Тема уроку: Многочлени. Подібні члени многочлена. Мета уроку: навчальна: домогтися свідомого сприйняття учнями змісту понять «многочлен», «подібні члени многочлена», «многочлен стандартного вигляду», «степінь многочлена», сформувати вміння записувати многочлени в стандартному вигляді; розвиваюча: розвивати всі види пам’яті, увагу, уяву, логічне, критичне мислення, культуру записів, математичну мову; виховна: виховувати старанність, працьовитість, любов до праці, дружність, щирість, любов до предмету.
1. Які вирази називають одночленами?2. Який із наведених виразів є одночленом?А)5 ab Б) 𝑎2+𝑏2 В)a-b Г) 𝑎𝑏3. Який одночлен називають одночленом стандартного вигляду?4. Який із одночленів записаний у стандартному вигляді?А)3a2 ab Б)-3a В)2a12b Г) -3,2aa5. Що ми називаємо коефіцієнтом одночлена?6. Знайти коефіцієнт одночлена 4ab∙(-3a) ?А)12 Б)7 В)-7 Г) -12
4а + 5b – 7а + 4 + 3b= -3а +8b + 42х2y2+y2-2x -х2y2- y2-7x = х2y2-9x Результатами є многочлени стандартного вигляду. Членами першого є одночлени відповідно першого степеня , а другого- четвертого степеня. Найбільший із цих степенів називають степенем многочлена (сума степенів одночлена є його степенем)