Презентація до уроку літературного читання: "Лисиця та їжак"

Про матеріал

Презентація до уроку літературного читання "Лисиця та їжак" допоможе вчителю на уроці досягти мети, а дітям зацікавленості. В ігровій формі допоможе виконати завдання уроку.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Доброго дня вам, мої малята, Любі хлопчики й дівчатка, Щирою посмішкою всіх вас вітаю. Доброго настрою всім вам бажаю. Хай нахмурені ваші личка Звеселить гарна усмішка. Вправо, вліво поверніться І сусідам посміхніться. За руки один одного візьмемо – І дружно привітаємось: Добрий день!

Номер слайду 3

, И Ц Я РЕБУС

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Загадка В мене шубка з колючок, В мене сіра спинка, Ніс, як чорний п’ятачок, Очі – намистинки.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

План уроку: 1. Артикуляційна та мовна розминки 2. Довідкове бюро 3. Робота над казкою 4. Підсумок уроку

Номер слайду 8

Відпочив і потягнувся, (язик висунути вперед) Вліво - вправо повернувся, Мов годинник, вправно так: Тік – так, тік – так, Тік – так, тік – так.

Номер слайду 9

Фарбувати будем дім, Запросимо малярів. Вниз щелепу опускаємо, Малярам допомагаємо.

Номер слайду 10

Скоромовка Їжачок з їжачихою та їжаченятами наїжачились.

Номер слайду 11

Які тварини заховалися у словах? колиска королева блискавка.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Що знаєте про лисицю та їжачка? Де і як вони живуть, чим живляться?

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Слухання казки

Номер слайду 17

- Звідки йшла лисичка - Кого зустріла? - Що Лисиця запропонувала Їжачку?

Номер слайду 18

Ми читати всі учились, В нас голівки притомились. Зробили в праці ми зупинку – Проведемо фізкультхвилинку.

Номер слайду 19

Їжачок ішов лісочком, Вмить згорнувся він клубочком. А лисичка походила Й їжачка того не з’їла.

Номер слайду 20

Зникли втома, лінь, розмови, Друзі, плеснемо в долоні. Знов за руки беремося, До роботи вернемося.

Номер слайду 21

Читання казки

Номер слайду 22

Як потрібно читати слова лисички? (улесливо) Їжачка? (впевнено)

Номер слайду 23

Вправа “Мозковий штурм” - Який настрій мала Лисичка? - Чому вона була невдоволеною? - Чому змінився її настрій під час зустрічі з Їжачком? - Що зробив Їжачок після привітання? - Прочитайте, про що повідомив Їжачок Лисиці. - Як ви гадаєте, чи справді Їжачок бачив виводок тетеревенят? - Чому ж він обманув Лисицю? - Зачитайте питальні речення. - Читання речень із знаком оклику.

Номер слайду 24

Гра “з’єднай” Улеслива хитра розумний винахідливий Лисичка Їжачок кмітливий підступна зла дотепний

Номер слайду 25

Мікрофон - Як би ви вчинили на місці Їжачка? Чи правду казала Лисичка Їжачкові? Для чого був її обман? А Їжачок був правдивим? А чому ж обманув? Отож вони обоє обманювали одне одного. - Чий обман був хижий, корисний?

Номер слайду 26

На язиці медок, а на думці льодок. Де сила не візьме, там розум допоможе. У нього стільки правди, як у решеті води. Які з цих прислів’їв ви підберете для героїв казки? Яке прислів’я може бути заголовком до казки?

Номер слайду 27

Інсценізація казки

Номер слайду 28

Гра “Фантазери” - Як би в хотіли продовжити казку? - Хто міг би бути на місці Їжачка?

Номер слайду 29

Гра «Закінчіть речення» Лисиця хижа, улеслива, а Їжак - …

Номер слайду 30

ПІДСУМОК Чи досягли мети? Чого навчає нас казка? Кому в цій казці більше симпатизуєте? Чому? Які завдання на уроці на уроці найбільше сподобалися? А які ні?

Номер слайду 31

Дякую за співпрацю на уроці!

ppt
Додано
13 січня 2019
Переглядів
1447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку