Доброго дня!Лобач Інна Валеріївна, ДПТНЗ «Полтавське ВПУ ім. А. О. Чепіги»і хорошого настрою
Номер слайду 2
Правила онлайн-конференціїУвійди під власним ім’ям. Увімкни камеру, вимкни мікрофон. Перевір фон: нічого особистого. Вмикай мікрофон, коли тебе запитують. Коли хочеш сказати: підніми руку, увімкни мікрофон, назовися. Будь ввічливим у чаті, не флуди. Слухай уважно, висловлюйся чітко.
Перевірка законів послідовного та паралельного з’єднання провідників. Лабораторна робота. Фізика№ уроку. Дата Мета: експериментально перевірити співвідношення, які справджуються у випадку послідовного та у випадку паралельного з’єднань провідників
Номер слайду 5
Повторимо тему. Що називають електричним струмом?Електричний струм – це упорядкований рух електричних зарядів.
Номер слайду 6
Повторимо тему. Які умови існування струму?Вільні заряди, замкнене коло, джерело електричного поля.
Номер слайду 7
Повторимо тему. Що називають силою струму?це фізична величина, що характеризує електричний струм і чисельно дорівнює заряду, який проходить через поперечний переріз провідника за одиницю часу.
Номер слайду 8
Повторимо тему. Сформулюйте закон Ома для ділянки кола. Сила струму у ділянці кола прямо пропорційна прикладеній напрузі і обернено пропорційна опору ділянки. I = U / R
Номер слайду 9
Повторимо тему. Які елементи електричного кола так позначаються на схемі?
Номер слайду 10
Повторимо тему1 — гальванічний елемент або акумулятор;2 — батарея елементів та акумуляторів;3 — з’єднання проводів;4 — перетин проводів без з’єднання;5 — затискачі для під’єднання якого-небудь приладу;6 — ключ;7 — електрична лампа;8 — електричний дзвінок;9 — провідник, що має певний опір (резистор);10 — плавкий запобіжник;11 — нагрівальний елемент;12 — змінний опір.
Номер слайду 11
Повторимо тему. Укажіть на малюнку паралельне і послідовне з’єднання елементів Як розподіляється сила струму, напруга і опір на резисторах 1 і 2 в кожному випадку?
Номер слайду 12
Повторимо тему
Номер слайду 13
Повторимо тему
Номер слайду 14
Техніка безпеки1. Розпочинати виконання роботи можна тільки з дозволу вчителя. 2. Перед користуванням вимірювальними приладами вивчити їх шкали і допустимі межі вимірювання. 3. Складання електричного кола проводьте у чіткій послідовності за поданою схемою. 4. Складене електричне коло можна вмикати лише з дозволу вчителя. 5. Джерело струму вмикаємо в останню чергу.5. Якщо під час роботи виявлено несправності, негайно вимкніть електроживлення і повідомте про це вчителя. 6. Після закінчення роботи вимкніть джерело струму, розберіть електричне коло та приберіть робоче місце.
Номер слайду 15
Обладнання. Джерело струму. Ключ
Номер слайду 16
Обладнання. Амперметр. Вольтметр
Номер слайду 17
Обладнання. Два резистори. З'єднувальні проводи
Номер слайду 18
Послідовне з’єднання2. Виміряйте напругу: на першому резисторі 𝑈1 на другому резисторі 𝑈2 на обох резисторах разом 𝑈
Номер слайду 19
Послідовне з’єднання3. Увімкніть амперметр на різних ділянках кола, виміряйте сили струмів. Накресліть схеми відповідних електричних кіл
Номер слайду 20
Паралельне з’єднання2. Виміряйте напругу: на першому резисторі 𝑈1 на другому резисторі 𝑈2 на обох резисторах разом 𝑈
Номер слайду 21
Послідовне з’єднання3. Виміряйте силу струму в першому резисторі 𝐼1 в другому резисторі 𝐼2 у нерозгалуженій ділянці кола 𝐼
Домашнє завдання. Виконати досліди. Виконати обчислення. Заповнити бланк звіту про роботу. Виконати творче завдання за бажанням. Заповнений бланк звіту у вигляді файла чи фото та результати тестування відправляти викладачу на адресу (…)