Оскар Вайлд.«Хлопчик-Зірка». Динаміка образу головного героя, його стосунки з матір’ю та іншими персонажами.Любов до матері –одна з визначальних цінностей життя
Оскар Вайлд.«Хлопчик-Зірка». Динаміка образу головного героя, його стосунки з матір’ю та іншими персонажами. Любов до матері –одна з визначальних цінностей життя.
Тридцять перше жовтнякласна робота. Оскар Вайлд.«Хлопчик-Зірка». Динаміка образу головного героя, його стосунки з матір’ю та іншими персонажами. Любов до матері –одна з визначальних цінностей життя
Номер слайду 2
Мікротеми уроку1. Динаміка розвитку Хлопчика-зірки. 2. Динаміка стосунків із матір’ю.3. Цінність материнської любові Словник уроку. ДИНАМІКА – інтенсивний розвиток. ЗІРКА 1. Самосвітне небесне тіло2. перен. Про дуже видатну, прославлену людину. ЦІННІСТЬ - те, що має певну матеріальну або духовну вартість. СТОСУНКИ — особисті зв'язки між людьми.
Номер слайду 3
Мета урокупрослідкувати динаміку розвитку образу Хлопчика-зірки, його стосунки з матір’ю; розвивати вміння характеризувати персонажів, узагальнювати прочитане, роботи висновки, вміння розв’язувати проблемні питання; укріплювати любов до матері як визначеної цінності життя, як основи духовної краси людини;
Номер слайду 4
Критерії оцінювання {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Високий10 Учень/учениця має повні, глибокі знання, використовує їх у практичній діяльності, робитьвисновки, узагальнення11 Учень/учениця має гнучкі знання, аргументовановикористовує їх у різних ситуаціях, знаходить інформацію та аналізує її, ставить і розв'язуєпроблеми12 Учень/учениця має системні, міцні знанняусвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях; самостійноаналізує, оцінює, узагальнює опанований матеріал, самостійно користується джереламиінформації, приймає обґрунтовані рішення
Номер слайду 5
Налаштування на урок. Вправа на покращення уваги, мислення, пам'яті
Робота з текстом. Любов до матері – одна визначальних, найголовніших окрас людини. Вона возвеличує людей. Як відреагував Хлопчик-зірка, коли вперше побачив свою маму?Як він її назвав?Знайдіть і виразно прочитайте діалог Хлопчика-зірки з матір’ю (жебрачкою) у будинку Дроворуба
Номер слайду 12
Аналіз 1. Яка з рис характеру Хлопчика-зірки є, на вашу думку, найстрашніша? Чому? 2. Що відчула жебрачка? 3. А що відчуває Хлопчик-зірка? 4. Чи відчував хлопчик докори сумління, коли жебрачка пішла? 5. Як був покараний Хлопчик-зірка?6.
Номер слайду 13
Випробування хлопця
Номер слайду 14
1. Які зміни відбулися у Хлопчика-зірки протягом твору? 2. Коли і чому краса повернулася до героя?
Номер слайду 15
Зміни Хлопчика-зірки Жорсткий, безсердечний. Краса зовнішня та внутрішнє каліцтво. Усвідомив свій гріх, пішов на пошуки матері, допомагав зайчику та прокаженому. Милосердним, справедливим, вдячним, щедрим
Номер слайду 16
Рефлексія. Продовжте речення.«На уроці я зрозумів, що…..»
Номер слайду 17
Д\з 1. Обійняти та поцілувати свою матусю. 2. Підібрати прислів'я про маму (5 штук)Хто батька-матір зневажає, той добра не знає. Материн гнів, як весняний сніг: рясно випаде, та скоро розтане. У дитини заболить пучка, а в матері — серце.