Розвивати обчислювальні навички, математичну мову, вміння працювати в парі. групі, застосовувати знання при розв'язуванні задач. Виховувати увагу, культуру запису, спілкування.
Тема уроку. Множення звичайних дробів. Математика 6 класr
Номер слайду 2
Мета уроку. Розвивати, вдосконалювати вміння та навички виконання множення звичайних дробів на підставі здобутих знань; у процесі розв’язання вправ закріпити обчислювальні навичкиrrrr
Номер слайду 3
«Продовжити числовий ряд, використовуючи виявлену закономірність...» style.text. Decoration. Underline
Номер слайду 4
«МЕТЕОРЕТИЧНИЙ ДОЩ»назвати те, що змито дощем. ДОБУТКОМ ДВОХ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ Є ______, ЧИСЕЛЬНИК ЯКОГО ДОРІВНЮЄ ______ _____ ЦИХ ДРОБІВ, А ЗНАМЕННИК – _________ ЇХ ____________ . ЩОБ ПОМНОЖИТИ НАТУРАЛЬНЕ ЧИСЛО НА ЗВИЧАЙНИЙ ДРІБ, МОЖНА ЦЕ ЧИСЛО ______ НА ______ ДРОБУ, А ЗНАМЕННИК _____ _____ . ЩОБ ПОМНОЖИТИ МІШАНІ ЧИСЛА, ДОСИТЬ ЗАПИСАТИ ЦІ ЧИСЛА У ВИГЛЯДІ ____ style.font. Weight
Номер слайду 5
ВИПРАВИТИ ПОМИЛКУ!
Номер слайду 6
Розв'язати!№ 308 (усно)№ 309 (колективно)№ 311 (робота в парі)
Номер слайду 7
ПЕРЕВІР!
Номер слайду 8
Розв'язати!315 (на дошці з коментарем)№ 317 ( робота в групі)313 (колективно)
Номер слайду 9
ПЕРЕВІР!r
Номер слайду 10
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Номер слайду 11
Самостійна робота!
Номер слайду 12
Домашнє завдання. Повторити теоретичний матеріал (§14 підручника); №№ 310, 312, 316, 314, . Вис. рівень 342
Номер слайду 13
ПІДСУМОК УРОКУ! - Що ми сьогодні робили на уроці? - Як ми це робили? Чи досягли мети уроку? - Для чого нам потрібні ці знання?
Номер слайду 14
«Людина подібна дробу. Чисельник - це те, ким він є. Знаменник - те, що він про себе думає. Чим більше знаменник, тим менше дріб»(Л. Толстой ). Бажаю вам бути подібними неправильним дробам, у яких чисельник рівний знаменнику.rrrr