А через тиждень буде Великдень. Підготувала: вчитель початкових класів ЗСШ ступенів № 40 з поглибленим вивченням англійської мови Запорізької міської ради Пікалова О. М.
Номер слайду 2
Фонетична розминка. Дощ, як хлопчик по стежинці: Туп–туп–туп. И гуркоче грім у небі: Го-го-го. Блискавиця б’є по хмарі: Бу-бу-бу. Джюркотить вода у річці: Хлюп-хлюп-хлюп.
Номер слайду 3
Розчитування.вер гілл білкот дот лаглос кот вимдот нут тиквел лич рік тик моє щіч
Номер слайду 4
Встав пропущені букви. Н. в.рбі, на г.ллі,б.лі-біл. к.тики. Дот.ркнуться л.гіднолоск.тливим д.тик.м,д.торкнуться к.тики,б.л., нев.личкі,до р.ки, до р.тика,до мо.ї щ.чки. Н. Забіла
Номер слайду 5
Встав пропущені букви. На вербі, на гіллі,білі-білі котики. Доторкнуться лагіднолоскотливим дотиком,доторкнуться котики,білі, невеличкі,до руки, до ротика,до моєї щічки. Н. Забіла
Номер слайду 6
Повідомлення теми і мети уроку. Які свята святкують на весні?- Яке з них найважливіше для християн?
Номер слайду 7
Повідомлення теми уроку. За тиждень до Великодня християни святкують Вербну неділю. У цей день в церкві освічують вербові гілочки. А чому саме вербові гілочки ми святимо?Цьому святу передував в’їзд Ісуса Христа до Єрусалиму. Коли Спаситель в’їжджав до Єрусалиму на віслюку, люди встеляли перед ним дорогу пальмовим листям. Оскільки пальми в нас не ростуть, то наші предки замінили їх вербовими гілками.
Номер слайду 8
Як тільки верба викинеина світ сріблясті пухнасті «котики» - одразу в повітрі повіє весною. Колись люди вважали, що вербова гілочка передає силу від землі. Якщо легенько вдарити по плечу вербовою гілочкою своїх друзів та близьких, приказуючи: «Не я б’ю – лоза б’є, віднині за тиждень буде Великдень!», -то цим жестом обов’язково додасте їм здоров’я. А побивали вербовою гілочкою у Вербну неділю – за тиждень до Великодня.
Номер слайду 9
Опрацювання статті «Вербна неділя».- Що нового про вербу ви дізналися?
Номер слайду 10
Робота в парах. Прочитай слова – ознаки предметів. Що вони характеризують? б’є приказуючилоза пухнастіплече легенькосрібдясті котикиобов’язково жест
Номер слайду 11
Опрацювання статті. Коли святкують Вербну неділю?Які слова промовляють, ударяючи вербовою гілочкою?Що хочуть цим побажати?
Номер слайду 12
Опрацювання вірша «Вербрві сережки». Прочитайте заголовок вірша. Чи є у верби сережки?Про які сережки йтиме мова?В якому значенні вжито цей вираз?
Номер слайду 13
Ознайомлення з віршем. Читання вірша мовчки. Біля яру, біля стежкиодягла верба сережки. Головою хилитала,потихесеньку питала:− Де ота біленька хатка,що гарнесенькі дівчатка?Хай би вибігли до стежки. Подарую їм сережки. Ліна Костенко
Номер слайду 14
Ознайомлення з віршем. Читання вірша мовчки. Про що питала верба?Де вона росла?
Номер слайду 15
Опрацювання вірша. Читання вірша «ланцюжком». Читання з лінійкою на розвиток швидкості. Виразне читання.
Номер слайду 16
Розвиток зв’язного мовлення. Що ти знаєш про вербу?Чи траплялось тобі це дерево у казках?Чому його так люблять і шанують?Чи можна ломати гілки дерев просто так – для забавки?Чидерево відчуває, коли його ображають?Як ти святкуєш Вербну неділю?
Номер слайду 17
Відгадай загадку. У воді купається, та не гуска,Зелені коси має, та не цибуля.
Номер слайду 18
Відгадай загадку. У воді купається, та не гуска,Зелені коси має, та не цибуля. ( Верба)
Номер слайду 19
Рефлексія.- Про яке дерево ми сьогодні читали?- Яке свято українці пов’язують із цим деревом?- Чому?Про які традиції дізнались?
Номер слайду 20
Творче завдання. Намалюйте вербу з «котиками», придумайте власну казочку або вірш.