ознайомити учнів із множенням трицифрових чисел на двоцифрові. Закріплювати вміння розв'язувати задачі на знаходження числа за двома різницями. Виховувати патріотичні почуття, любов до природи.
0 + 3 + 0 Знайти від 190 Знайти від 24 2200 : 100 • 1 (300 – 190) : 10 890 • 0 + 17 33 • 2 : 6
0 + 3 + 0 = 3 В 190 : 10 = 19 О 24 : 6 = 16 Л 2200 : 100 • 1 = 22 С (300 – 190): 10 = 11 И 890 • 0 + 17 = 17 М 33 • 2 : 6 = 11 И
2340 25000 700 42000
16560 9792 8512
16560 9792 3960
16560 936
Задача 25 12 50 25 300 (кг) маса ящиків з цукерками; 2) 300 : 30 = 10 (кг). +
Повторити алгоритм множення трицифрового числа на двоцифрове . Обчислити приклади № 823 Розв'язати задачу № 824
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект