Математика. 2 клас
Розробник: Косовцева Н.О.,
учитель початкових класів ХГ № 13
Тема. Перевіряємо додавання і віднімання.
Мета: формувати обчислювальні навички, вміння розв’язувати складені задачі, актуалізувати розуміння взаємозв’язку арифметичних дій додавання і віднімання та на цій підставі ознайомити зі способом перевірки правильності виконання віднімання та додавання; розвивати математичні здібності; виховувати бережне відношення до навколишнього світу.
Обладнання: конверт із завданнями, малюнок із зображенням синички, картки для групової роботи, запис співу синички.
Тип уроку : комбінований
Хід уроку
І. Організаційний момент
Нумо, діти, підведіться!
Всі приємно посміхніться.
Продзвенів уже дзвінок,
Починаємо урок!
Прочитайте девіз нашого уроку:
Не просто слухати, а чути,
Не просто дивитися, а бачити,
Не просто відповідати, а міркувати,
Дружно і плідно працювати.
ІІ.Контроль, корекція та актуалізація опорних знань.
Сьогодні до нас на урок завітала гостя і принесла конверт із завданнями.
1.Розгадування шифрограми.
Перше завдання від гості: розгадайте шифрограму і дізнаєйтеся хто я.
8 |
5 |
11 |
9 |
6 |
13 |
|
|
|
|
|
|
Ц 11 – 5
Н 8 + 3
И 12 – 7
С 16 – 8
Я 7 + 6
И 17 – 8
2.Математичний диктант.
Друге завдання: слухайте уважно, записуйте вирази і обчислюйте їх.
Число 7 збільшіть на 8;
Від числа 16 відніміть 9;
Знайдіть суму чисел 8 і 4;
До 6 додайте 8;
Зменшуване 15, від’ємник 7, чому дорівнює різниця.
Середня маса синички 20 г. Яка маса двох синичок?
Обміняйтеся зошитами і перевірте.
На дошці:
7+8=15 16 – 9 = 7 8 + 4 = 12
6 + 8 = 14 15 – 7 = 8 20 + 20 = 40
3.Каліграфічна хвилинка
Третє завдання: встановіть закономірність і продовжіть числовий ряд.
6, 16, 26, …, …, ..., …., …, …, 96.
- Назвіть найменше двоцифрове число.
-Охарактеризуйте його.
ІІІ.Повідомлення теми та завдань уроку, мотивація навчальної діяльності
1.Робота в парах.
Четверте завдання: обчисліть вирази та розташуйте результати в порядку зменшення.
На зворотньому боці прочитайте план уроку
V.Сприймання та усвідомлення учнями нового матеріалу.
1. «Мозковий штурм»
2. Виконання завдання у підручнику.
Знаходження значень сум та різниць і виконання перевірки.
С.59 № 2, №4
Фізкультхвилинка
3. Розв’язування задачі № 5 (1)
Прочитайте задачу.
Прочитайте умову задачі.
Прочитайте запитання задачі.
Запис короткої умови.
Голова – 2м
?
Тулуб - ? на 9 м довше
Записування розв’язування задачі.
VI.Узагальнення, систематизація та закріплення вивченого матеріалу.
1.Самостійне розв’язування задачі №5 (3)
2.Робота в групах
Обчислити периметр годівнички
VІ. Підсумок уроку
1.Доповни речення
Сьогодні я дізнався…
Було цікаво…
Було складно…
Я навчився…
Я зміг…
2. Оціни свою роботу на уроці. Зафарбуй відповідну пелюстку.
Синичка дуже задоволена нашою роботою і заспіває нам свою пісеньку.
https://www.youtube.com/watch?v=B-hSNHprgyE
А ми будемо підгодовувати пташок взимку. Не забудьте сьогодні насипати пташкам корму.
VIII.Повідомлення домашнього завдання.
С.59 №5 (2)