2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Презентація до уроку. Математика 6 клас. "Віднімання раціональних чисел"

Про матеріал
Відпрацювати навички замінювати віднімання додаванням і знаходити значення утворених сум; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок № 98 Математика 6 клас. Тема уроку Віднімання раціональних чисел

Номер слайду 2

САМОСТІЙНА РОБОТА12+(-15) = Відповіді:2)-22 - (-18) =3)-5,7-3,1 =4)3,5 - 9,5 = 5)0 - (-30,5)=7)-8,2-(-8,2)=- 3; -4; - 8,8; -6; 30,5; 0

Номер слайду 3

Народна мудрість говорить: „Знання збираються по краплині, як вода в долині”.

Номер слайду 4

Усні вправи. Обчисліть різницю:6 - (-3); 8 - (-10); -12 - (-5); - 12 - (+5); 24 - (-30); -8 - 14; -18 - (-18); -18 - 18.2. Серед виразів знайдіть рівні:a – b - (-с), a + b + c; a + (-b) + (-c); a + (-b) + c, а - (-b) - (-с). Письмові вправи№№ 1094, 1096 (колективно), 1097 (самостійно), 1090, 1103(колективно).

Номер слайду 5

Замініть зірочки знаками «+» або «-» так, щоб утворились правильні рівності:а) 7,2 * (-5,3) = 12,5; б) 3,6 * 8,1 = -4,5; в) -6,1 * (-2,3) * 3,8 = 0; г) -3,7* (-6,9) = -10,1; д) -4,9 * 1,7 = -3,2; є) 3,9 * 7,4 * (-9,3) = -12,8.2. Замість квадратиків запишіть такі числа, щоб утворились правильнірівності:а) -9 – 12 = 9 - □; б) – 2 - □ = □ – 3; в) □ – 7 = 13 - □;г) □ + □ = -8; д) □ - □ = -8.

Номер слайду 6

Підсумок уроку. Міні-тест. Подайте у вигляді суми -3 - (-7) + (-5):а) -3 + 7 + 5; б) -3 + (-7) + 5; в) -3 + 7 + (-5); г) 3 + 7 + (-5). Перевірьте, чи правильно знайдена різниця:0,789- (-1392)= 1392,7890,5-(-160)= -159,5

Номер слайду 7

Домашнє завдання. Розв'язати письмово №1095, № 1104. Як приємно дізнатися, що ти чогось навчився. Ж Мольєр

pptx
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
2115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку