Презентація до уроку математики з елементами STEM-освіти «STEM-круїз» на тему: "Вправи і задачі на засвоєння вивчення таблиць множення і ділення"

Про матеріал
Презентація до Нестандартного уроку математики з елементами STEM-освіти «STEM-круїз» на тему: "Вправи і задачі на засвоєння вивчення таблиць множення і ділення"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала вчитель початкових класів КЗШ І-ІІІ ступенів №51 Бардика Л.Д.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Знайти приклади із відповіддю 760 420+340 320+140 570+120 340+230 360+400 650+110

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Задача І - ? ІІ - ? ІІІ - ? 988 км 644 км 644 км Розв’язання 988 – 644 344 (км) – І дня 644 – 344 300 (км) – ІІ дня Відповідь: 344 км, 300 км, 344 км 644 – 300 344 (км) – ІІІ дня

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Побудуй в зошиті прямокутник зі сторонами 8см та 4 см. Знайди периметр

Номер слайду 17

Додайте найменше одноцифрове число, найменше двоцифрове і найменше трицифрове. Від знайденої суми відніміть найбільше двоцифрове число, і ви дізнаєтесь, скільки мені років.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Додайте найменше одноцифрове число, найменше двоцифрове і найменше трицифрове. Від знайденої суми відніміть найбільше двоцифрове число, і ви дізнаєтесь, скільки мені років. 1+10+100=111 111-99=12

Номер слайду 22

2 4 + 5 9 3 х

Номер слайду 23

Номер слайду 24

2 4 + 5 9 3 х

Номер слайду 25

Розв’яжіть рівняння 700-х=650 х-50=30 Поясніть алгоритм додавання трицифрових чисел без переходу через розряд 346 +233 Знайти приклади із відповіддю 760 420+340 320+140 570+120 340+230 360+400 650+110

Номер слайду 26

450-50=400 650-120=300 570-(120-110)=340 450-200+50=300 Знайти неправильно розв’язанні приклади

Номер слайду 27

Тема. Письмове віднімання чисел без переходу через десяток. Прості задачі на віднімання. Мета. Ознайомити учнів із прийомами письмово- го віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд; удосконалювати вміння учнів розв’язувати прості задачі на дію віднімання та задачі, що включають суми двох і трьох доданків, розвивати логічне мислення, матема – тичне мовлення; узагальнювати вміння розв’язувати рівняння; закріплювати навички обчислювати периметр прямокутника; виховувати любов до математики,позитивне ставлення до навчання.

Номер слайду 28

Острів нових знань За вправою №674 , с. 101

Номер слайду 29

фізкультхвилинка Раз, два!Час вставати! Будемо відпочивати. Три, чотири! Присідаймо. Швидко втому проганяймо! П’ять, шість! Засміялись, Без утоми нахилялись. Сім, вісім! Посміхнулись! До роботи повернулись.

Номер слайду 30

Задача №678, с. 102

Номер слайду 31

Задача 678,с.102

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Інтерв’ю Що допомогло вам успiшно подорожувати?

Номер слайду 39

2. Мені сподобалося… Я навчився… Я буду завжди… Я би хотів… Рефлексія

Номер слайду 40

Повторити вивченi таблицi множення та дiлення. Приклади 679 (1в. – верхнiй рядок, 2в. – нижнiй рядок ) с.102 Задача 680, с.103

Номер слайду 41

ppt
Додав(-ла)
Бардика Ліна
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
1460
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку