Тест для визначення освітніх втрат на уроках української мови на основі матеріалів з літератури рідного краю

Про матеріал
Тест для визначення освітніх втрат за 5, 7, 8 класів з української мови. Результати дають змогу скоригувати календарний план щодо теми «Повторення».
Перегляд файлу

Тест для визначення освітніх втрат

 на уроках української мови на основі матеріалів з літератури рідного краю

9 клас. Повторення

Тест для визначення освітніх втрат за 8  клас з теми «Синтаксис» даю на першому уроці у 9 класі протягом 3-5 хвилин у гул-формі. Результати дають змогу скоригувати календарний план щодо теми «Повторення».

Виконати синтаксичний розбір речення:

І варіант

Іван Каламар вийшов з хати й став коло городця (Іван Чендей «Іван»).

ІІ варіант

А він, Іван Стах, іде попереду громади парафіян, кадильницею в руці помахує й пускає з неї хмаркою легкий пахучий димок ладану (Іван Чендей «Іван»).

ІІІ варіант

Хлопця вона веде за ручечку — малого, чорноволосого, окатого... (Іван Чендей «Іван»).

ІУ варіант

А між чоловіками — статечними господарями — сам Іван Каламар — Іванків батько (Іван Чендей «Іван»).

Тест для визначення освітніх втрат за 6-7 клас з теми «Морфологія» даю на першому уроці у 8 класі протягом 3-5 хвилин у гул-формі. Результати дають змогу скоригувати календарний план щодо теми «Морфологія», що вивчалася у 6-7 класах.

8 клас. Повторення

Визначити частини мови у реченні:

Кру, кру, кру...— протяжне, тривожно падало на ліси і гущавини чагарів по обочах, никло в глибоких нетрях і глухло по хвилях натуженої талими водами прудкої ріки (Іван Чендей «Іван»).

5 клас. Повторення

Тест для визначення освітніх втрат за 5  клас з теми «Синтаксис» даю на першому уроці у 6 класі протягом 3-5 хвилин у гул-формі. Результати дають змогу скоригувати календарний план щодо теми «Повторення».

1. Виберіть рядок, у якому  правильно розставлені розділові знаки: 

А) Ідуть просити, аби дощі були щедрі, і теплі, а вітри легкі і гожі. (Іван Чендей «Іван»).

Б) Бо широке поле йому пахне травами і квітами сади повивають його ароматами.. (Іван Чендей «Іван»).

В) Добре  сину! У казці про Адама і Єву, про Каїна і Авеля, про блудного непоштивого сина була і велика правда! (Іван Чендей «Іван»).

Г) — Добрий день, сину!— лагідно і добродушно привітався господар…(Іван Чендей «Іван»).

2. Виберіть рядок, у якому  правильно визначено словосполучення: 

А) бити байдики, рідна земля, швидко навчитися

Б) слава героям, довіку пам’ятатимемо, будемо пам’ятати

В) ніколи не забудем, щирі почуття, активно волонтеримо

Г) омріяна перемога, воїни захищають, сміливість кіборгів

Тест для визначення освітніх втрат за 5  клас з теми «Орфографія» даю на першому уроці у 6 класі протягом 3-5 хвилин у гул-формі. Результати дають змогу скоригувати календарний план щодо теми «Повторення».

1. Виберіть рядок, у якому  усі слова написані правильно: 

А) громадянство, нянчити, вишенці, гордість, пітьма, річеньці

Б) русалчин, виходьте, погодься, рибонці, товариський, азовський

В) щирість,людськість, облич,  дитинці, яблуньці, карпатський

Г) трипільський, турецький, уральський, слизький, рибальчин, з’ясується

2. Виберіть рядок, у якому  усі слова написані правильно: 

А) різдвяний, реп’ях, кам’яний, дитясла, півяблука, бур’янець

Б) пред’явник, пів аркуша, напівмякий, буряк, Лук’ян, сузір’я

В) бар’єр, зап’ястний, трав’яний, мільярд, міжгір’я, тьм’яний

Г) голуб’я, багряний, крем’яний, трюк, безправ’я, валер’янка

3. Виберіть рядок, у якому  усі слова написані правильно: 

А) претемний, предобрий,прикидати, прикрасити, пренести, прибрати

Б) прикраси, преспокійний, преземлитися, превеликий, престарий, преславний

В) прибілений, престол, прикрашений, придорожній, превільний, притихий

Г) придуманий, преспокійний, прикидатися, пренадійний, пресумирний

Список використаної літератури

  1. "Подолання освітніх втрат з української мови та літератури. Методичні рекомендації та приклади уроків" Посібник
  2. https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=672&page=2

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 липня
Переглядів
163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку