15 квітня о 18:00Вебінар: Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу

Урок "Перевіряємо додавання і віднімання."

Про матеріал
На уроці будемо формувати обчислювальні навички, вміння розв’язувати складені задачі, актуалізувати розуміння взаємозв’язку арифметичних дій додавання і віднімання.
Перегляд файлу

Математика. 2 клас

Розробник: Косовцева Н.О.,

учитель початкових класів ХГ № 13

Тема. Перевіряємо додавання і віднімання.

Мета: формувати обчислювальні навички, вміння розв’язувати складені задачі, актуалізувати розуміння взаємозв’язку арифметичних дій додавання і віднімання та на цій підставі ознайомити зі способом перевірки правильності виконання віднімання та додавання;  розвивати математичні здібності; виховувати бережне відношення до навколишнього світу.

Обладнання: конверт із завданнями, малюнок із зображенням синички, картки для групової роботи, запис співу синички.

Тип уроку : комбінований

Хід уроку

І. Організаційний момент

Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок!

Прочитайте девіз нашого уроку:

Не просто слухати, а чути,

Не просто дивитися, а бачити,

Не просто відповідати, а міркувати,

Дружно і плідно працювати.

ІІ.Контроль, корекція та актуалізація опорних знань.

Сьогодні до нас на урок завітала гостя і принесла конверт із завданнями.

1.Розгадування шифрограми.

Перше завдання від гості: розгадайте   шифрограму і  дізнаєйтеся хто я.

8

5

11

9

6

13

 

 

 

 

 

 

 

Ц   11 – 5                                        

Н   8 + 3                                     

И   12 – 7                                       

С   16 – 8                                      

     Я   7 + 6

     И   17 – 8

  • Хто завітав до нас на урок? (синиця)

C:\Users\1\Downloads\Уникальные исторические фотографии (например, Гагарин в обнимку со скелетом и Юэн МакГрегор с водкой «Столичная»)_files\render_files\загружено - 2021-01-24T141259.693.jpg

  • А як живеться  синичці взимку?
  • Які птахи ще залишаються зимувати?
  • Що потрібно робити, щоб пташкам взимку жилося краще?

2.Математичний диктант.

Друге завдання: слухайте уважно, записуйте вирази і обчислюйте їх.

Число 7 збільшіть на 8;

Від числа 16 відніміть 9;

Знайдіть суму чисел 8 і 4;

До 6 додайте 8;

Зменшуване 15, від’ємник 7, чому дорівнює різниця.

Середня маса синички 20 г. Яка маса двох синичок?

Обміняйтеся зошитами і перевірте.

На дошці:

7+8=15             16 – 9 = 7             8 + 4 = 12

6 + 8 = 14         15 – 7 = 8             20 + 20 = 40

3.Каліграфічна хвилинка

     Третє завдання: встановіть закономірність і продовжіть числовий ряд.

6, 16, 26, …, …, ..., …., …, …, 96.

- Назвіть найменше двоцифрове число.

-Охарактеризуйте його.

ІІІ.Повідомлення теми та завдань уроку, мотивація навчальної діяльності

1.Робота в парах.

       Четверте завдання: обчисліть вирази та розташуйте результати в порядку зменшення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На зворотньому боці прочитайте план уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

V.Сприймання та усвідомлення учнями нового матеріалу.

1. «Мозковий штурм»

  • Як називаються числа при додаванні?
  • Як знайти невідомий доданок?
  • Як називаються числа при відніманні?
  • Як знайти невідоме зменшуване?
  • А невідомий від'ємник?
  • Як перевірити, чи правильно виконали дію віднімання?
  • Чи можна іншим способом ще перевірити?
  • Як перевірити дію додавання?

2. Виконання завдання у підручнику.

Знаходження значень сум та різниць і виконання перевірки.

С.59 № 2, №4

Фізкультхвилинка

3. Розв’язування задачі  № 5 (1)

Прочитайте задачу.

  • Про що розповідається в задачі?

Прочитайте умову задачі.

  • Що відомо в задачі?

Прочитайте запитання задачі.

  • Що потрібно знайти в задачі?
  • Зможемо ми відразу відповісти на це запитання? Чому?
  • Отже, яка це задача?
  • Скількома діями вона розв’язується?

Запис короткої умови.

Голова – 2м

                                                       ?

Тулуб - ? на 9 м довше

 

 

  • Що означає число 2?
  • А число 9?
  • Що будемо знаходити в першій дії?
  • Як знайти довжину тулуба акули?
  • Як знайти довжину всього тіла акули?

Записування розв’язування задачі.

VI.Узагальнення, систематизація та закріплення вивченого матеріалу.

1.Самостійне розв’язування задачі №5 (3)

2.Робота в групах

Обчислити  периметр  годівнички

C:\Users\1\Downloads\Уникальные исторические фотографии (например, Гагарин в обнимку со скелетом и Юэн МакГрегор с водкой «Столичная»)_files\render_files\images (68).jpg

VІ. Підсумок уроку

1.Доповни речення

Сьогодні я дізнався…

Було цікаво…

Було складно…

Я навчився…

Я зміг…

2. Оціни свою роботу на уроці. Зафарбуй відповідну пелюстку.

 

 

 

 

 

 

 

 

Синичка дуже задоволена нашою роботою і заспіває нам свою пісеньку.

https://www.youtube.com/watch?v=B-hSNHprgyE

А ми будемо підгодовувати пташок взимку. Не забудьте сьогодні насипати пташкам корму.

VIII.Повідомлення домашнього завдання.

С.59 №5 (2)

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 лютого
Переглядів
209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку