Презентація з української літератури до уроку "Іван Франко. «Фарбований Лис». Зміст казки, головні і другорядні персонажі"
Клас: 5
Мета: продовжити знайомство учнів із творчістю І.Франка-казкаря, допомогти їм глибше усвідомити ідейно-художній зміст казки «Фарбований Лис», визначити головних і другорядних персонажів твору; розвивати вміння працювати з книгою, удосконалювати техніку виразного читання, вміння читати казку в особах; розвивати пам'ять, увагу, культуру мовлення, вміння логічно мислити, робити висновки, порівнювати; формувати світогляд учнів, виховувати повагу, інтерес до творчості І.Франка, сприяти осмисленню негативних рис: лицемірства, зазнайства, хвалькуватості.
Тип уроку: комбінований із використанням інноваційних технологій.
Форма уроку: урок-видавнича майстерня.
Методи й прийоми: бесіда, «Віднови текст», проблемне питання, робота з книгою, схемою, ілюстраціями, індивідуальна робота з картками, випереджувальні завдання, інсценування, фізкультхвилинка, «Встанови правильну послідовність», «Займи позицію».
Міжпредметні зв'язки: українська мова, образотворче мистецтво, зарубіжна література
Обладнання: технічні засоби (комп'ютер, мультимедійний проектор, екран), мультимедійна презентація, уривок з мультфільму «Фарбований Лис» (реж. – Іванов О.), аудіокнига «Фарбований Лис», наочність (паперовий журнал, портрет І. Франка, ілюстрації до казки), роздатковий матеріал (міні-журнали для учнів, смайлики, індивідуальні картки).