійсні корені рівняння (3б.)
Номер слайду 4
При яких значеннях а, b, c, d многочлени рівні?a) і (1б.)
Номер слайду 5
б)і (1б.)
Номер слайду 6
в)і (1б.)
Номер слайду 7
При якому значенні а многочлен Р(х) ділиться без остачі на многочлен Q(x): б) а) (1б.)
Номер слайду 8
2. Не виконуючи ділення знайдіть остачу від ділення многочлена на квадратний тричлен (3б.)
Номер слайду 9
(x-a)2 + (y-b)2=R2
Номер слайду 10
|х - а| + |y - b|= т
Номер слайду 11
у = |х - а| + |х - b|
Номер слайду 12
(1б.)
Номер слайду 13
(1б.)
Номер слайду 14
(1б.)
Номер слайду 15
(1б.)
Номер слайду 16
(1б.)
Номер слайду 17
(1б.)
Номер слайду 18
(1б.)
Номер слайду 19
«Із учителем - без учителя». З учителем: Розв’яжіть рівняння: Розв’яжіть нерівності: Без учителя: Знайдіть всі значення параметра а при якому рівняння має менше 4 коренів. Розв’яжіть нерівність для всіх дійсних значень параметра а.|x - 2|+|x + 3|≤ a. Порада. Використовуй графічну інтерпретацію!(1б.)(4б.)(5б.)
Номер слайду 20
Номер слайду 21
|x - 2|+|x + 3|≤ a
Номер слайду 22
(4б.)
Номер слайду 23
Відповідь: y
Номер слайду 24
Етьєн Безу. Вільям Горнер. Леонард Ейлер. Франсуа Вієт(1б.)