Презентація до уроку математики "Урок 6. Творча робота над задачею" для 2 класу за Скворцовою С.О.

Про матеріал

Презентація до уроку математики "Урок 6. Творча робота над задачею" для 2 класу за Скворцовою С.О.

Мета:

Дидактична задача:актуалізувати знання нумерації чисел першої сотні; навички лічби у межах 10; актуалізувати поняття задачі, уявлення про обернену задачу, про трійки взаємно обернених задач; вчити складати обернені задачі до даної.

Розвивальна задача:формувати прийоми розумових дій аналізу, порівняння, синтезу, класифікації під час виконання завдань (№ 1–2), під час складання трійок взаємно обернених задач за опорними схемами.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Творча робота над задачею. Урок 6

Номер слайду 2

Дидактична задача: актуалізувати знання нумерації чисел першої сотні; навички лічби у межах 10; актуалізувати поняття задачі, уявлення про обернену задачу, про трійки взаємно обернених задач; вчити складати обернені задачі до даної. Розвивальна задача: формувати прийоми розумових дій аналізу, порівняння, синтезу, класифікації під час виконання завдань (№ 1–2), під час складання трійок взаємно обернених задач за опорними схемами. Мета:

Номер слайду 3

вересня

Номер слайду 4

Матемтичний диктант

Номер слайду 5

найбільше двоцифрове число

Номер слайду 6

найменше натуральне число

Номер слайду 7

число, наступне за числом 89

Номер слайду 8

сусідів числа 70

Номер слайду 9

Якою дією знаходимо невідомий доданок?

Номер слайду 10

число 65 зменшити на 60

Номер слайду 11

від 89 відняти 80.

Номер слайду 12

Самоперевірка99, 1, 90, 69, 71, – , 5, 9

Номер слайду 13

Повтрення. ЗАДАЧА

Номер слайду 14

Умова. Відповдь. Запитаня. Розв’язання. З яких частин складається задача?

Номер слайду 15

У якій частині задачі містяться числові дані задачі? Умова

Номер слайду 16

Яка частина задачі вказує на шукане задачі? Запитаня

Номер слайду 17

Накреслити опорну схему задачі на знаходження суми.

Номер слайду 18

Накреслити опорну схему задачі на знаходження невідомого доданка.

Номер слайду 19

Накреслити опорну схему задачі на знаходження остачі.

Номер слайду 20

Якщо в задачі є слова-ознаки «на скільки більше або менше», якого виду можебути ця задача?

Номер слайду 21

Обернена задача

Номер слайду 22

Робота з зошитом. С. 12

Номер слайду 23

Номер слайду 24

С. 4, № 1

Номер слайду 25

Задача №1 Б. - 6 з. С. - 4 з. З. - ?Розв’язання6 – 4 = 2(з.)Відповідь:2 зошита. Задача №2 Б. - 6 з. С. - ?З. - 2 з. Розв’язання6 – 2 = 4(з.)Відповідь:4 зошита.

Номер слайду 26

С. 4, № 2,3

Номер слайду 27

Робота з зошитом. С. 13

Номер слайду 28

МОЛОДЦІ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. грабовецька ірина
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
pptx
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
2741
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку