Презентація до уроку" Іван Франко. «Фарбований Лис». Зміст казки, головні і другорядні персонажі".

Про матеріал

Презентація з української літератури до уроку "Іван Франко. «Фарбований Лис». Зміст казки, головні і другорядні персонажі"

Клас: 5
Мета:
продовжити знайомство учнів із творчістю І.Франка-казкаря, допомогти їм глибше усвідомити ідейно-художній зміст казки «Фарбований Лис», визначити головних і другорядних персонажів твору; розвивати вміння працювати з книгою, удосконалювати техніку виразного читання, вміння читати казку в особах; розвивати пам'ять, увагу, культуру мовлення, вміння логічно мислити, робити висновки, порівнювати; формувати світогляд учнів, виховувати повагу, інтерес до творчості І.Франка, сприяти осмисленню негативних рис: лицемірства, зазнайства, хвалькуватості.

Тип уроку: комбінований із використанням інноваційних технологій.

Форма уроку: урок-видавнича майстерня.

Методи й прийоми: бесіда, «Віднови текст», проблемне питання, робота з книгою, схемою, ілюстраціями, індивідуальна робота з картками, випереджувальні завдання, інсценування, фізкультхвилинка, «Встанови правильну послідовність», «Займи позицію».

Міжпредметні зв'язки: українська мова, образотворче мистецтво, зарубіжна література

Обладнання: технічні засоби (комп'ютер, мультимедійний проектор, екран), мультимедійна презентація, уривок з мультфільму «Фарбований Лис» (реж. – Іванов О.), аудіокнига «Фарбований Лис», наочність (паперовий журнал, портрет І. Франка, ілюстрації до казки), роздатковий матеріал (міні-журнали для учнів, смайлики, індивідуальні картки).

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Доброго дня, любІ дІти!Створення журналу

Номер слайду 2

Випуск № 1Іван Франко. «Фарбований Лис». Зміст казки, головні і другорядні персонажіШосте жовтня. Класна робота

Номер слайду 3

Мета уроку. Продовжити…Усвідомити…Визначити…Розвивати…Виховувати…

Номер слайду 4

Номер слайду 5

казки

Номер слайду 6

ЛІтературна. Народнаказка

Номер слайду 7

БІографІчнийнарис

Номер слайду 8

Народився в селі Нагуєвичі 1856 року в сім'ї коваля. На шостому році віддають до школи. Перше тяжке горе — смерть батька. Франко навчається в Дрогобицькій гімназії. Перша поезія — «Народна пісня. Твори для дітей і про дітей: «Олівець», «Отець-гуморист», «Малий Мирон», «Грицева шкільна наука». Збірка казок «Коли ще звірі говорили», до якої увійшли такі знамениті казки, як «Фарбований Лис», «Лис Микита», «Вовк війтом», «Осел і Лев», «Заєць і їжачок» та інші.

Номер слайду 9

Проблемне «Чому у часи І. Франка комісія (цензура), прочитавши казку «Фарбований лис», заборонила її видавати?»питання

Номер слайду 10

АудІокнига. ЧитаЄ – ПЕТРО ВЕСКЛЯРОВ

Номер слайду 11

Літературознавча. Сторінка

Номер слайду 12

Заповни схему. Персонажі, з якими найбільше спілкувався Лис Микита. Мешканці лісу. Всі інші персонажі.“ДругоряднІ персонажІ"

Номер слайду 13

схем. А“ДругоряднІ персонажІ"

Номер слайду 14

rrrrrrrppt_xxshearppt_x

Номер слайду 15

Образотворча Сторінка

Номер слайду 16

“Фар. Бований Лис”«Справедливе» царювання. Микита у діжці з фарбою. Несподіваний кінець владарювання.«Сюрприз ранку». Знайомство з Лисом Микитою. Переляк у лісі. Вихваляння Лиса перед мешканцями лісу. Цар звірів Остромисл. Свято в лісі. Лис на торговиці. План до казки

Номер слайду 17

“Фарований Лис”8. «Справедливе» царювання.4. Микита у діжці з фарбою.10. Несподіваний кінець владарювання.5. «Сюрприз ранку».1. Знайомство з Лисом Микитою.6. Переляк у лісі.2. Вихваляння Лиса перед мешканцями лісу.7. Цар звірів Остромисл.9. Свято в лісі.3. Лис на торговиці. План до казки

Номер слайду 18

Рубрика. УчІмося Порівнювати

Номер слайду 19

Номер слайду 20

У житті не можна обманювати, лицемірити, бо все одно правда відкриється) Потрібно довіряти не зовнішньому вигляду чогось, а його сутності, проникати в глибину явищ і довколишнього світу, а також бути собою, учитись розрізняти тих, хто своїми хитрощами вводить в оману інших. Основна. Думка

Номер слайду 21

Проблемне «Чому у часи І. Франка комісія (цензура), прочитавши казку «Фарбований лис», заборонила її видавати?»питання

Номер слайду 22

Після знайомства з казкою «Фарбований Лис» я …точно…можливоніколи…ЗаймІть. ПозицІю

Номер слайду 23

Підготуйте цитатну характеристику образу Лиса Микити. За бажанням (на вибір): Напишіть продовження казки (якби Лис змінився…)Створіть обкладинку до наступного випуску журналу. Придумайте власну казку. ДомашнЄЗавдання

Номер слайду 24

ОцІни. СЕБЕ

Номер слайду 25

Дякую. ЗА УРОК!

Номер слайду 26

Що нового ви дізналися на уроці ?Чим він запам’ятається вам?Що сподобалося вам на уроці?“мІкрофон”

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Зодієва Руслана Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
20 липня 2018
Переглядів
16506
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку