Календарний план з математики для 4 класу

Про матеріал
Календарний план з математики на І семестр. для 4 класу. План складено до підручника Н.Листопад видавництво "Оріон", 2021. План містить очікувані результати та індекс очікуваного результату в ТОП, а також наскрізні змістові лінії
Перегляд файлу

      Математика

 

4 клас

 

Підручник

Математика: підруч. для 4 кл. закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) : Частина 1 / Н. П. Листопад. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2021. — 144 с. : іл. ISBN 978-966-991-110-0 ISBN 978-966-991-111-7 (Ч. 1)

Семестр

Кількість годин

Всього годин

І

77

 

ІІ

 

 

 

 

 

 

№ уроку

  Дата

                                                   Тема уроку

Очікувані результати та індекс очікуваного результату в ТОП

 

 

Повторення вивченого в 3 класі. Письмове множення і ділення

Числа, дії з числами. Величини

 

відтворює послідовність чисел у межах мільйона; [4 МАО 4.2]
читає і записує числа [4 МАО4.2]
порівнює числа різними способами; [4 МАО 4.2]

визначає розрядний склад багатоцифрового числа; [4 МАО 4.2]
визначає загальну кількість одиниць певного розряду; [4 МАО 4.2]
подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [4 МАО 4.2]
виконує додавання та віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел; [4 МАО 4.3]
володіє навичками письмового додавання і віднімання чисел у межах мільйона; [4 МАО 4.3]
володіє навичками письмового множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове; [4 МАО 4.3]
володіє обчислювальними навичками письмового множення і
ділення на двоцифрове число; [4 МАО 4.3]
планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях; [4МАО 2.2]

перевіряє правильність обчислень; [4 МАО 3.4]
знає одиниці вимірювання довжини (міліметр, сантиметр,дециметр, метр, кілометр); маси (грам, кілограм, центнер, тонна),місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда),
проміжки часу (місяць, рік, століття) та співвідношення між ними;
[4 МАО 1.1], [4 МАО 4.7]
вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [4МАО 4.3], [4 МАО 4.7]
обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [4 МАО 2.2]
користується для вимірювання величин інструментами,приладами та іншими засобами; [4 МАО 4.7]
перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [4МАО 4.3]
виконує арифметичні дії з іменованими числами; [4 МАО 4.3]
користується у навчальних і практичних ситуаціях знанням залежності між величинами; [4 МАО 1.2]
розуміє, що рух тіл описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: шлях, швидкість і час; [4 МАО 1.2]
розуміє швидкість рухомого тіла як шлях, пройдений ним заодиницю часу; [4 МАО 1.2]
знає назви і позначення одиниць швидкості;користується формулами для знаходження швидкості,подоланого шляху, часу під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 1.2]
знаходить периметр многокутника в навчальних і практичних ситуаціях; [4 МАО 4.3], [4 МАО 4.7]
знаходить довжину сторони квадрата за відомим периметром; [4МАО 1.2], [4 МАО 4.3]
розуміє площу як властивість плоских фігур; [4 МАО 4.7]
знає одиниці площі; [4 МАО 4.7]
визначає площу фігури за допомогою палетки; [4 МАО 4.7]
користується в навчальних і практичних ситуаціях формулою обчислення площі прямокутника (квадрата); [4 МАО 1.2], [4 МАО4.3]
знаходить довжину однієї сторони прямокутника за відомими
площею та іншою стороною [4 МАО 1.2], [4 МАО 4.3]

 

Вирази, рівності, нерівності


встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [4 МАО 4.8]
знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із  заданим значенням букви; [4 МАО 4.3], [4 МАО 4.8]
застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [4 МАО 4.3]
розв’язує рівняння з однією змінною на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; [4 МАО
4.8], [4 МАО 4.3]
перевіряє, що одержане числове значення змінної є розв’язком рівняння; [4 МАО 3.4]
знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для
себе способом [4 МАО 3.2], [4 МАО 4.8]

 

Геометричні фігури

 

описує або зображує схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [4 МАО 4.4]
розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками;
[4 МАО 4.5], [4 МАО 4.1]
класифікує кути (прямі, гострі, тупі); [4 МАО 4.1]
креслить прямі кути за допомогою косинця; [4 МАО 4.6]
називає істотні ознаки прямокутника (квадрата); [4 МАО 4.1]
використовує властивість протилежних сторін прямокутника під час розв’язування практичних задач; [4 МАО 2.3]
будує прямокутник (квадрат); [4 МАО 4.6]
будує коло, круг за заданим значенням радіуса, діаметра; [4 МАО4.6]
називає елементи геометричних фігур у просторі; [4 МАО 4.1]
моделює геометричні фігури; [4 МАО 4.6]

 

Математичні задачі і дослідження

 

розв’язує прості і складені сюжетні задачі (в тому числі здробами), задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [4 МАО 3.1], [4 МАО 2.3]
розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційногорізними способами, на подвійне зведення до одиниці, на пропорційне ділення, на знаходження невідомого за двома
різницями, на спільну роботу, на прямолінійний рівномірний двох
тіл; [4 МАО 1.2], [4 МАО 2.3]
розв’язує задачі з буквеними даними; [4 МАО 2.2], [4 МАО 4.8]
розв’язує прості задачі на обчислення тривалості події, дати початку події, дати закінчення події; [4 МАО 2.3]
складає і розв’язує обернені задачі; [4 МАО 1.2], [4 МАО 2.3]
обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [4 МАО 3.1]
планує розв’язування/розв’язання задачі; [4 МАО 3.2]
перевіряє правильність розв’язку задачі; [4 МАО 3.2]
складає сюжетні задачі; [4 МАО 1.2]
 

Робота з даними

 

читає нескладні таблиці, лінійні діаграми; [4 МАО 2.1], [4 ІФО1.2]
добудовує лінійні діаграми; [4 МАО 2.1]
порівнює й узагальнює дані, вміщені у таблицях, на діаграмах; [4МАО 2.3]
обирає дані, необхідні і достатні для розв’язання проблемної ситуації; [4 МАО 2.3]
користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 2.1], [4 МАО 2.3], [4 ІФО 1.2]

 

 

 

 

 

 

1

01.09

Нумерація трицифрових чисел. Знаходження значень виразів. Складання задач. (с. 3-5, № 1-13)

2

02.09

Нумерація трицифрових чисел. Обчислення на основі нумерації. Розв’язування задач двома способами. (с. 6-7, № 14-24)

3

03.09

Обчислення способом округлення. Розв’язування рівнянь.  Розв’язування задач двома способами. (с. 7-9, № 25-34)

4

06.09

Знаходження значень виразів з дужками та без дужок. Розв’язування задач за допомогою блок–схем. Визначення форми фігури. (с. 9-11, № 35-44)

5

07.09

Знаходження значень виразів. Складання обернених задач. Виготовлення макета фігури (с. 11-13, № 45-55)

6

08.09

Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. Виготовлення макета фігури. (с. 13-15, № 56-66)

7

09.09

Знаходження частини числа та числа за його частиною. Знаходження значень виразів. Короткотермінова самостійна робота. (с. 15-17, № 67-76)

8

10.09

Ділення з остачею. Складання виразів за схемою. Виготовлення макета фігури. ( с. 17-18, № 77-8

 

9

13.09

Множення у стовпчик. Знаходження значень виразів. (с. 19-21, № 87 -98)

10

14.09

Множення у стовпчик. Дії з одиницями часу. Розв’язування рівнянь. (с. 21-23, № 99 -110)

11

15.09

Множення у стовпчик у випадку нулів у множнику. Задача на знаходження часу закінчення події (с. 23-24, № 111 – 121)

12

16.09

Множення на кругле двоцифрове число. Задача на знаходження часу початку події. (с. 25-26, № 122-132)

13

17.09

Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування нерівностей. Знаходження тривалості події. ( с. 26-28, № 133-143)

14

20.09

Знаходження значень числових виразів. Ділення з остачею. Знаходження периметра трикутника. Самостійна робота. (с. 28-29, № 144-154)

15

21.09

Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. (с. 29-31, № 155-164)

16

22.09

Письмове ділення. Обчислення периметра прямокутника. Задачі на спільну роботу. (с. 31-32, № 165-173)

17

23.09

Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. (с.33-34, № 174-193)

18

24.09

Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування задач. Діаграма (с. 37-38, № 194-203)

19

27.09

Діагностична робота з теми «Повторення вивченого в 3 класі. Письмове множення і ділення »

 

 

 

Нумерація чисел у межах мільйона. Величини

20

28.09

Аналіз діагностичної  роботи . Нумерація чотирицифрових чисел. Тисяча. (с. 39-42, № 204-214)

21

29.09

Одиниці четвертого розряду. Дії з одиницями четвертого розряду. Заходження значень виразів. (с. 442-43, № 215-225)

22

30.09

Розклад чотирицифрового числа на суму розрядних доданків. Запис чотирицифрових чисел, які містять нулі. Діаграми. (с. 43-46, № 226-237)

23

01.10

Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування задач, які містять зайві дані. (с. 46- 48, № 238-251)

24

04.10

Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і нерівностей. Самостійна робота. (с. 48-49, № 252-266)

25

05.10

Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. (с. 50-51, № 267-280)

26

06.10

Нумерація п’ятицифрових чисел. Дії з одиницями п’ятого розряду. Складання обернених задач. (с. 51-54, № 281-292)

27

07.10

Нумерація п’ятицифрових чисел. Складання обернених задач. (с. 54-56, № 293 – 302)

28

08.10

Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. Самостійна робота. (с. 56-57, № 303 – 310)

29

11.10

Нумерація шестицифрових чисел. Мільйон. Складання обернених задач. Діаграма. (с. 57-60, № 311 – 319)

30

12.10

Класи багатоцифрових чисел. Розв’язування задач з буквеними даними. (с. 60-63, № 320 – 332)

31

13.10

Нумерація багатоцифрових чисел. Складання і розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження частини числа. (с. 63-65, № 333 – 343)

32

15.10

Нумерація багатоцифрових чисел. Натуральні числа. (с. 65-67, № 344 – 356)

33

18.10

Множення і ділення чисел на розрядну одиницю. Ділення з остачею. Знаходження периметра п’ятикутника. (с. 67-70, № 357 – 371)

34

19.10

Порівняння натуральних чисел. Розв’язування задач. (с. 70-72, № 372 – 384)

35

20.10

Діагностична робота з теми «Нумерація чисел у межах мільйона. Величини»

36

21.10

Аналіз діагностичної  роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок.

37

22.10

Нумерація багатоцифрових чисел. Ознайомлення із класом мільярдів. (с. 72-74, № 385 – 397)

38

01.11

Одиниці довжини. Співвідношення між одиницями довжини. Розв’язування задач.  (с.74-76, №  398 – 411)

39

02.11

Одиниці маси. Співвідношення між одиницями маси. Розв’язування задач. (с. 76 – 78, № 412 – 424)

40

03.11

Перетворення одиниць маси і довжини із більших в менші.. Задачі, які містять одиниці маси і довжини. (с. 78-80, № 425 – 435)

41

04.11

Одиниці часу. Співвідношення між одиницями часу. Розв’язування задач. (с. 80-83, № 436 – 451)

42

05.11

Площа фігури. Знаходження периметра фігури. Розв’язування рівняння. (с. 83-86, № 452 – 462 )

43

08.11

Одиниця площі – 1 см2   Обчислення виразів з буквеними даними. (с. 86- 88, № 463 – 471)

44

09.11

Площа прямокутника. Одиниці площі   1 мм2, 1 м2, 1 дм2 Розв’язування задач виразом. (с. 88-91, № 472 – 480)

45

10.11

Одиниця площі 1 км2.  Площа квадрата. Складання та розв’язування обернених задач.(с. 91-93, № 481 – 491)

46

11.11

Розв’язування виразів. Обернені задачі до задач на знаходження площі прямокутника. (с. 93-95, № 493 – 501)

47

12.11

Одиниці площі  1а, 1 га. Співвідношення між одиницями площі. Розв’язування задач.(с. 95 – 97, № 502 – 514)

48

15.11

Палетка. Знаходження площі за допомогою палетки. (с. 97-100, № 515 – 525)

49

16.11

Обчислення площі. Розв’язування задач на знаходження площі.(с. 100-101, № 526 – 534)

50

17.11

Узагальнення та систематизація знань.

 

51

18.11

Діагностична робота з теми «Нумерація чисел у межах мільйона. Величини» 

52

19.11

Аналіз діагностичної  роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок.

 

 

 

Додавання і віднімання багатоцифрових чисел

53

22.11

Дія додавання. Закони дії додавання. Задачі, які розв’язуються дією додавання. (с. 102-104, № 535 – 543)

54

23.11

Додавання 0. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач на знаходження периметра та площі прямокутника.  (с. 105-106, № 544 – 554)

55

24.11

Дія віднімання. Задачі, які розв’язуються дією віднімання. (с.106-107, № 555 – 563)

56

25.11

Віднімання суми від числа. Розв’язування виразів з буквеними даними. Розв’язування задач на знаходження площі. (с. 108-109, № 564 – 572)

57

26.11

Віднімання числа від суми. Складання та розв’язування задач за коротким записом. (с. 110-111, № 573-580)

58

29.11

Додавання багатоцифрового числа і одноцифрового. Віднімання одноцифрового числа від багатоцифрового. (с. 111- 113, с. 581 -592)

59

30.11

Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь та нерівностей. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. (с. 113-114, № 593 – 601)

60

01.12

Додавання багатоцифрового числа і двоцифрового. Віднімання двоцифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Розв’язування рівнянь та нерівностей. (с. 114-116, № 602 – 613)

61

02.12

Додавання багатоцифрового числа і трицифрового. Віднімання трицифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування рівнянь. Види кутів. (с. 116-118, № 614 – 624)

62

03.12

Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Визначення виду кутів. (с. 118-120, № 625 – 633)

63

06.12

Залежність зміни суми від зміни доданка. Розв’язування задач. (с. 120-122, № 634 – 643)

64

07.12

Знаходження значень виразів. Складені задачі, які містять непряме збільшення числа. (с. 122-123, № 644 – 652)

65

08.12

Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Розв’язування рівнянь. (с. 124-125, № 653 – 663)

66

09.12

Залежність зміни різниці від зміни від’ємника. Складання та обчислення виразів. (с. 126-128, № 664 – 673)

67

10.12

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Розв’язування задач. (с. 128-130, № 674 – 684)

68

13.12

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини. Розв’язування задач складанням рівнянь. (с. 130-132, № 685 – 693)

69

14.12

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. Розв’язування рівнянь. (с. 133-135, №  694 – 704)

70

15.12

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Розв’язування рівнянь. (с. 135-137, № 705 – 716)

71

16.12

Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Робота з діаграмами. (с. 137-138, № 717 – 726)

72

17.12

Діагностична робота з теми «Додавання і віднімання багатоцифрових чисел»

73

20.12

Аналіз діагностичної  роботи. Узагальнення та систематизація знань.

74

21.12

Робота над виправленням та попередженням помилок.

75

22.12

 Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь та нерівностей. Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

76

23.12

Додавання багатоцифрового числа і трицифрового. Віднімання трицифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування рівнянь та нерівностей.

77

24.12

 Підсумковий урок

Наскрізні змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток

Формувати виявлення простих

математичних залежностей в навколишньому світі, моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань,

усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному

житті людини;

Громадянська відповідальність

Формувати вільне володіння державною мовою, що передбачає уміння усно і письмово висловлювати свої думки,  чітко та аргументовано пояснювати факти;

Готовність вживати українську мову  в різних життєвих ситуаціях;

Здоров'я і безпека

дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя

Підприємливість і фінансова грамотність

формування в учнів здатності міркувати логічно, оцінювати коректність і достатність даних для розв’язування навчальних і практичних задач; розвиток в учнів просторових уявлень;

формування практичних умінь будувати, креслити,

моделювати й конструювати.

.Формувати способи виділення і впорядкування даних

за певною ознакою.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
26 жовтня 2021
Переглядів
2639
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку