15 квітня о 18:00Вебінар: Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу

Урок "Обчислюємо різними способами."

Про матеріал
Урок математики стане у нагоді вчителям, які працюють у 2 класі за підручником С. Скворцової та О. Онопрієнко. На цьому уроці діти навчаться обчислювати вирази різними способами, розв’язувати задачі.
Перегляд файлу

Математика. 2 клас

 Розробник: Косовцева Н.О.,

учитель початкових класів ХГ № 13

 

Тема. Обчислюємо різними способами.

Мета. Навчати обчислювати вирази різними способами, розв’язувати задачі; розвивати мислення, пам'ять, увагу; виховувати любов до математики.

 

Хід уроку

І.Організаційна частина.

Клас готовий працювати? (Так)

Додавати й віднімати?       (Так)

На розряди розкладати?    (Так)

Вчасно руку піднімати?     (Так)

Вміло в групах працювати?        (Так)

Вирази й задачі розв’зати?         (Так)

ІІ.Повідомлення теми та завдань уроку, мотивація навчальної діяльності учнів.

1.Розв’яжіть приклади та розшифруйте тему уроку.

30

38

55

18

36

 

10

50

81

 

46

15

39

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ми

8 + 8

різ

90 – 80

об

15 + 15

ба

40 – 1

ни

20 + 30

чис

40 – 2

спо

50 – 4

ми

80 + 1

є

9 + 9

лю

50 + 5

со

8 + 7

мо

40 – 4

Сьогодні на уроці ми будемо розв’язувати приклади на додавання і віднімання різними сособами.

  1. «Мозковий штурм»
  • Як називаються числа при додаванні?
  • Як називаються числа при відніманні?
  • Які способи додавання та віднімання ви знаєте?

На дошці з’являється запис

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Яким способом обчислювали приклади вдома? (прийомом округлення)

ІІІ.Перевірка домашнього завдання.

Прочитайте  вирази, які обчислювали вдома в порядку зростання їх результатів.

С.71 №5

36+6=42

45+9=54

64-8=56

71-9=62

(на дошці 42, 54, 56, 62)

- Підніміть руку, хто отримав такі результати.

ІV.Контроль, корекція та актуалізація опорних знань.

1.Каліграфічна хвилинка.

Продовжіть ряд чисел і запишіть у зошит каліграфічно.

10, 20, …, …, …, …, …, …, ..., 100

 - Як називаються ці числа?

- Яке найменше число з записаних?

- А яке найбільше? Охарактеризуйте  його.

V.Сприймання та усвідомлення учнями нового матеріалу .

1.Колективна робота з підручником.

с. 72 №1

Знаходження значення виразів різними способами за схемами (з поясненням біля дошки)

2.Робота в парах.

Обчисліть значення виразів одним із трьох способів  (найлегшим для вас)

86+8

32 – 7

44+9

65 – 8

3.Розв’язання задачі с.72 № 4

Прочитайте задачу.

  • Про що розповідається в задачі?

Прочитайте умову задачі.

  • Що відомо в задачі?

Прочитайте запитання задачі.

  • Що потрібно знайти в задачі?
  • Зможемо ми відразу відповісти на це запитання? Чому?
  • Отже, яка це задача?
  • Скількома діями вона розв’язується?

Запис короткої умови.

Було – 25 яєць

 Вилупилось – 9 пт. і 8 пт.

Залишилось - ?

 

 

  • Що означає число 25?
  • Число 9? А число 8?
  • Що будемо знаходити в першій дії?
  • Як знайти скільки яєць залишилося?

Записування розв’язування задачі.

VI.Узагальнення, систематизація та закріплення вивченого матеріалу .

1.Робота в групах.

Перевір, чи правильно знайдено результат.

67 – 8 = 59                54 + 7 = 47                81 – 3 = 78

46 + 8 = 64                74 – 5 = 69                 16 + 9 = 26

2.Робота з Лего . Побудуй вежу

36

35

42

25

38

49

27 + 8 =

34 – 9 =

43 – 5 =

34 + 8 =

27 + 9 =

54 – 5 =

VII.Підсумок уроку.

1.Продовжіть речення

  • Сьогодні я дізнався ….
  • Було складно…
  • Тепер я зможу…
  • Я навчився…
  • У мене вийшло 

VIII.Повідомлення домашнього завдання.

С.72 №5

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 лютого
Переглядів
266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку