Презентація до уроку математики у 4 класі на тему " Письмове додавання і віднімання без переходу через розряд" ( до підручника С.П.Логачевської)

Про матеріал

Використовуючи презентацію до теми " Письмове додавання і віднімання без переходу через розряд", учні вчаться записувати багатоцифрові числа, виконуючи письмові обчислення; обчислювати письмово значення виразів на додавання і віднімання без переходу через розряд; визначати в числі загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків і сотень тисяч.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Критерії оцінювання. Вміти записувати багатоцифрові числа, виконуючи письмові обчислення Вміти обчислювати письмово значення виразів на додавання і віднімання без переходу через розряд; Вміти визначати в числі загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків і сотень тисяч.

Номер слайду 3

Математичний диктант. Виконайте необхідні обчислення. Різниця чисел 674 і 553. Сума чисел 264 і 325. Знайдіть половину 700. Суму чисел 46 і 54 помножити на різницю 52 і 46. Знайдіть сьому частину суми чисел 390 і 30. Сторона квадрата 15 см. Знайдіть периметр квадрата. Самоперевірка 121, 589, 350, 600, 60, 60

Номер слайду 4

634 =6 сот., 3 дес.,4 од.819 =8 сот., 1 дес.,9 од.5428 = 5 тис.,4 сот., 2 дес.,8 од.34 226 = 3 дес. тис., 4 од. тис.,2 сот., 2 дес.,6 од.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

4 6 52 1 3+ 6 8 74 6 5-2 1 3 5 28 7 95 3 86 3 12 1 53 1 42 5 66 5 83 6 4++-- 3 4 4 7 8 8 1 4 3 9 7 5 2

Номер слайду 7

3 1 4 5 6 2 3+ 7 8 6 4 8 7 9-6 2 3 5 66 5 4 43 1 25 1 51 7 47 5 47 3 6 42 8 7 51 6 2 5++-- 1 2 1 9 8 7 2 3 2 9 9 7 3 2 4 1 6 7 1

Номер слайду 8

1). 1 2 3 0+4 3 5 5 (грн)-витратила 6 6 12). 8 6 7 7- 1 6 6 5 2 (грн)-залишилося 1 0 7

Номер слайду 9

1 7 2 35 1 7 4+ 8 7 9 6 5 8 4-4 3 5 2 3 26 5 3 73 3 1 53 1 4 52 4 5 1 81 7 5 2 42 4 5 32 8 7 5 77 2 3 6 1++-- 2 3 3 8 5 9 2 2 2 9 7 8 6 2 2 6 3 5 1 9 1

Номер слайду 10

5 4 7 32 3 2 1+ 7 4 9 5 4 7 3-2 3 2 1 5 22 1 3 4 22 1 3 4 26 4 5 5 76 4 5 5 7+- 2 1 5 9 9 8 7 1 3 5 3 8 4

Номер слайду 11

3 1 3 5 + х =6 5 9 8 Х = 6 5 9 8– 3 1 3 5 Х= 6 5 9 8-3 1 3 53 6 4 3 4 6 33 1 3 5+ 3 4 6 3 = 6 59 8 3 135 + 3 463895 6 5 9 8 = 6 5 9 83 6

Номер слайду 12

1). 3 1 2+1 2 0 2 (км) –пройшли за другий день 3 42). 3 1 2+ 4 3 2 ( км)-пройшли за перший і другий день 4 4 7

Номер слайду 13

3). 9 7 8-7 4 4 4 (км) –пройшли за третій день 3 2 Відповідь: 234 км пройшли туристи за третій день.

Номер слайду 14

Домашнє завдання ст. 45 № 11 Х – 3465 = 532165 264 – х = 34 132 ПІДКАЗКА:

Номер слайду 15

Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів. Розкажіть про результати власних навчальних досягнень: Я розпізнаю … Я знаю… Я розумію…Я можу пояснити… Я вмію …Мені цікаво… В мене добре виходить…Мені ще слід попрацювати над …

Номер слайду 16

Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку лего. Я все зрозумів(ла)Я зрозумів (ла), але не все. Мені потрібна допомога

Номер слайду 17

Рефлексія. Створимо пірамідку наших знань. Мені потрібна допомога. Я зрозумів (ла), але не все. Я все зрозумів(ла)

pptx
Пов’язані теми
Математика, Презентації
НУШ
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
682
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку