Презентацію до уроку створено, враховуючи сучасні методи роботи з дітьми. Враховувався вік дітей, різноманітні форми та методи виконання вправ, зацікавлення школярів до вивчення даної теми.
Гра «Вірю – не вірю»Чи вірите ви, що іменник означає назву предмета?2. Чи вірите ви, що іменники,що позначають власні назви, пишуться з малої літери?3. Чи вірите ви, що іменник «староста» належить до спільного роду?4. Чи вірите ви , що до другої відміни належать іменники жіночого роду із закінченням –а, -я?5. Чи вірите ви, що іменник “школяра” належить до родового відмінка?6. Чи вірите ви, що іменник “канікули” належить до однини?
«Знайдіть зайве» I група. А доброта, чесність, сила. Б подорож, голуб, мир. В любов, зайченя, пташеня. II група. А кіновар, серце, сонце. Б щастя, милосердя, честь. В щирість, земля, пісня. III група. А усмішка, пам'ять, істина. Б радість, солдат,чоловік. В хоробрість, правда, воля. Дослідження - спостереження