Презентація до уроку літературного читання "Лисиця та їжак" допоможе вчителю на уроці досягти мети, а дітям зацікавленості. В ігровій формі допоможе виконати завдання уроку.
Доброго дня вам, мої малята, Любі хлопчики й дівчатка, Щирою посмішкою всіх вас вітаю. Доброго настрою всім вам бажаю. Хай нахмурені ваші личка Звеселить гарна усмішка. Вправо, вліво поверніться І сусідам посміхніться. За руки один одного візьмемо – І дружно привітаємось: Добрий день!
Номер слайду 3
, И Ц Я РЕБУС
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Загадка В мене шубка з колючок, В мене сіра спинка, Ніс, як чорний п’ятачок, Очі – намистинки.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
План уроку: 1. Артикуляційна та мовна розминки 2. Довідкове бюро 3. Робота над казкою 4. Підсумок уроку
Номер слайду 8
Відпочив і потягнувся, (язик висунути вперед) Вліво - вправо повернувся, Мов годинник, вправно так: Тік – так, тік – так, Тік – так, тік – так.
Скоромовка Їжачок з їжачихою та їжаченятами наїжачились.
Номер слайду 11
Які тварини заховалися у словах? колиска королева блискавка.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Що знаєте про лисицю та їжачка? Де і як вони живуть, чим живляться?
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Слухання казки
Номер слайду 17
- Звідки йшла лисичка - Кого зустріла? - Що Лисиця запропонувала Їжачку?
Номер слайду 18
Ми читати всі учились, В нас голівки притомились. Зробили в праці ми зупинку – Проведемо фізкультхвилинку.
Номер слайду 19
Їжачок ішов лісочком, Вмить згорнувся він клубочком. А лисичка походила Й їжачка того не з’їла.
Номер слайду 20
Зникли втома, лінь, розмови, Друзі, плеснемо в долоні. Знов за руки беремося, До роботи вернемося.
Номер слайду 21
Читання казки
Номер слайду 22
Як потрібно читати слова лисички? (улесливо) Їжачка? (впевнено)
Номер слайду 23
Вправа “Мозковий штурм” - Який настрій мала Лисичка? - Чому вона була невдоволеною? - Чому змінився її настрій під час зустрічі з Їжачком? - Що зробив Їжачок після привітання? - Прочитайте, про що повідомив Їжачок Лисиці. - Як ви гадаєте, чи справді Їжачок бачив виводок тетеревенят? - Чому ж він обманув Лисицю? - Зачитайте питальні речення. - Читання речень із знаком оклику.
Мікрофон - Як би ви вчинили на місці Їжачка? Чи правду казала Лисичка Їжачкові? Для чого був її обман? А Їжачок був правдивим? А чому ж обманув? Отож вони обоє обманювали одне одного. - Чий обман був хижий, корисний?
Номер слайду 26
На язиці медок, а на думці льодок. Де сила не візьме, там розум допоможе. У нього стільки правди, як у решеті води. Які з цих прислів’їв ви підберете для героїв казки? Яке прислів’я може бути заголовком до казки?
Номер слайду 27
Інсценізація казки
Номер слайду 28
Гра “Фантазери” - Як би в хотіли продовжити казку? - Хто міг би бути на місці Їжачка?
Номер слайду 29
Гра «Закінчіть речення» Лисиця хижа, улеслива, а Їжак - …
Номер слайду 30
ПІДСУМОК Чи досягли мети? Чого навчає нас казка? Кому в цій казці більше симпатизуєте? Чому? Які завдання на уроці на уроці найбільше сподобалися? А які ні?