Вступ Дорогі діти! Ось і прийшов до завершення навчальний рік. Сьогодні останній урок з образотворчого мистецтва. Тож прийшов час підвести підсумки нашого навчання, порівняти свої знання зі знаннями та вміннями однокласників. Наш урок сьогодні пройде у вигляді конкурсу –змагання, під час котрого ви продемонструєте свої знання та вміння, логічне мислення та творчу смикалку. Участь у нашому конкурсі буде брати дві команда, тобто два класи, а хто покаже кращий результат подивимося в кінці уроку. Бажаю вам всім успіхів та перемоги.
Розгадавши ребус, ви прочитаєте вислів народного художника І. Е. Грабаря про значення одного з жанрів живопису. Ребус-загадка, в якій слова, що розгадуються, подано у вигляді малюнків у поєднанні з літерами, цифрами та іншими знаками. Так, наприклад, якщо біля , малюнка «коси» ліворуч стоїть кома у зворотному вигляді, то це означає, що треба відкинути літеру «к». І врешті буде слово «оса».
Головне завдання _______________ — розмістити предмети та їх частини так, щоб створити гармонійне та виразне ціле, врахувавши при цьому масштаб, пропорції, рівновагу, тему, сюжет, образ, єдність і цілісність виразність, гармонію тощо. ВСТАВТЕ ПРОПУЩЕНЕ СЛОВОпередній планкомпозиціяконтраст
3.вид образотворчого мистецтва, твори якого виконуються за допомогою графічних засобів.1.вид образотворчого мистецтва, твори якого виконуються допомогою кольорових фарб, що наносяться на будь-яку поверхню тверду поверхню;2.жанр образотворчого мистецтва, твори якого виконуються за допомогою фарб;ЖИВОПИС – ЦЕ: