15 квітня о 18:00Вебінар: Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу

Презентація до уроку математики 2 клас "Ділене, дільник, частка" за підручником Козак

Про матеріал
Презентація створена до уроку математики 2 клас за програмою НУШ (підручник М.Козак, О.Корчевська)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МАТЕМАТИКАДІЛЕНЕ, ДІЛЬНИК, ЧАСТКА

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Перегляньте відео, повторіть компоненти дійhttps://www.youtube.com/watch?v=Oqb. Gl. Wd. EX5 E&fbclid=Iw. AR37hgovatzr. N9eu. RRt. VNDb01j. Wijc. JOa. Ayh. T_Oy. Ryu. D1mb. BOLf. RFJe. Np4 Eмноження

Номер слайду 4

Що є результатом ділення?

Номер слайду 5

ЧАСТКА

Номер слайду 6

Як називають число, яке ділять?

Номер слайду 7

ДІЛЕНЕ

Номер слайду 8

Як називають число, на яке ділять?

Номер слайду 9

ДІЛЬНИК

Номер слайду 10

1) Назвіть у кожній рівності ділене, дільник, частку (підручник, с.88, №1)2) Виконайте №2 у зошиті, с.33

Номер слайду 11

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Номер слайду 12

Підручник, с.88 №5 У першій залі музею виставлено 37 картин, у другій – стільки ж само ( тобто теж 37), а в третій – на 28 картин менше, ніж у першій і другій залах разом. Скільки картин виставлено в третій залі музею?І -37 к.ІІ – 37 к.ІІІ - ?, на 28 к. менше

Номер слайду 13

Друкований зошит, с.33 №5 У школу привезли 45 парт, столів – на 8 менше, а стільців стільки ж, скільки парт і столів разом. Скільки стільців привезли в школу?Парти – 45 шт. Столи - ?, на 8 шт. менше. Стільці - ?

Номер слайду 14

Підручник, с.88 №3 Розв’яжи задачі а) Відрізок завдовжки 10 см розділили на 2 рівні частини. Яка довжина кожної частини?б)Відрізок завдовжки 10 см розділили на відрізки по 2 см. Скільки одержали відрізків?Чим відрізняються ці задачі?(Пригадай ділення на рівні частини і ділення на вміщення)

Номер слайду 15

Пригадай, що таке прямокутник? Що таке квадрат?Що таке периметр?Як знайти периметр прямокутника?Як знайти периметр квадрата?

Номер слайду 16

Виконай завдання №6 у друкованому зошиті, с.33 Підручник, с. 88, № 4

Номер слайду 17

Підручник, с.88, №6 Обчисли значення виразу 2* а + 13, якщо а =5; а =7; а = 9. Якщо а=5, то 2*а + 13= 2*5 +13=Якщо а=7, то. Якщо а=9, то

Номер слайду 18

Потренуйся у порівнянні і обчисленні виразів1) підручник, с.88, №2;2) друкований зошит, с.33, №1, №3, с. 36; Розв’яжи задачу на с.33, №5. Зверни увагу, було 4 курки по 2кг і індик, масою 6кг.

Номер слайду 19

БАЖАЮ УСПІХУ!У ТЕБЕ ВСЕ ВИЙДЕ!

pptx
Додано
4 лютого
Переглядів
532
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку