Презентація до Нестандартного уроку математики з елементами STEM-освіти «STEM-круїз» на тему: "Вправи і задачі на засвоєння вивчення таблиць множення і ділення"
Підготувала вчитель початкових класів КЗШ І-ІІІ ступенів №51 Бардика Л.Д.
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Знайти приклади із відповіддю 760 420+340
320+140
570+120 340+230
360+400
650+110
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Задача І - ? ІІ - ? ІІІ - ? 988 км 644 км 644 км Розв’язання 988 – 644 344 (км) – І дня 644 – 344 300 (км) – ІІ дня Відповідь: 344 км, 300 км, 344 км 644 – 300 344 (км) – ІІІ дня
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Побудуй в зошиті прямокутник зі сторонами 8см та 4 см. Знайди периметр
Номер слайду 17
Додайте найменше одноцифрове число, найменше двоцифрове і найменше трицифрове. Від знайденої суми відніміть найбільше двоцифрове число, і ви дізнаєтесь, скільки мені років.
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Додайте найменше одноцифрове число, найменше двоцифрове і найменше трицифрове. Від знайденої суми відніміть найбільше двоцифрове число, і ви дізнаєтесь, скільки мені років. 1+10+100=111
111-99=12
Номер слайду 22
2 4 + 5 9 3 х
Номер слайду 23
Номер слайду 24
2 4 + 5 9 3 х
Номер слайду 25
Розв’яжіть рівняння 700-х=650 х-50=30 Поясніть алгоритм додавання трицифрових чисел без переходу через розряд 346 +233 Знайти приклади із відповіддю 760 420+340
320+140
570+120 340+230
360+400
650+110
Номер слайду 26
450-50=400
650-120=300
570-(120-110)=340
450-200+50=300 Знайти неправильно розв’язанні приклади
Номер слайду 27
Тема. Письмове віднімання чисел без переходу через десяток. Прості задачі на віднімання. Мета. Ознайомити учнів із прийомами письмово- го віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд; удосконалювати вміння учнів розв’язувати прості задачі на дію віднімання та задачі, що включають суми двох і трьох доданків, розвивати логічне мислення, матема – тичне мовлення; узагальнювати вміння розв’язувати рівняння; закріплювати навички обчислювати периметр прямокутника; виховувати любов до математики,позитивне ставлення до навчання.
Номер слайду 28
Острів нових знань За вправою №674 , с. 101
Номер слайду 29
фізкультхвилинка Раз, два!Час вставати! Будемо відпочивати. Три, чотири! Присідаймо. Швидко втому проганяймо! П’ять, шість! Засміялись, Без утоми нахилялись. Сім, вісім! Посміхнулись! До роботи повернулись.
Номер слайду 30
Задача №678, с. 102
Номер слайду 31
Задача 678,с.102
Номер слайду 32
Номер слайду 33
Номер слайду 34
Номер слайду 35
Номер слайду 36
Номер слайду 37
Номер слайду 38
Інтерв’ю Що допомогло вам успiшно подорожувати?
Номер слайду 39
2. Мені сподобалося… Я навчився… Я буду завжди… Я би хотів… Рефлексія