Презентація до уроку Групи слів за значенням: омоніми, синоніми, антоніми. Тренувальні вправи.

Про матеріал
закріпити набуті знання про групи слів за значенням: омоніми, синоніми, антоніми; формувати вміння у дітей визначати їх в реченнях, добирати їх, доречно вживати у власному мовленні, збагачувати словниковий запас, формувати вміння користуватися тлумачним словником; розвивати мислення, памя’ть, мовлення,вчити обгрунтовано висловлювати власну думку; виховувати повагу до праці, бережливе ставлення до бджіл.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Українська мова 5 клас. Групи слів за значенням:омоніми, синоніми, антоніми. Тренувальні вправи.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Ліс, лісочок, лісок.

Номер слайду 7

Пуща. Чорноліс. Перелісок. РОБОТА ЗІ СЛОВНИКОМ- рідкий ліс.- густий ліс .- листяний ліс.

Номер слайду 8

Тема уроку. Групи слів за значенням:омоніми, синоніми, антоніми. Тренувальні вправи.

Номер слайду 9

Швидкокрила, невеличка,Ця невтомна трудівничка. Цілий день вона літає,Із квіток нектар збирає. Загадка

Номер слайду 10

Бджоли – найдавніші мешканці нашої планети. Вони, як і інші комахи, мають твердий та міцний шкіряний покрив. Тіло бджоли покрите численними волосками жовтого та чорного кольору. У бджіл п’ять очей та шість ніг. Крила у них здійснюють багато рухів, внаслідок чого при їх польоті можна почути характерне дзинчання. Вони харчуються пилком та нектаром квіток. На передніх лапках бджілка має щіточки, на які вона збирає пилок. На задніх – кошик для перенесення пилку. Нектар бджілка висмоктує з квіток довгим хоботком. Коли пилок та нектар змішуються, утворюється в’язка рідина. Бджілки відкладають її у стільник. Там формується мед. Робота з текстом

Номер слайду 11

Пилок. Робота зі словником1 група. Стільник. Нектар2 група3 група

Номер слайду 12

Фізкультхвилинка

Номер слайду 13

1 станція “Майський мед”1 група2 група3 група. Близький, тихий,безшумний Дружити,Чорногуз, чапля, лелека допомагати,товаришувати

Номер слайду 14

2 станція “Квітковий мед”Робота над лічилкою. Золотий бджолиний рій. Носить мед у вулик свій. Працювати бджілки охочі-Зранку трудяться до ночі. Даня з бджільми не дружив,Завжди Даня бджіл дражнив. Даню бджоли не жаліли. Та дражнила нажалили: Знай!

Номер слайду 15

Антоніми. Працювати - Не дружив -байдикувати дружив. Завжди -ніколи. Не жаліли - жаліли

Номер слайду 16

3 станція “Гречаний мед”Ой піду я в чисте поле, там дівчина просо поле. Наш Іванко воду ніс, а мороз щипав за ніс.1 група2 група. Установіть відповідність між словом і його значенням: Качка а) Вид риби. Кілька б) Мало. в) Водоплавний птах. г) Колихання.3 група. Жук пішов у сад за дачу і розв’язує задачу. Діти коло школи стали дружно в коло

Номер слайду 17

3 станція “Гречаний мед”Наш Іванко воду ніс, а мороз щипав за ніс. Ой піду я в чисте поле, там дівчина просо поле.1 група

Номер слайду 18

3 станція “Гречаний мед”2 група. Установіть відповідність між словом і його значенням: Качка а) Вид риби. Кілька б) Мало. в) Водоплавний птах. г) Колихання.

Номер слайду 19

3 станція “Гречаний мед”3 група. Жук пішов у сад за дачу і розв’язує задачу. Діти коло школи стали дружно в коло

Номер слайду 20

Робота з малюнком

Номер слайду 21

4 станція “Купажірованний мед” Прийшла весна. Яскраво сяє сонце. Його теплі та лагідні промені б'ють в очі. У повітрі пахне травою, квіточками. На жовтих пухнастих квітах верби вже метушаться дикі бджоли, а свійські - тільки вилітають зі своїх вуликів. Усі радіють теплій весні.3 група2 група1 група

Номер слайду 22

Рефлексія Незакінчене речення. На уроці я: Навчився… Зрозумів… Найбільший мій успіх – це… Я не вмів, а тепер умію… Найбільші труднощі я відчув… На наступних уроках я хочу…

Номер слайду 23

МОЛОДЦІ!

Номер слайду 24

Дякую за хорошу роботу ! Бажаю успіху!

pptx
Додано
1 липня
Переглядів
333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку