Математика
4 клас
Підручник
Математика: підруч. для 4 кл. закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) : Частина 1 / Н. П. Листопад. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2021. — 144 с. : іл. ISBN 978-966-991-110-0 ISBN 978-966-991-111-7 (Ч. 1)
Семестр |
Кількість годин |
Всього годин |
І |
77 |
|
ІІ |
|
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати та індекс очікуваного результату в ТОП |
|
|
|
Повторення вивченого в 3 класі. Письмове множення і ділення |
Числа, дії з числами. Величини
відтворює послідовність чисел у межах мільйона; [4 МАО 4.2]
визначає розрядний склад багатоцифрового числа; [4 МАО 4.2]
перевіряє правильність обчислень; [4 МАО 3.4]
Вирази, рівності, нерівності
Геометричні фігури
описує або зображує схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [4 МАО 4.4]
Математичні задачі і дослідження
розв’язує прості і складені сюжетні задачі (в тому числі здробами), задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [4 МАО 3.1], [4 МАО 2.3] Робота з даними
читає нескладні таблиці, лінійні діаграми; [4 МАО 2.1], [4 ІФО1.2]
|
|
1 |
01.09 |
Нумерація трицифрових чисел. Знаходження значень виразів. Складання задач. (с. 3-5, № 1-13) |
||
2 |
02.09 |
Нумерація трицифрових чисел. Обчислення на основі нумерації. Розв’язування задач двома способами. (с. 6-7, № 14-24) |
||
3 |
03.09 |
Обчислення способом округлення. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами. (с. 7-9, № 25-34) |
||
4 |
06.09 |
Знаходження значень виразів з дужками та без дужок. Розв’язування задач за допомогою блок–схем. Визначення форми фігури. (с. 9-11, № 35-44) |
||
5 |
07.09 |
Знаходження значень виразів. Складання обернених задач. Виготовлення макета фігури (с. 11-13, № 45-55) |
||
6 |
08.09 |
Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. Виготовлення макета фігури. (с. 13-15, № 56-66) |
||
7 |
09.09 |
Знаходження частини числа та числа за його частиною. Знаходження значень виразів. Короткотермінова самостійна робота. (с. 15-17, № 67-76) |
||
8 |
10.09 |
Ділення з остачею. Складання виразів за схемою. Виготовлення макета фігури. ( с. 17-18, № 77-8
|
||
9 |
13.09 |
Множення у стовпчик. Знаходження значень виразів. (с. 19-21, № 87 -98) |
||
10 |
14.09 |
Множення у стовпчик. Дії з одиницями часу. Розв’язування рівнянь. (с. 21-23, № 99 -110) |
||
11 |
15.09 |
Множення у стовпчик у випадку нулів у множнику. Задача на знаходження часу закінчення події (с. 23-24, № 111 – 121) |
||
12 |
16.09 |
Множення на кругле двоцифрове число. Задача на знаходження часу початку події. (с. 25-26, № 122-132) |
||
13 |
17.09 |
Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування нерівностей. Знаходження тривалості події. ( с. 26-28, № 133-143) |
||
14 |
20.09 |
Знаходження значень числових виразів. Ділення з остачею. Знаходження периметра трикутника. Самостійна робота. (с. 28-29, № 144-154) |
||
15 |
21.09 |
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. (с. 29-31, № 155-164) |
||
16 |
22.09 |
Письмове ділення. Обчислення периметра прямокутника. Задачі на спільну роботу. (с. 31-32, № 165-173) |
||
17 |
23.09 |
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. (с.33-34, № 174-193) |
||
18 |
24.09 |
Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування задач. Діаграма (с. 37-38, № 194-203) |
||
19 |
27.09 |
Діагностична робота з теми «Повторення вивченого в 3 класі. Письмове множення і ділення » |
||
|
|
Нумерація чисел у межах мільйона. Величини |
||
20 |
28.09 |
Аналіз діагностичної роботи . Нумерація чотирицифрових чисел. Тисяча. (с. 39-42, № 204-214) |
||
21 |
29.09 |
Одиниці четвертого розряду. Дії з одиницями четвертого розряду. Заходження значень виразів. (с. 442-43, № 215-225) |
||
22 |
30.09 |
Розклад чотирицифрового числа на суму розрядних доданків. Запис чотирицифрових чисел, які містять нулі. Діаграми. (с. 43-46, № 226-237) |
||
23 |
01.10 |
Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування задач, які містять зайві дані. (с. 46- 48, № 238-251) |
||
24 |
04.10 |
Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і нерівностей. Самостійна робота. (с. 48-49, № 252-266) |
||
25 |
05.10 |
Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. (с. 50-51, № 267-280) |
||
26 |
06.10 |
Нумерація п’ятицифрових чисел. Дії з одиницями п’ятого розряду. Складання обернених задач. (с. 51-54, № 281-292) |
||
27 |
07.10 |
Нумерація п’ятицифрових чисел. Складання обернених задач. (с. 54-56, № 293 – 302) |
||
28 |
08.10 |
Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. Самостійна робота. (с. 56-57, № 303 – 310) |
||
29 |
11.10 |
Нумерація шестицифрових чисел. Мільйон. Складання обернених задач. Діаграма. (с. 57-60, № 311 – 319) |
||
30 |
12.10 |
Класи багатоцифрових чисел. Розв’язування задач з буквеними даними. (с. 60-63, № 320 – 332) |
||
31 |
13.10 |
Нумерація багатоцифрових чисел. Складання і розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження частини числа. (с. 63-65, № 333 – 343) |
||
32 |
15.10 |
Нумерація багатоцифрових чисел. Натуральні числа. (с. 65-67, № 344 – 356) |
||
33 |
18.10 |
Множення і ділення чисел на розрядну одиницю. Ділення з остачею. Знаходження периметра п’ятикутника. (с. 67-70, № 357 – 371) |
||
34 |
19.10 |
Порівняння натуральних чисел. Розв’язування задач. (с. 70-72, № 372 – 384) |
||
35 |
20.10 |
Діагностична робота з теми «Нумерація чисел у межах мільйона. Величини» |
||
36 |
21.10 |
Аналіз діагностичної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок. |
||
37 |
22.10 |
Нумерація багатоцифрових чисел. Ознайомлення із класом мільярдів. (с. 72-74, № 385 – 397) |
||
38 |
01.11 |
Одиниці довжини. Співвідношення між одиницями довжини. Розв’язування задач. (с.74-76, № 398 – 411) |
||
39 |
02.11 |
Одиниці маси. Співвідношення між одиницями маси. Розв’язування задач. (с. 76 – 78, № 412 – 424) |
||
40 |
03.11 |
Перетворення одиниць маси і довжини із більших в менші.. Задачі, які містять одиниці маси і довжини. (с. 78-80, № 425 – 435) |
||
41 |
04.11 |
Одиниці часу. Співвідношення між одиницями часу. Розв’язування задач. (с. 80-83, № 436 – 451) |
||
42 |
05.11 |
Площа фігури. Знаходження периметра фігури. Розв’язування рівняння. (с. 83-86, № 452 – 462 ) |
||
43 |
08.11 |
Одиниця площі – 1 см2 Обчислення виразів з буквеними даними. (с. 86- 88, № 463 – 471) |
||
44 |
09.11 |
Площа прямокутника. Одиниці площі 1 мм2, 1 м2, 1 дм2 Розв’язування задач виразом. (с. 88-91, № 472 – 480) |
||
45 |
10.11 |
Одиниця площі 1 км2. Площа квадрата. Складання та розв’язування обернених задач.(с. 91-93, № 481 – 491) |
||
46 |
11.11 |
Розв’язування виразів. Обернені задачі до задач на знаходження площі прямокутника. (с. 93-95, № 493 – 501) |
||
47 |
12.11 |
Одиниці площі 1а, 1 га. Співвідношення між одиницями площі. Розв’язування задач.(с. 95 – 97, № 502 – 514) |
||
48 |
15.11 |
Палетка. Знаходження площі за допомогою палетки. (с. 97-100, № 515 – 525) |
||
49 |
16.11 |
Обчислення площі. Розв’язування задач на знаходження площі.(с. 100-101, № 526 – 534) |
||
50 |
17.11 |
Узагальнення та систематизація знань.
|
||
51 |
18.11 |
Діагностична робота з теми «Нумерація чисел у межах мільйона. Величини» |
||
52 |
19.11 |
Аналіз діагностичної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок. |
||
|
|
Додавання і віднімання багатоцифрових чисел |
||
53 |
22.11 |
Дія додавання. Закони дії додавання. Задачі, які розв’язуються дією додавання. (с. 102-104, № 535 – 543) |
||
54 |
23.11 |
Додавання 0. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач на знаходження периметра та площі прямокутника. (с. 105-106, № 544 – 554) |
||
55 |
24.11 |
Дія віднімання. Задачі, які розв’язуються дією віднімання. (с.106-107, № 555 – 563) |
||
56 |
25.11 |
Віднімання суми від числа. Розв’язування виразів з буквеними даними. Розв’язування задач на знаходження площі. (с. 108-109, № 564 – 572) |
||
57 |
26.11 |
Віднімання числа від суми. Складання та розв’язування задач за коротким записом. (с. 110-111, № 573-580) |
||
58 |
29.11 |
Додавання багатоцифрового числа і одноцифрового. Віднімання одноцифрового числа від багатоцифрового. (с. 111- 113, с. 581 -592) |
||
59 |
30.11 |
Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь та нерівностей. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. (с. 113-114, № 593 – 601) |
||
60 |
01.12 |
Додавання багатоцифрового числа і двоцифрового. Віднімання двоцифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Розв’язування рівнянь та нерівностей. (с. 114-116, № 602 – 613) |
||
61 |
02.12 |
Додавання багатоцифрового числа і трицифрового. Віднімання трицифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування рівнянь. Види кутів. (с. 116-118, № 614 – 624) |
||
62 |
03.12 |
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Визначення виду кутів. (с. 118-120, № 625 – 633) |
||
63 |
06.12 |
Залежність зміни суми від зміни доданка. Розв’язування задач. (с. 120-122, № 634 – 643) |
||
64 |
07.12 |
Знаходження значень виразів. Складені задачі, які містять непряме збільшення числа. (с. 122-123, № 644 – 652) |
||
65 |
08.12 |
Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Розв’язування рівнянь. (с. 124-125, № 653 – 663) |
||
66 |
09.12 |
Залежність зміни різниці від зміни від’ємника. Складання та обчислення виразів. (с. 126-128, № 664 – 673) |
||
67 |
10.12 |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Розв’язування задач. (с. 128-130, № 674 – 684) |
||
68 |
13.12 |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини. Розв’язування задач складанням рівнянь. (с. 130-132, № 685 – 693) |
||
69 |
14.12 |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. Розв’язування рівнянь. (с. 133-135, № 694 – 704) |
||
70 |
15.12 |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Розв’язування рівнянь. (с. 135-137, № 705 – 716) |
||
71 |
16.12 |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Робота з діаграмами. (с. 137-138, № 717 – 726) |
||
72 |
17.12 |
Діагностична робота з теми «Додавання і віднімання багатоцифрових чисел» |
||
73 |
20.12 |
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення та систематизація знань. |
||
74 |
21.12 |
Робота над виправленням та попередженням помилок. |
||
75 |
22.12 |
Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь та нерівностей. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
||
76 |
23.12 |
Додавання багатоцифрового числа і трицифрового. Віднімання трицифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування рівнянь та нерівностей. |
||
77 |
24.12 |
Підсумковий урок |
||
Наскрізні змістові лінії |
||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Формувати виявлення простих математичних залежностей в навколишньому світі, моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань, усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини; |
|||
Громадянська відповідальність |
Формувати вільне володіння державною мовою, що передбачає уміння усно і письмово висловлювати свої думки, чітко та аргументовано пояснювати факти; Готовність вживати українську мову в різних життєвих ситуаціях; |
|||
Здоров'я і безпека |
дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя |
|||
Підприємливість і фінансова грамотність |
формування в учнів здатності міркувати логічно, оцінювати коректність і достатність даних для розв’язування навчальних і практичних задач; розвиток в учнів просторових уявлень; формування практичних умінь будувати, креслити, моделювати й конструювати. .Формувати способи виділення і впорядкування даних за певною ознакою.
|
|||