Презентація до уроку "Льюїс Керролл “Аліса в Країні Див”. Образ Аліси, її захоплюючі пригоди".

Про матеріал

Презентація до уроку "Льюїс Керролл “Аліса в Країні Див". Образ Аліси, її захоплюючі пригоди".

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Льюїс Керролл “Аліса в Країні Див”Образ Аліси, її захоплюючі пригоди. Епіграф Усе дивасніше й дивасніше! –вигукнула Аліса (з великого зачудуваннявона раптом забула, як правильно говорити). Льюїс Керролл

Номер слайду 2

Майбутній письменник був ____________ сином скромного священика Чарлза Доджсона та Френсіс Джейн Лутвідж. Він виховувався у великій родині: ___ дітей. Спрвжне ім’я Льюїса Керролла - ______________. Закінчив __________ університет. Викладав __________ і ________. Його захопленнями були _____________________________________. Льюїсу Керроллу випало жити в добу, яка за іменем королеви Вікторії називалася ____________. Книга “Аліса в Країні Див” виникла під впливом_________ подій та людей. Жанр твору “Аліса в Країні Див” - ____________.найстаршим11 Чарльз Лютвідж. Оксфордськийматематикулогікуфотографія, шахи, крокет, театр, дитячі ігри“вікторіанська”реальнихповість-казка“Загублений сувій”

Номер слайду 3

Епізод тексту. Переслідування Білого Кролика. Риси характеру. Допитливість, цілеспрямованість

Номер слайду 4

Епізод тексту. Гонитва за Білим Кроликом. Політ через кролячу нору. Бажання потрапити в чарівний сад. Риси характеру. Цікавість, полюбляє пригоди

Номер слайду 5

Епізод тексту. Роздвоюється, фантазує, любить вдавати двох осіб одночасно. Риси характеру. Живе у світі фантазіїЕпізод тексту. Помічає в інших як хороше, так і погане. Риси характеру. Спостережливість

Номер слайду 6

Епізод тексту. Спілкування з Мишею, Чеширським Котом, Гусінню. Риси характеру. Чемність, ввічливість. Епізод тексту. Навіть в чарівному світі не втрачає здорового глузду. Риси характеру. Розум, здоровий глузд

Номер слайду 7

Епізод тексту. Турбується про дитинча Герцогині. Переживає за підданих королеви, яким та наказала відрубати голови. Риси характеру. Людяна, співчутлива, милосердна. Епізод тексту. Не принижується перед Королевою, вважає її смішною. Не дозволяє собою керувати, маніпулювати. Риси характеру. Волелюбна, зберігає почуття власної гідності

Номер слайду 8

Епізод тексту. Експерименти з їжею та питвом, що регулюють зріст. Риси характеру. Рішуча, схильна до ризику. Епізод тексту. Говорить у вічі іншим, що про них думаєРиси характеру. Правдива

Номер слайду 9

Епізод тексту. Постійно говорить дурниці, але знає декілька мов, орієнтується в історії, плутає, але намагається вивчити таблицю множення. Риси характеру. Освічена, але часто верзе дурниці

Номер слайду 10

Аліса. Мисляча. Мрійниця. Фантазерка. Розумна. Наполеглева. Смілива. Має почуття гумору. Допитлива“Гронування”

Номер слайду 11

Цитатна характеристика Аліси в країні Див“Цікаво, скільки миль я пролетіла? — голосно заговорила Аліса. — Я, мабуть, наближаюся до центра землі. Треба подумати: до нього щось близько чотирьох тисяч миль. (Аліса, бачите, дещо вчила про це на уроках у школі, і хоч зараз була не дуже вдала нагода похвалитися своїми знаннями, бо нікому було слухати, але не завадить повторити для практики). Так, приблизно така відстань. Цікаво знати, на якій довготі та широті я знаходжуся? (Аліса не мала навіть найменшого уявлення про довготу та широту, але ці слова звучали так гарно і велично!)”“Справа в тому, що вона не раз читала оповідання про людей, які згоріли, або попали в пащу звірові, або зазнали ще якого лиха, і все це тільки тому, що не бажали пам’ятати науки старших: не бери в руки розпеченої кочерги бо обпечешся; не ріж пальця ножем, бо кров ітиме. І Аліса ніколи не забувала, що коли випити зайве з пляшечки з написом «отрута», то буде лихо рано чи пізно.”“Вона справді поменшала і була всього дюймів десять заввишки. От тепер вона пройде крізь маленькі дверцята в той прегарний сад!”“Аліса зразу зрозуміла, що той шукав віяло та білі лайкові рукавички, тому з властивою їй доброзичливістю теж почала шукати» але їх ніде не було. “

Номер слайду 12

Цитатна характеристика Аліси в країні Див“Взагалі, вона давала сама собі дуже добрі поради (хоч дуже рідко дотримувалася їх), а іноді так жорстоко картала себе, що аж сльози виступали в неї на очах і навіть, пам’ятається, одного разу намагалася нам’яти собі вуха за те, що обдурила сама себе, граючи за двох в крокет. Ця дивна дівчинка дуже любила вдавати з себе двох осіб.”“— Коли я буду Герцогинею, — сказала вона собі (хоч і не дуже впевнено), — у мене на кухні взагалі не буде перцю. Суп смачний і без нього. Може, саме перець робить людей запальними, — вела вона далі, дуже задоволена з того, що знайшла нове правило, — а оцет робить їх кислими, настій ромашки викликає гіркоту, а ячмінний цукор і інші солодощі роблять дітей лагідними. От якби дорослі знали про це, вони б не шкодували солодощів, розумієте…”“…невже я ніколи не стану дорослішою, ніж зараз? З одного боку, це добре — ніколи не зістарітися, але тоді доведеться завжди вчити уроки! Ой, ні, я не хочу цього!”“Вона все росла і росла, і хутко їй довелося стати навколішки. Скоро і це не допомогло, і вона спробувала лягти, притиснувши один лікоть до дверей, а другу руку закинула над головою. Проте вона, продовжувала рости і була нарешті змушена виставити одну руку за вікно, а ногу засунула в комин.”

Номер слайду 13

Що вам подобається, що б ви хотіли запозичити, а що не подобається у характері і поведінці Аліси?

pptx
Додано
19 лютого
Переглядів
993
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку