Презентація до уроку математики "Нумерація п'ятицифрових чисел.Знаходження значень буквених виразів"

Про матеріал
Формувати в учнів уміння читати й записувати п'ятицифрові числа, вчити застосовувати усні прийоми виконання дій над п'ятицифровими числами, вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі; розвивати мислення, пізнавальну діяльність, пам'ять, увагу; виховувати активність, дисциплінованість, патріотизм.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів»Урок математики у 4-Б класіпідготувала : Юрченко Н. О.

Номер слайду 2

Математичне коло

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Математична Січ. Цей урок мене навчить:утворювати п’ятицифрові числа;читати і записувати п’ятицифрові числа;швидко й правильно обчислювати;знаходити значення буквених виразів;вправно розв’язувати задачі.

Номер слайду 5

«Переправа»Перевірка домашнього завдання

Номер слайду 6

«Переправа»Усна лічба. Полічи десятками тисяч від 10.000 до 90.000;Полічи «ланцюжком» від 42.995 до 43.009;Назви сусідів чисел 12.345, 80.200, 60.001;Десять тисяч збільш на три тисячі і зменш на одну тисячу. Скільки буде?;Перший доданок п’ять тисяч, другий – двадцять тисяч. Яка сума?;Дев’яносто тисяч зменш у три рази. Козаки на двох возах везли 3.500кг солі. На перший віз навантажили 1.500кг. Скільки кілограмів солі було на другому возі?

Номер слайду 7

Дванадцяте жовтня Класна робота98.010

Номер слайду 8

Козацька наука. Технологія «Перевернутий клас»

Номер слайду 9

Козацькі розваги

Номер слайду 10

«Зачароване число»

Номер слайду 11

Козацькі ремесла. Задача. За 6 годин січові шевці пошили 54 чоботи. Скільки годин потрібно працювати, щоб пошити 72 чоботи?

Номер слайду 12

Улюблена страва{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ЛУІШК25.00010.00039.99995.0001.300

Номер слайду 13

Завдання для кмітливих. Козацький кашовар одержав від кошового 24 кг сала. Восьму частину всього сала він використав для приготування кулішу, а решту – засолив (для походу). Скільки сала засолив кашовар?

Номер слайду 14

Рефлексія. Продовжте речення: Я навчився …Я дізнався …Я пригадав …Я вмію краще …

Номер слайду 15

Домашнє завдання С. 57 №309, №310

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тарасова Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Інші матеріали
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
20 жовтня 2021
Переглядів
2004
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку